שביט ויזל. הקיץ שלה 

שביט ויזל
|

רזילי משיקה שיתוף פעולה חדש ומרגש עם הפרזנטורית שביט ויזל, קולקציית משקפי שמש לקיץ 2022 בעיצובה של שביט ויזל יחד עם מעצבות הבית של רזילי

הקולקציה עוצבה בהשראת ציוריו של האומן דיויד הוקני, צייר ריאליסטי הידוע בעיקר בשל עבודותיו המתארות את החיים לצד בריכות השחייה בשנות ה-70 בלוס-אנג'לס. השראה זו באה לידי ביטוי בצורניות של קולקציית המשקפיים: שילובים גאומטריים ומשחקי שקיפיות המשמשים כרפרנס של בריכות השחייה והמים. כל זה יצר עולם תוכן שלם בעיצוב הקולקציה.

ניחוחות הקולקציה מבשרים על קיץ פורח ורומנטי, מלא בנשיות ורוך יחד עם אדג'יות והמון סטייל, תוך שילוב של צבעים טרנדים, מאירים ומדויקים לעונה

רזילי בשתפ עם שביט ויזל - 1 - 8
רזילי בשתפ עם שביט ויזל . צילום: יח״צ

העדשות בעלות עמידות בפני קרני UV

רשת חנויות הבוטיק רזילי הוקמה בשנת 1990, מתוך אהבה אמיתית ליצירה מקומית ומקורית. אהבה זו היא אבן יסוד הבאה לידי ביטוי כבר למעלה מעשור במחלקת הקניינות הייחודית של הרשת המזהה טרנדים ומעצבים מוכשרים, הן מקומיים ובשנה האחרונה גם בינלאומיים, אוספת מגוון פריטים המתאימים לסגנון המקורי של הרשת ומציגה אותם תחת קורת גג אחת כמכלול אופנתי, שלם ואטרקטיבי. הקו האופנתי של רזילי משתמש באופנה כדרך ביטוי והופך אותה לשפה, זוהי אופנה איטית, איכותית ומלאת מחשבה, רכה ונשית עם טוויסט עדכני, תמיד אחרת ומגוונת.

מלאכת הסטיילינג היצירתית ברזילי, מעודדת ביטוי אישי של הלקוחה ומעניקה חוויה כוללת, המספקת לכל אישה טוטאלוק מוקפד, איכותי, שיקי וטרנדי.

רזילי בשתפ עם שביט ויזל - 16
רזילי בשתפ עם שביט ויזל . צילום: יח״צ

ריזלי בית לאופנה ישראלית

רזילי מציבה את הלקוחה במרכז הבמה ומצליחה בכל פעם לבודד את ערכיה ורצונותיה, ולבנות קולקציה שלמה, מגוונת ואופנתית סביבה. הלקוחה של רזילי היא חסרת גיל ומלאת אישיות, ככזו יש לה חותמת אישית של סטייל ייחודי שניתן לזהות ממרחקים. היא נוטפת קוליות חסרת מאמץ, יודעת בדיוק מי היא ומה היא רוצה, יודעת להעז ולשלב בין פרטי יום וערב, קלאסי וסטיריט, ספורט ואלגנט, בוגר ושובב, אך עדיין להישאר נאמנה לעצמה ולסטייל הייחודי שלה. זוהי אישה שמכירה את כל הטרנדים הכי חמים, אך לעולם לא הולכת שבי אחריהם ולא מכניסה את עצמה לתבניות מוגדרות מראש. היא מחפשת בפריטים שלה איכות וייחודיות שהיא יודעת שיש בעצמה ובונה לעצמה מלתחה על זמנית, עם קריצה. בהתאם לאופייה הייחודי של הלקוחה של רזילי, מתבצעת בחירת הקולקציה המוצגת בחנויות הרשת.

שנים של הערכה ליצירה מקורית הפכו את רזילי לסמן ימני בנוף העיצוב המקומי ובססו את מעמדה כחברה מובילת דעת קהל, אשר תורמת לפיתוח ענף המעצבים בישראל. למרות גודלה ומעמדה, שומרת רזילי על יחסים קרובים וחמים עם קהל לקוחותיה ועם המעצבים והמותגים שרואים ברזילי כבית.

רזילי מונה כיום 11 חנויות בוטיק המהוות חלל תצוגה לחדשנות ועדכניות אופנתית ואתר מכירה באונליין.

רזילי בשתפ עם שביט ויזל - 12
רזילי בשתפ עם שביט ויזל . צילום: יח״צ
רזילי בשתפ עם שביט ויזל
רזילי בשתפ עם שביט ויזל . צילום: יח״צ
Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק