שיר אלמליח: חיבור עם אנשים מאוד חשוב לי

שיר אלמליח-מגזין-אופנה
|

שיר אלמליח פרזנטורית של לאונרדו קוסמטיקס (מכשור לפנים ולגוף) "הראו לי תמונות לפני ואחרי. אהבתי מאוד את התוצאות והתחברתי למותג

שיר אלמליח. ראיון: מאיה אושרי כהן, צילום: וידאו: אורנה רביצקי – Fashion Israel

שגרת הטיפוח שלי

"אני שותה המון מים. אוכלת נכון. דואגת לשטוף את הפנים שלי בוקר וערב. אני קפדנית."

אמהות

"רפאל זה הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים. רפאל המתנה הכי גדולה שקיבלתי. הלב שלי מתפוצץ מאהבה. מאז שילדתי את רפאל הפכתי לאדם יותר רגוע."

שיר אלמליח-אופנה
שיר אלמליח. צילום: אורנה רביצקי

אופנה

"זה תלוי ביום ומה בא לי. יש לי סטיליסט שמלווה אותי שנים ולא רק בקמפיינים. אני הולכת איתו לסבב קניות. בוחרים מה שאנחנו רוצים לחודש הקרוב וכמובן בקמפיינים. במהלך ההריון וחודש אחרי הלידה הלכתי עם דברים זרוקים יותר."

אינסטנגרם


"אני לא פריקית של אינסטנגרם כמו ידועניות ומשפיעות אחרות. אני פחות מתחברת לקונספט. מבחינתי זה נטו עבודה. יש מצבים שאני מצלמת את הבן שלי ובא לי להעלות אני מעלה."

שיר אלמליח-ביוטי
שיר אלמליח. צילום: אורנה רביצקי

שיתוף

"אני לא אקום בבוקר ואעלה את הפגמים שלי. אני אטפל בהם."

דברים חדשים

"שיגיעו דברים חדשים אני אעדכן."


אורנה רביצקי

אורנה רביצקי
צלמת ראיונות וידאו – השקות ואירועים
אינסטגרם: orna_ravitsky

Beauty fashion Fashion israel Fashion Magazine Fashion News hair Makeup photography style Trends zara אופנה אופנה 2021 אופנה ישראלית אופנת גברים אופנת נשים איפור אפי אליסי אתר אופנה אתר אופנה 2021 ביוטי הפקות אופנה זארה חדשות אופנה חדשות האופנה טיפוח טרנדים טרנדים 2021 כתבות אופנה מגזין אופנה מגזין אופנה 2021 מגזין אופנה אונליין מגזין אופנה ויופי מגזין אופנה ישראלי מגזין אופנה לנשים מעצבי אופנה סטייל עיצוב אופנה צילום צילום אופנה קורונה קסטרו שבוע האופנה שיער שמלות כלה

תגובות פייסבוק