שלמה ארצי ומירי מסיקה נותנים

אירוע ההתרמה השנתי של "בקול"
|

שלמה ארצי ומירי מסיקה שרים בהתנדבות למען לקויי שמיעה באירועי התרמה של ארגון 'בקול' ו'מרכז מיחא'

shlomo-arzi-yaron-shilon

מאת אפי אליסי

אני גר בטשרניחובסקי 15. במספר 17 שוכן ארגון 'בקול' – ארגון כבדי שמיעה ומתחרשים. אני פוגש למטה בכניסה צעירים ומבוגרים כבדי שמיעה. הם מדברים אחרת, נשמעים אחרת, שומעים אחרת, לא שומעים בכלל, קולם לא נשמע. אנחנו הרי תמיד מתלוננים על מה אין לנו, כשפוגשים את הצעירים האלה שמתמודדים עם מה שלך יש ולהם אין, החיים נראים אחרת. תמיד חיפשתי את המקום לעזור. הנה מצאתי חלון.

ב-21 בדצמבר 2014, בשעה 20.00, ישיר בהתנדבות, הקול ישראלי שלנו, שלמה ארצי, בזאפה הרצליה, באירוע ההתרמה השנתי של 'בקול'. שלמה ארצי יפיע במסגרת המופע שלו: 'מסע ארצי', שינגיש לראשונה לכבדי השמיעה את ההופעה באמצעות תמלול על מסכים ומערכת שמע. כל ההכנסות מהאירוע בהשתתפות שלמה ארצי, קודש לפעילות העמותה לקידום רווחתם ואיכות חייהם של אנשים כבדי השמיעה בישראל.

מחירי הכרטיסים זאפה הרצליה750-1000 ש"ח ו-295 ש"ח לחברי ארגון "בקול" (מוכר לצורכי תרומה) הכרטיס כולל כיבוד ויין.
להזמנת כרטיסים לערב ההתרמה של 'בקול' בהשתתפות שלמה ארצי: michalbz.bekol@gmail.com
או  באמצעות סמס: 052-5335489, טל': 03-5257001, פקס: 03-5257004

אירוע ההתרמה השנתי של מרכז מיחא
מרכז מיחא. מירי מסיקה. צילום גורן ליובונציץ

עוד לפני כן במוצאי שבת 29.11, בשעה: 19.45, תופיע בהתנדבות הזמרת האהובה מירי מסיקה במוזיאון ארץ ישראל בתל אביב, באירוע ההתרמה השנתי של עמותת 'מרכז מיחא' – לשיקום ושילוב פעוטות וילדים עם לקויות שמיעה.
בועז הרמן מנכ"ל עמותת מרכז מיחא: "עמותת 'מרכז מיחא' מייסודה של ד"ר עזרא קורין, הוקמה בשנת 1953 והינה החלוצה בישראל בתחום הטיפול בפעוטות וילדים חרשים ולקויי שמיעה. מאז הקמתה סייעה העמותה לכ-15,000 פעוטות וילדים חרשים וכבדי שמיעה המשולבים בהצלחה בחברה השומעת. ב'מיחא' הם למדו לשמוע ולדבר, מה שהפך רבים מהם לפורצי דרך בכל תחומי החיים, באקדמיה, בשוק העבודה ובצבא. מעבר להעצמת הילד לקוי השמיעה ומשפחתו, סייעה 'מיחא' למדינת ישראל באמצעות הפיכת בוגרי מיחא לאזרחים שווים ותורמים בחברה."

מוזיאון ארץ ישראל, אולם קלצ'קין, רח' חיים לבנון 2, תל אביב.
לרכישת כרטיסים לערב ההתרמה בהשתתפות מירי מסיקה: 03-6994777 (עדי או יפית); society@michata.org.il

*'בקול' – ארגון כבדי שמיעה ומתחרשים (ע"ר)
'בקול' היא עמותה ללא כוונות רווח, ופועלת מאז שנת 1997 למען שיפור איכות החיים של אנשים כבדי שמיעה מעל גיל 18 באמצעות חקיקה וסינגור, קידום נגישות, העלאת מודעות לנושא הירידה בשמיעה, הסרת מחסום הבושה, עידוד אנשים כבדי שמיעה להתמודד עם המגבלה ופועלת להעצמה, שוויון הזדמנויות ושילוב של כבדי השמיעה בישראל בכל תחומי החיים, כך שיוכלו למצות את כישוריהם, בכל תחום, על פי נטיות ליבם.

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרם: fashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

פורסם בקטגוריות אופנה, כתבות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק