שופניג. מרץ 2022

HM X IRIS APFEL חולצה 499 מכנסיים 499 שח - 2
|

גלביה, HADAS JEWELRY‏. LEVI'S, TWOTONE. הלב הכחול, HOODIES, H&M, GUESS, TWOTONE, TOLEDANO, X LAB DIAMONDS

TWOTONE

בימים אלה המותג משיק אסופת אביב ראשונה לשנת 2022. האסופה עוסקת בשאלה "מה הם המדים של כל אחת מאיתנו?" או במילים אחרות, מה היא המלתחה החכמה שכל אישה שואפת אליה, אילו פריטים ישמשו אותה שוב ושוב. במסגרת קולקציית אביב 2022 של Twotone עוצבה מלתחה חכמה, המורכבת מגזרות נצחיות שלחזור אליהן תמיד מרגיש נכון.  הקולקציה משלבת מגוון בדים, בניהם כותנה איכותית, פשתן רך ונעים, סאטן דקיק במראה חגיגי, ויסקוזה וקופרו בהדפסים וצבעים מקוריים.

להשיג באתר המותג: www.twotone.co.il
בסטודיו בכתובת: אבולעפיה 5, תל-אביב בין השעות 8:00-16:00
או במגוון בוטיקים ברחבי הארץ.

אביב קיץ TWOTONE, חצאית אלפרד 640 שח, חחולצה 330 שח, צילום דור שרון (4)
אביב קיץ TWOTONE, חצאית אלפרד: מחיר – 640 שקל, חולצה: מחיר – 330 שקל. צילום: דור שרון

The Simpsons™ x Levi’s

שיתוף הפעולה The Simpsons™ x Levi’s משקף באופן נוסטלגי את חוויית בית הספר דרך עיניהם של תלמידי ספרינגפילד, העיר הבדיונית בה מתגוררת משפחת סימספסון. הקולקציה מדגישה את האייקוניות שברגעים הבלתי צפויים והאקסצנטריים בחייו של מתבגר בבית ספר וחוגגת אותם בזכות המוזרות שלהם.

הקולקציה נוצרה בהשראת נקודת המבט הסאטירית של סדרת הטלוויזיה משפחת סימפסון ובולט בה הצבע הצהוב האייקוני המזוהה עם הסדרה. ההדפסים שנבחרו מביאים לידי ביטוי את הסרבול של גיל ההתבגרות דרך עדשה צעירה והאביזרים שעוצבו משלבים צבעי פופ בהשראת הסדרה עם הדמויות האהובות.

הקולקציה כוללת ג'קטים, מכנסיים ומגוון סוויטשירטים, טי-שירטים, ואקססוריז הכוללים גרפיקה, והדפסים של הדמויות הפופולאריות מהסדרה. הפריטים יהיו פרטי נשים, גברים ויוניסקס.

טווח מחירים: 149 שקל – 679 שקל

הקולקציה תימכר בחנויות Levi's ובאתר פקטורי54
https://www.factory54.co.il/women-designers-levis

Levis X The Simpsons מכנס 499 (6)
Levis X The Simpsons מכנס מחיר – 499. צילום: יח״צ חו״ל

HADAS JEWELRY‏

מותג התכשיטים הישראלי HADAS JEWELRY של המעצבת והאמנית הדס קוקה קיים מזה כ-9 שנים. מותג תכשיטי אופנה ייחודי שמעוצב אחד-אחד בעבודת יד מוקפדת ובטכניקות מיוחדות עם המון ערכים ונשמה שעוטפים אותם, מורכב ממגוון רחב של קולקציות- שלכל אחת סיפור משלה.

"מאז שאני זוכרת את עצמי אהבתי להתעסק באומנות, צבעים, דוגמאות, חומרים שונים תמיד דחפו אותי ליצור. עם כל קולקציה חדשה שאני מעצבת אני חשה ביטוי יצירתי והתרגשות,  מרגש אותי לראות ולחוות את התהליך שמציור רעיון והשראה נוצרת קולקציה מוחשית ייחודית ויפה. מקורות ההשראה המשתנים עם כל קולקציה- פותחים בי את האפשרות לתת לכן להרגיש גיוון, להרגיש מיוחדות ולבטא אמירה ייחודית ואומנותית".

להשיג בחנות האונליין : https://hadasjewelry.co.il/

תכשיטים של hadasjewelry.co.iL צילום איציק קנטי (17)1
תכשיטים של hadasjewelry.co.iL צילום: איציק קנטי

גלביה

אתי צאיג ומירב הדרי, המעצבות של המותג “גלביה", משיקות את קולקציית אביב 2022 החדשה, כאשר השנה המילה ״חופש״ מקבלת משמעות גדולה במיוחד.

חופש הוא אחד הערכים המרכזיים במותג “גלביה” מיום הקמתה, לא רק כהמלצה אלא כדרך חיים. ההגדרה של ״בגדי חופש״ הובילה לעיצוב קולקציית באווירה בוהמית עם דגש על תחושת שחרור, נשיות, וניחוח ים הבא לידי ביטוי בצבעוניות ופרינטים מרהיבים מעולם זה, אם את במוד של חופש וגם אם לא, ברגע שתלבשי את אחד מדגמי הקולקציה תציף אותך תחושה של שמחה, חוסר דאגה, זאת בשילוב עם קלילות ונשיות. העונה יש שפע של רקמות ופרינטים באווירה צבעונית באווירת רטרו של שנות ה-70

טווח מידות: S – XXXL
טווח מחירי קולקצייה: 390-2000 ש״ח  
מפות וכיסויי מיטה: 590-490 ש״ח 
להשיג: רוטשילד 1, תל אביב.  קניון ארנה הרצליה
באתר און ליין הבינלאומי Gallabia.com

שמלת מלניה מידי של המותג גלביה 790 שקל צילום עדי הלמן
שמלת מלניה מידי של המותג גלביה 790 שקל. צילום: עדי הלמן

GUESS

המותג הבינלאומי המצליח אשר פריסתו היא בלמעלה מ-100 מדינות בעולם ממשיך לקבוע טון של טרנדים אופנתיים לצד ערכים כמו שמירה על איכות הסביבה המזוהה איתו במיוחד ומציג קולקציה מוקפדת, צבעונית ואיכותית שמושקת עתה בישראל.

את הפריטים ניתן יהיה למצוא ברשת חנויות GUESS: עזריאלי ת"א, גינדי TLV, חיפה, ראשון לציון, פתח תקווה, חדרה וכפר תבור, באתר הקבוצה: www.globalonline.co.il ובמאות נקודות סיטונאיות ברחבי הארץ.
טווח המחירים: 149.90 – 799.90 שקל

GUESS - 1
GUESS. צילום: יח״צ

H&M

H&M גאה להציג קולקציה צבעונית, מגוונת ומשעשעת בשיתוף פעולה עם אייקון האופנה אייריס אפל החוגגת מאה שנות אופנה וסטייל אישי. קולקציית שיתוף הפעולה החדשה של H&M הינה פרויקט זוהר ותוסס שנוצר יחד עם אייקון אופנה אמיתית – אייריס אפל שאין דומה לה.

אייריס אפל ידועה בשל סגנון האופנה הראוותני שלה, האינדיבידואליות העזה והתלבושות הנועזות המאפיינות אותה. היא דוגלת ברעיון שסגנון והשראה יכולים להגיע מכל מקום ומכל אחד, ללא קשר למחיר. בהשראת הכישרון הייחודי והאסתטי של אייריס, קולקצייתH&M X IRIS APFEL  מציעה מבחר פריטים מדהימים המיועדים לכולם.
הקולקציה תושק בחנויות נבחרות בעולם כמו גם בחנות הדגל בקניון TLV ב-31 במרץ 2022.

HM X IRIS APFEL זקט 1199 שקל
HM X IRIS APFEL ז׳קט. מחיר – 1199 שקל. צילום: יח״צ חו״ל

HOODIES

מותג אופנת בגדי הבייסיק והספורט HOODIES מתחדש לקראת עונת האביב 2022 ומשיק דרופ ראשון של דגמים חדשים כולל – 

  • חליפות ספורט מבדים אלסטיים ומחטבים בטכנולוגיית אל-תפר מקולקציית ה-PRO המגיעות בשלל גווני פסטל רכים ונשיים כדוגמת ורוד, פיסטוק, סגול לילך, תכלת ולבן לצד צבעים חזקים כמו טורקיז ורוד ופאפיה ובנוסף בהדפסים מרעננים וצבעוניים כולל עור נחש, משבצות, פרחים ועוד.
  • פריטים אופנתיים ליום-יום כולל מכנסיים מתרחבים בגזרת פדלפון, מכנסי פישרמן, חולצות קולר נטולות שרוולים, טישרט ריב בגזרה משוחררת ועוד בהדפסים אביביים של פרחים, זברה, טרצו, משבצות ועוד בגוונים אביביים ונעימים כדוגמת ירוק בזיליקום, ורוד בייבי, פאפאיה ועוד 
  • קולקציית הגברים גם כן מקבל תפנית אביבית ומצרפת לקולקציה מגוון טישרטים בצבעי קיץ עם הדפסים כייפים ומרעננים לצד מכנסי ברמודה אופנתיים. 

טווח מחירים: 89.90-199.90 שקל
הקולקציה משתתפת במבצע הקבוע של הרשת – 50% הנחה על פריט שני!
את הקולקציה החדשה ניתן להשיג בכל 69 סניפי הרשת ובאתר: https://www.hoodies.co.il/

קולקציית אביב 2022 HOODIES קרדיט צילום דור שרון (3)
קולקציית אביב 2022 HOODIES. צילום: צילום דור שרון

הלב הכחול

רשת הלב הכחול, המייבאת ארצה מגוון מותגי הנעלה בינלאומיים ומתמחה בהנעלת נוחות יפה ובריאה לנשים ולגברים, מציגה קולקציית אביב קיץ 2022 רומנטית במיוחד ובה נעלי שפיץ עם קשירה הזמינות בארבעה צבעים לבחירה.

הימים החמימים של האביב כבר בפתח ואיתם הקולקציות החדשות והרומנטיות של מיטב המותגים. בקולקציה החדשה של מותג הבית Blue Heart מבית רשת הנעלת הנוחות הלב הכחול, ניתן לראות סנוניות ראשונות של דגמים חדשים וטרנדים המבשרים על עונה מלאת שיק וסטייל. אחד הדגמים הראשונים והמושכים ביותר את העין, הוא של נעליים בעלות חרטום שפיץ העשויות עור אמיתי ורך במיוחד, המוגבהות על ידי עקב עדין בן 2.5 סנטימטרים, המצופה גם הוא עור. הנעליים מאובזרות בעיטור קשר ומפתח קטן הנמצא מעליו. הנעליים זמינות בארבעה צבעים לבחירה- שחור קלאסי, בז' שיתאים לחגים הקרבים, כחול כהה וורוד בייבי אביבי במיוחד. כמו כל נעלי המותג, מדובר בנעלי נוחות אשר מעבר ליופי, ישמרו על בריאות הגב והרגליים של הנועלת אותן. המחיר: 359 שקלים לזוג. 

הלב הכחול- להשיג בסניפי הרשת ובאתר www.BlueHeart.co.il

נעלי שפיץ עם קשר מבית הלב הכחול, 359 שח, להשיג ברשת הלב הכחול ובאתר www.BlueHeart.co.il, עמנואל רבני (2)1
359 שקל, להשיג ברשת הלב הכחול. צילום: עמנואל רבני

TOLEDANO

"לפני חצי שנה הזמנתי את העורות לקולקציית אביב קיץ 2022 , העיניים נדדו לכיוון הגוונים השמחים וכשראיתי את הוורודים העזים, גם אלה הגולשים לצבעי הדובדבן נשביתי בקסמם.

זו הייתה מחשבה אינטואיטיבית ולא ניסיון לערער או לדבוק במשמעויות התרבותיות של הצבע הוורוד. כאשר העורות נחתו בסטודיו הצוות החל לחייך, לצבע יש השפעה על מצב הרוח, אני רוצה שנגיעה של וורוד תשמח את האישה של TOLEDANO ואת אלה שסובבים אותה.

כיוונתי למחשבה של המאסטרים הגדולים:) שהציגו את הקולקציות שלהם לסתיו ולחורף הבא, המסלולים נצבעו בוורוד מוולנטינו, לואבה, לנווין, פראדה, , או מייקל קורס."

TOLEDANO - 1970 ש'ח צלמת מעין מילס
TOLEDANO. מחיר: 1970 שקל. צלמת: מעין מילס

X LAB DIAMONDS

"X LAB DIAMONDS", רשת חנויות יהלומי מעבדה הראשונה מסוגה בעולם, משיקה קולקציית תכשיטים אביבית יוקרתית, שעוצבה על ידי מעצבת הבית של הרשת, צביה בער, ונמכרת במחירים אטרקטיביים במיוחד.  

ניתן לרכוש מהקולקציה החדשה בתחילת חודש אפריל, בחנויות הרשת, בקניון עופר בפתח תקווה, קניון עיר ימים בנתניה ובקניון מלחה בירושלים ובאתר החברה http://www.xlabdiamonds.co.il/, המבטיח קניה ישירה ללא פערי תיווך. הרכישה באתר מאובטחת, ומאפשרת החזר כספי בהתאם לחוק הגנת הצרכן, וכן תעודת הערכה לתכשיט וליהלום, אחריות לשנה ומשלוח אישי עד הבית.

מחירי הקולקציה נעים בין 5000 שקל – 30,000 שקל 

קולקציית פנטזי - קרדיט - x lab diamonds
קולקציית פנטזי – קרדיט – x lab diamonds
זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, שופינג
תגובות פייסבוק