שבוע האופנה תל אביב 2019 יתקיים בנמל תל אביב בתאריכים 10-13 במרץ

מוטי רייף, נעמה קאופמן-פס צילום לנס הפקות
|

במסיבת עיתונאים אינטימית הכריז מוטי רייף על שבוע האופנה תל אביב 2019 שיערך בין התאריכים 10-13 במרץ 2019 בהאנגר 11, נמל תל אבב. השנה שבוע האופנה יתקיים בשיתוף פעולה עם מטה כחול-לבן משרד הכלכלה והתעשייה. החידוש: השנה ניתן יהיה לרכוש כרטיסים לאירועי שבוע אופנה תל אביב באתר האנגר 11 גם לשורה הראשונה

 

האישה שאיתו. דניאלה בסל ומוטי רייפ בהכרזה על פתיחת שבוע האופנה תל אביב 2019. צילום: לנס הפקות
האישה שאיתו. דניאלה בסל ומוטי רייפ בהכרזה על פתיחת שבוע האופנה תל אביב 2019. צילום: לנס הפקות

מאת אפי אליסי

 

באוהלים בנמל תל אביב. שבוע האופנה תל אביב 2019 יערך בין התאריכים 10-13 במרץ 2019 בהאנגר 11, נמל תל אביב. השנה שבוע האופנה יתקיים בשיתוף פעולה עם מטה כחול-לבן משרד הכלכלה והתעשייה. מוטי רייף יוזם ומפיק שבוע האופנה תל אביב 2019: ״השנה זו הפעם הראשונה שאנו חוברים למשרד הכלכלה מטה כחול לבן, זאת במטרה להמשיך ולקדם את תעשיית האופנה הישראלית. גם השנה אנו ממשיכים לקדם את נושא ״אידיאל היופי״ המשתנה עם השתתפותם של דוגמניות ודוגמנים בכל הגילאים, המידות, הגבהים, הצבעים והדתות. זאת על מנת, להמשיך ולקחת חלק בשינוי המהותי המתקיים היום בעולם ולתת לגיטימציה שאופנה שייכת לכולם״. מוטי רייף, חבר מועצת עיריית תל אביב, הצליח לחסוך בעלויות של המעבר ממתחם התחנה לאיזורים ציבורים. ובםוליטה באופן כליי מה שרואים משם לא רואים מכאן ולהיפך.

 

גדעון וקארן אוברזון בשבוע האופנה תל אביב 2018. צילום אבי ולדמן, אופנה, מגזין אופנה, חדשות אופנה, כתבות אופנה, Fashiom Magazine, Fashion, Efifo ,מגזין אופנה ישראלי, מגזין אופנה ועיצוב, עיתון אופנה, מגזין אופנה אונליין, טרנדים, סטייל
גדעון וקארן אוברזון בשבוע האופנה תל אביב 2018. צילום: אבי ולדמן

 

שבוע האופנה יפתח בערב (ערב הגאלה יערך ביום ראשון ה-10 במרץ 2019, בשעה 21:00 בערב) הוקרה ומחווה למעצב האופנה גדעון אוברזון, במסגרתו תתקיים תצוגת אופנה בה יקחו חלק כ-60 דוגמניות שעבדו במהלך הקריירה העניפה של גדעון אוברזון. ביניהן: פזית כהן, דנה וקסלר, רונית יודקביץ, שלי גפני, אורית הבר, יעל אבקסיס, דורית ילניק, דגנית כהן, דורית פרקש, נופית שבח, ילנה ראלף, גל אמיר, שירז טל, אינגריד פלדמן, אירית עטלמן, עומר ברבי, סניאל ברבי, סימונה גוזמן ועוד.

 

שבוע האופנה גינדי תל אביב 2017: תצוגת שי שלום-55
שבוע האופנה גינדי תל אביב 2017: תצוגת שי שלום. צילום: הילה כדי

 

חידוש: שבוע האופנה תל אביב 2019 ישודר במלואו בבלעדיות בערוץ האופנה הישראלי (אפיק 35 ב-HOT ואפיק 38 ב-yes) בשידורים חיים סביב השעון של כל התצוגות, כל הדוגמניות, כל המעצבים, סיקור מלא מהשטיח האדום ועוד. השידורים החיים ילוו גם בסיקור מהשטח על ידי ירדן הראל.
חידוש נוסף: ניתן יהיה לרכוש כרטיסים לאירועי שבוע אופנה תל אביב באתר האנגר 11. גם לשורה ראשונה!

