שחר טבוך: "לא הייתי קורא לדת טרנד"

שחר טבוך - 17
|

המבוגרים שביננו מכירים את שחר טבוך (22) בעיקר מהסדרה "שעת נעילה", ואילו הצעירים מכירים אותו כשחקן בסדרות ילדים ונוער, ככוכב רשת, זמר וגיימר. 

בנוסף  לכישרונות האומנותיים המגוונים שלו שחר טבוך ידוע כמי שהולך אחרי האמת ונטיות הלב שלו, כך לדוגמא כילד החליט ללמוד ריקוד כבן יחיד בקבוצת בנות, בגיל ההתבגרות יצא מהארון ובשנים האחרונות החליט להתקרב לדת. כנראה שהשילוב שבין הכישרון האומנותי וההתמסרות לחלומות ולאהבות הוא הדרך להגשמת חלומות.

שחר טבוך - 13
שחר טבוך. צילום: אוהד ארידן. סטיילינג: מעיין לובן

הסדרה "שעת נעילה" אמנם חשפה אותך למבוגרים, אבל בני הנוער והילדים מכירים אותך כשחקן בסדרות טלוויזיה, כאחד מכוכבי הפסטיגל וככוכב רשת מצליח. מה קוסם לך יותר, עולם הילדים או המבוגרים?

"אני כל כך נהנה לספר סיפור.. מרגיש שזו ברכה להיות כלי שמקשר בין סיפור טוב לקהל. לא חשוב לי לאיזה גיל הוא מיועד. הדבר היחיד ששונה אולי בין סדרות נוער לסדרת מבוגרים הוא סוג התוכן שמותר לשדר… סדרת פנטזיה לנוער יכולה לגרום לי להתרגש בטירוף בדיוק כמו סדרת פשע למבוגרים. אני כן נהנה במיוחד להעמיק ולהגיע למקומות קשים ומזעזעים עם עצמי שלרוב יש אותם בסדרות מבוגרים, אך גם אין דבר שעושה לי יותר צמרמורת מתגובות של ילדים שבאים לפסטיגל. אני לא מצליח להתאפק, בא לי לחבק אותם אבל אסור בגלל הקורונה."

"אני ובן הזוג יוצאים למסיבה מטורפת והולכים לישון ב-5 בבוקר!… סתםםם, התוכנית המושלמת: הופעה של הפסטיגל שזה תכלס הכי מרגש ואז לחזור הביתה לחיי הרווקות ולפוך ולתקוע מלא גלידה ולהירדם לפני חצות. הלוק האידאלי נראלי וואנזי של דרקון."

לפני מספר חודשים יצא הסינגל הראשון שלך "פחדן" שעוסק באהבת גברים. האם אתה חושב שלסלבס מקהילת הלהט"ב יש תפקיד בחינוך הנוער לפתיחות וקבלת האחר?

"זו שאלה מורכבת, כי מצד אחד אני בא לספר את הסיפור שלי, את האמת שלי. אני בא לייצג את עצמי, אבל ברור שיש בי משהו שרוצה לתת לזה דגש ולהעביר פה מסר. גם הסינגל החדש שיוצא ממש עוד מעט ממשיך את הנושא ואפילו מעמיק בו יותר. לכל שיר בעיני צריך להיות תפקיד ומסר, אבל גם צריך לזכור שאני בא לספר את הסיפור שלי ועל הדרך אם הצלחתי לגעת בלב של ילד או ילדה ולקבל את השונה ולהרים להם ברמות עשיתי את שלי."

שחר טבוך - 1
שחר טבוך. צילום: אוהד ארידן. סטיילינג: מעיין לובן

"התחזקות" הפכה לאחרונה למעין טרנד בקרב לא מעט מפורסמים. גם אתה, בעקבות הקשר עם אביב אלוש, הצהרת שהתחלת לשמור שבת ולהניח תפילין. איך זה משפיע עלייך ?

"לא הייתי קורא לדת טרנד. אני מרגיש שבורא עולם מעניק לך הזדמנויות בחיים להתקרבות והתחזקות והצלחתי למצוא אחת ולאחוז בה חזק. אני עדיין לומד ומוצא את הדרך שלי. האמת שזה התחיל הרבה לפני "שעת נעילה" כשנסעתי לפולין ב-2019 וישבתי בבית הכנסת הגדול. ראיתי שם יהודים מכל העולם שעוזרים זה לזה והבנתי שאני חלק מדבר מדהים ומבורך שאני לא יודע עליו כלום! אז התחלתי לקרוא גמרא וללכת לשיעורים והשאר היסטוריה. העולם שלי התהפך לטובה. כמובן שיש קשיים אבל בורא עולם ממלא אותי בתקווה ואור."

"אני כל כך נהנה לספר סיפור.. מרגיש שזו ברכה להיות כלי שמקשר בין סיפור טוב לקהל. לא חשוב לי לאיזה גיל הוא מיועד. הדבר היחיד ששונה אולי בין סדרות נוער לסדרת מבוגרים הוא סוג התוכן שמותר לשדר"

את אודישנים ל"כוכב הבא" ב- 2017, אמנם לא צלחת, אבל לאור כישורייך כרקדן עם ניסיון של 10  שנות ריקוד כולל  ייצוג ישראל בתחרויות בחו"ל, אולי נראה אותך ב"רוקדים עם כוכבים"? 

"וואייי האמת שרציתי! השנה כבר הקאסט סגור והוא נראה נדיר! אבל מי יודע אולי עונה הבאה. אני אתאמן קצת בינתיים."

שחר טבוך - 15
שחר טבוך. צילום: אוהד ארידן. סטיילינג: מעיין לובן

מה התוכניות שלך לסילבסטר, והכי חשוב האם יש לוק מוכן לאירוע?

"אני ובן הזוג יוצאים למסיבה מטורפת והולכים לישון ב-5 בבוקר!… סתםםם, התוכנית המושלמת: הופעה של הפסטיגל שזה תכלס הכי מרגש ואז לחזור הביתה לחיי הרווקות ולפוך ולתקוע מלא גלידה ולהירדם לפני חצות. הלוק האידאלי נראלי וואנזי של דרקון."

אינסטגרם: https://www.instagram.com/shahartavoch/

נועם

נועם שקד – עיתונאית אופנה
אינסטגרם: noam.shaked

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק