שלא תתעורר הילדה

שלא תתעורר הילדה-1
|

קאדר שחקנים כזה מזמן לא נראה על במה אחת: משה איבגי, שלומי קוריאט, אלמה דישי, אלברט אילוז, יוסוף אבו ורדה בשלאגר חדש: "שלא תתעורר הילדה" – קומדיית פשע משפחתית

"שלא תתעורר הילדה"-2
"שלא תתעורר הילדה" צילום: אילן בשור

אז מה קורה שם על הבמה: איבון אביטל (אלמה דישי), אם היא אם חד הורית לתינוקת מקסימה בת שנה בשם גלי. בעלה, יגאל (שלומי קוריאט), הוא עבריין עם פיוז קצר, שיושב בכלא תקופה ארוכה, עוד לפני שגלי נולדה.
אביה של איבון, אברם אביטל (משה איבגי), הוא בכיר לשעבר בעולם הפשע שבשנים האחרונות הוריד הילוך ונמצא קצת מעבר לשיאו. הם גרים יחד והוא עוזר לבתו בגידול נכדתו וממלא את תפקיד האבא. ויש עוד בעייה קטנה. איבון מאוהבת בשכן הסטודנט שלה אסף (יוגב יפת) המציע לה שיעברו לגור יחד. לילה לפני שאיבון ואברם מתכונים לחגוג יומהולדת שנה לגלי, מגיח בהפתעה יגאל, העבריין הממורמר מהכלא וטורף את כל הקלפים.
לתוך הקלחת מצטרף אביו של יגאל, יהודה קרנטינה (יוסף אבו-ורדה). בכיר פשע אימתני שבינו לבין אברם שנים של סכסוך ויריבות. המפגש המשפחתי המשותף הטעון וההכנות לחגיגת יום ההולדת מציפים רגשות עזים וסודות אפלים בתוך המשפחה. מלחמות של אגו, כבוד, כסף, כוח, ואהבה מאיימות על שלום המשפחה ועלולות לבוא על חשבון תינוקת אחת מתוקה שתשלם את המחיר. האם הצדדים יצליחו ליישב את הבעיות בשלום ולמנוע שפיכות דמים נוראה?

בהשתתפות:
משה איבגי – אברם אביטל
שלומי קוריאט – יגאל קרנטינה
אלמה דישי – איבון
אלברט אילוז – יעקב בן לולו
יוסוף אבו ורדה – יהודה קרנטינה

מאת: שי שבתאי, תומר אבירם
בימוי: רוני ניניו
עיצוב תפאורה: דנה צרפתי
עיצוב תאורה: קרן גרנק
עיצוב תלבושות: אורן דר
מוסיקה: אורי וידיסלבסקי
עוזר במאי: אסף פרידמן
עוזרי הפקה: יותם שוסהיים, נטע שביט

יום שישי 20.11 בשעה 12:00
מסיבת צהריים ובכורה עולמית לקומדיית הפשע
תיאטרון חיפה. טל:04-8600500

פורסם בקטגוריה כללי
תגובות פייסבוק