 

מוטי רייפ ונעמה קאופמן-פס שבוע האופנה תל אביב 2019. צילום: לנס הפקות
מוטי רייפ ונעמה קאופמן-פס שבוע האופנה תל אביב 2019. צילום: לנס הפקות

 

השנה בניגוד לשנים קודמות התקשו המארגנים בגיוס כספים וחסויות מה שהקשה על מוטי רייף לגייס גופי ענק שיתמכו בשבוע האופנה. מי שכן נתן יד למלך האופנה הישראלי היא נעמה קאופמן-פס, משנה למנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה ויו"ר מטה כחול לבן: ״כחלק מהמאמצים של משרד הכלכלה והתעשייה באמצעות מטה כחול-לבן, לקידום יצרני ומעצבי האופנה הישראלים כחול-לבן, החלטנו לחבור לאירועי שבוע האופנה בהפקת רייפ אנטרטיינמנט, כאירוע האופנה הבולט בישראל המרכז סביבו הן את תעשיית האופנה הישראלית והן קשת קהלים רחבה ומגוונת. בהיותו שבוע האופנה, האירוע המרכזי של תעשיית האופנה הישראלית בחרנו בו כפלטפורמה מרכזית עבורנו לקידום המסר של ״העדפת תוצרת הארץ״ ורכש אופנה ישראלית כחול-לבן. באמצעות שיתוף הפעולה זה בין משרד הכלכלה והתעשייה ושבוע האופנה, אנחנו צובעים מחדש את האירוע בכחול-לבן ומשמרים אותו כאירוע במרכזו עומדת תעשיית האופנה הישראלית כחול-לבן. זו הפעם הראשונה בה משרד הכלכלה והתעשייה חובר לאירועי שבוע האופנה ואנו תקווה כי שיתוף פעולה זה של משרד הכלכלה והתעשייה עם שבוע האופנה יהיה מוצלח, יגבה ויקדם את תעשיית האופנה הישראלית ויהפוך למסורת בשנים הקרובות״. שיתוף פעולה זה מוצלח ככל שיהיה לא ממש מהווה תמיכה כלכלית מסיבית ולכן כך יורגש השנה בתצוגות האופנה חלקם המסחרי של גופים מסחריים שחברו למעצבי האופנה ויבלטו בשטח.

 

ויוי בלאיש. שבוע אופנה. צילום: עומר רביבי
ויוי בלאיש. שבוע אופנה 2018. צילום: עומר רביבי

 

הכי חשוב: אז מי יקח חלק בשבוע האופנה תל אביב 2019?

דורין פרנקפורט, ויוי בלאיש, שי שלום, קום איל פו, אלון ליבנה, משכית, עידן לרוס, לרה רוסנובסקי, שנקר – בית הספר הגבוה לעיצוב אופנה המחלקה לעיצוב אופנה, דרור קונטנטו, רתמה, BANANOHOT בעיצובן של נטע אלחמיסטר ונועה בני, שחר אבנט, אורייה עזרן, אניה פליט, שורש (סנדלי שורש) תעשיה ישראלית, גאווה ישראלית חוגגים 30 שנות עשייה בתצוגה הפותחת את שבוע האופנה עם 30 מעצבים ישראליים מובילים. RINIKINI בעיצובן של נטלי דדון ורינת גולן – תצוגת האופנה המבוססת על הדמות האייקונית של בובספוג מבית ניקלודיאון אשר חוגגת השנה יומולדת 20 להיווצרה במסגרת האירוע נקיים ערב התרמה לעמותת כנפיים של קרמבו. תצוגה של YVEL במסגרת אירוע התרמה לרוח נשית, באמוס סקוור, UPCOMING DESIGNERS – חממת המעצבים הצעירים של מפעל הפיס בהשתתפותם של 7 מעצבים צעירים: שירלי לסרי, ערן צמח ושרה אנשיין, קים דרור, שירן ראובן, ענר שבח, מיכל ירסאנש מנגיסטו ושאדי עבד.

 

Efifo
מגזין אופנה של ישראל

מייסד ועורך אחראי: אפי אליסי
אינסטגרם: efifofashion
קבוצת האופנה והביוטי שלנו פתוחה לכולם: מגזין אופנה של ישראל

 

פורסם בקטגוריה כתבות אופנה
תגובות פייסבוק