'שדה-בר' לטובת נערות נערות במשר

'שדה-בר' - 2
|

מחייכות את זה – מותג האופנה הצנועה המוביל 'שדה-בר' והבלוגרית שירה ברלב בקולקציה משותפת שכולה העצמת נערות במשבר

בית האופנה 'שדה-בר' והבלוגרית המובילה במגזר הדתי שירה ברלב-עמרם משיקות קולקציה משותפת #תחייכיאתזה. קולקציה קיצית וכיפית שכולה רצון להעצים נערות צעירות שחוות קשיים רגשיים וחברתיים בגיל ההתבגרות.

'תחייכיאתזה' הינו קו שיזמה לפני כ-3 שנים הבלוגרית שירה ברלב עמרם מתוך ניסיון אישי ממשברים קשים שחוותה בנערותה ורצון להראות לנערות צעירות במצוקה את 'האור בקצה המנהרה' בפעילותה ברשת.

הקולציה המשותפת תכלול שמלות, חולצות ואוברולים שונים והיא תימכר בחנויות הרשת בערים פתח תקווה, ירושלים וגבעת שמואל וכן תתאפשר לרכישה דרך האינטרנט.

שירה ברלב עמרם: "הקולקציה היא לא רק סיפור של בגדים יפים שאני בתור מישהי דתיה יכולה להרשות לעצמי ללבוש , מאחוריה עומד רצון משותף שלי ושל יוצרות 'שדה-בר' לייצר קולקציה לתת לכל נערה ואישה צעירה את הלוק שיעשה לה את התחושה הנעימה ביותר, הנוחה ביותר והשיקית ביותר שכל אחת תוכל להרגיש שלמה עם עצמה ועם מי שהיא"

עדי כהן בעלת 'שדה-בר': "אנו רואות חשיבות אדירה שכל אישה תרגיש בנוח עם הבגדים שלנו, לא רק נוח ברמת הטקסטורה והגזרה אלא להרגיש נוח עם עצמה, שהיא לובשת את הדבר שהיא הכי אוהבת ושעושה לה בפנים הכי טוב, קולקציה משותפת עם שירה ותחייכי את זה זה זאת אמירה חשובה שלנו שלבוש הוא הרבה מעבר ליופי, הוא כלי לצמיחה אישית"

'שדה-בר' - 6
'שדה-בר'. צילום: שילת מזרחי
'שדה-בר' -98
'שדה-בר'. צילום: שילת מזרחי
'שדה-בר' - 55
'שדה-בר'. צילום: שילת מזרחי
'שדה-בר' - 82
'שדה-בר'. צילום: שילת מזרחי

ההשקה תתקיים מחר, יום ב' 18.7 בשעה 10:00 בקניון 'הגבעה' בגבעת שמואל.

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, אופנת נשים, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק