שלפה אס: ראיון עם אסיה

אסיה טלי רביבו וטלי ארבל, צילום: שלי פדן-לורבר
|

בשיא הקורונה כשהיא בת 46, אמא לשלוש בנות שניהלה רשת אסתטיקה מצליחה, היא מחליטה "לא עוד בכל הכוח" ומגשימה חלום כשממציאה עצמה מחדש כמעצבת אופנה. העיצובים שלה מגלמים איזון הרמוני בין שתי קצוות, לכאורה מנוגדים, של חייה: הבית הדתי בו גדלה, והחיים החילוניים שחיה. התיישבתי עם אסיה טלי רביבו לשיחה נשית כנה.

מאת טלי ארבל / צילמה שלי פדן-לורבר

את העסק, החלום, הגשמת דווקא בשנת קורונה, מה הוביל לכך?
"בעקבות הקורונה כשהעולם פשוט נסגר ביום אחד והבנתי שגם החיים יכולים להעלם לי ביום אחד. אני עובדת מגיל 8 בעצם, תמיד עבדתי שעות ארוכות והייתי בעשייה תמידית, אני לא מכירה דרך אחרת. ואז הגיעה הקורונה, בהתחלה נכנסתי לחושך גדול ולא ידעתי איך להתנהל. לאט לאט דווקא מהמקום הכי חשוך, כשאת בשקט ללא עשייה, התאפשר לי לנבור עמוק בתוך עצמי. דיברתי המון עם עצמי והכל צף. עברתי עוד שלב ועוד שלב וניקיתי, עשיתי עוד חשבון נפש, פתרתי עם עצמי דברים וגם עם אנשים אחרים. פשוט התחלתי לנקות את עצמי ומתוך נקודת החושך הזו שם ראיתי את האור הכי גדול – שהוא אני עצמי. מאוד קל ונוח להיות טרוד בדבר הזה או האחר, אנחנו מכסים על עצמנו עוד ועוד, ופתאום כשאת לבד, את והנפש שלך, את מחליטה שזהו לא עוד. אז לא עוד בכל הכוח, עם כל מה שזה מביא איתו."

אסיה טלי רביבו, צילום: שלי פדן-לורבר-1
אסיה טלי רביבו, צילום: שלי פדן-לורבר

ולקחת את הסיכון.
"לקחתי את הסיכון ביג טיים. הבנתי שדווקא לנצח את כל השדים שלי יהיה הניצחון הכי גדול שלי ובנקודה הזו אבין שאני unstoppable. כמו רובנו, אני האויבת מספר אחת של עצמי ומגיע שלב שמבינים את זה. צריך הרבה כוח לא להאשים אף אחד. כשאת מרגישה קורבן של נסיבות יש בזה משהו "מרגיע", כי "זה לא אני, זה נכפה עלי". ברגע שאני מבינה שזו אני, החלטתי לעשות מעשה. אז ראשית השלום היה עם עצמי. הבנתי מה אני לא אוהבת ומה אני רוצה לשנות, התנתקתי ואז דייקתי את מערכות היחסים שלי עם הרבה אנשים בסביבתי. מי שנמצא היום בחיים שלי אלו הם אנשים שהנשמה שלי אוהבת."

"למה אני אוהבת משחק? כי זו הדרך שלי לצאת מדעתי בשלווה"

קצת לפני קורונה התחילה אסיה בלימודי משחק אצל איתי תורג'מן. "התחלתי לזהות את הצורך לעבור תהליך עם עצמי. לאט לאט אספתי כוחות וכל פעם עשיתי עוד צעד לעבר היעדים שהצבתי לעצמי, כשאחד מהם היה להתמודד עם הרגשות שלי. את יודעת?, המון פעמים זה לא באמת מה שאנחנו מרגישות, אלא זה האגו שמרגיש. אנחנו פועלות מתוך האגו ומגיבות מהמקום הזה, לא מתוך האמת. לכן החלטתי להירשם ללימודי משחק, כי אם את fake זה ניכר מיד. המרחב שאני נמצאת בו בלימודי משחק הוא מרחב מאוד סטרילי, לעומת החיים בחוץ בהן אנחנו עוטות על עצמנו דמות כדי שיחשבו עלינו מה שהאגו שלנו רוצה שיחשבו ואילו במרחב הזה בלימודי משחק אני זו אני. למה אני אוהבת משחק? כי זו הדרך שלי לצאת מדעתי בשלווה." 

טלי ארבל לובשת אסיה, צילום: שלי פדן-לורבר-5
טלי ארבל לובשת אסיה, צילום: שלי פדן-לורבר

מאיזה רקע את מגיעה? 
"מאז ומעולם שאלו אותי 'מה תעשי אם לא תהיי בתחום האסתטיקה?' והתשובה הברורה לכולם היתה – מעצבת אופנה. תחזקתי מאז ומתמיד סטייל שייחודי לי, שכלל בעיקר חולצות מכופתרות ועניבות. אבל אני כמו זיקית, יום אחד תראי אותי חסודה עטופה בקימונו ומעונבת, ויום למחרת בלבוש נועז יותר. כי אנחנו יכולות הכל, ואנחנו הכל. 

החיים הובילו אותי לתחום האסתטיקה בגיל 30, אהבתי את זה וחשתי סיפוק כי הרגשתי שזה עושה טוב לנשים. עוד לפני הקורונה התחלתי לשאול את עצמי איפה אני? איפה הילדה שבי שאהבה? מתי הפסקתי להקשיב לה? פשוט התחלתי לנהל רישומים של כל מה שרציתי ואת כל מה שאני אוהבת, בחרתי להתחיל לראות רק את הטוב. בדקתי איך אני משנה את רשימת המשאלות שלי ואת החיים שלי בהתאם, כדי שיהיו לי את כל התנאים האופטימליים לקיים את החיים שאני באמת רוצה לחיות. למשל אני גרה בגן יבנה, ישוב כפרי שקט ואנטיתזה גמורה לאופי שלי. יש לנו גם דירה בתל אביב שמשמשת בעיקר לסופי שבוע ומאוד נוח כשהבנות מגיעות להיות איתי במרכז. החיים האמיתיים הם בגן יבנה לחלוטין, יש לי שם מרחב וטבע עם דקלים שעוטפים אותי, תל אביב שמורה יותר לפאן. כך אני נהנית מכל העולמות. אני אשדודית במקור כך שהמגורים בגן יבנה גם משאירים אותי קרובה למשפחה שזה מאוד חשוב לי. הכנתי את הקרקע בכל התחומים בחיי כך שאוכל להצליח ביעד שלי."

"הבנתי שאני קולעת מהר מאוד לאופי של האישה עבורה אני מעצבת. אני כמובן מכניסה את המוטיבים שלי אבל מצד שני מאוד קשובה ואני מלבישה אופי. אני לא מלבישה גיל, אני לא מלבישה מידה, העיצובים שלי תלויי אופי"

אסיה, קולקציית ME בשבוע האופנה קורנית ת"א. צילום: אבי ולדמן-17
אסיה, קולקציית ME בשבוע האופנה קורנית ת"א. צילום: אבי ולדמן

והיעד היה למתג את עצמך כמעצבת אופנה? 

"כן. תמיד אהבתי לעצב, עיצבתי לחברות ולבנות משפחה אבל לגמרי כתחביב. הבנתי שאני קולעת מהר מאוד לאופי של האישה עבורה אני מעצבת. אני כמובן מכניסה את המוטיבים שלי אבל מצד שני מאוד קשובה ואני מלבישה אופי. אני לא מלבישה גיל, אני לא מלבישה מידה, העיצובים שלי תלויי אופי. כן חשוב לי להציע טווח מידות די רחב ללקוחות שלי, ממידה 36 עד מידה 46, וחלק מהדגמים קיימים במידה 48. ואם מישהי רוצה יותר יש פה תופרת אין-האוס ואנחנו מאפשרות עיצוב אישי בהתאמה". 

לחלוטין הרגשתי את זה כשלבשתי אסיה. השמלות שאני לובשת במידה 46, והחליפות במידה 44.  

טלי ארבל לובשת אסיה, צילום: שלי פדן-לורבר-20
טלי ארבל לובשת אסיה, צילום: שלי פדן-לורבר

מי האנשים הראשונים שהאמינו בך וצעדו איתך לעבר הגשמת החלום הזה? 
"כשאני רציתי להיות אסיה המעצבת, היה חשוב לי לדעת שאני לא מפנטזת. אני מאוד ריאלית ויודעת להיות עם רגליים על הקרקע ולבקר את עצמי, לכן היה חשוב לי לקבל חיזוק מאנשים שאני מעריכה מקצועית. אז פניתי לגילי אלגבי ורציתי דווקא את הדעה שלו, כי זיהיתי שהוא מחונן. כשהראיתי לגילי את ההשראות שלי הוא אמר 'או שאת לא המעצבת היחידה שעיצבה את הקולקציה, או שאת טיפוס ממש מפוצל'. הוא מיד זיהה והרגיש שאני מפוצלת, גם דתיה חסודה וגם סטריט ונועזת. מחונן כבר אמרתי? אני חושבת שהמקפצה הגדולה שלי זה גילי, יש בינינו חיבור אמיתי ואנחנו חברים טובים. הרבה מההשראות שלי אגב הם גילי, גם זכיתי שיאפר ויסרק את כל ארבעים הדוגמניות שצעדו בתצוגה שלי בשבוע האופנה קורנית. אז גילי אלגבי לגמרי תמך והציע שנראה את הקולקציה לרני רהב שגם נתן את הוי שלו, הם לא לוקחים כל בית עסק ליחסי ציבור, ופה הבנתי שאוקיי יש לי את האישורים שחיפשתי. כי זו השקעה כספית מטורפת והיקף עבודה רציני. 

יש אדם יקר מכל נוסף שתמיד תמך והיה שם לצידי, עוד לפני שהחלום להיות מעצבת אופנה בכלל נולד, וזה בן הזוג שלי. בתקופת הקורונה הוא החמיא לי שמאוד אוהב את מה שאני לובשת, והיה בטוח שקניתי את זה ממותג כמו דולצ'ה גבאנה או ורסאצ'ה. כשהבין שאני תפרתי את מה שאני לובשת אמר שנראה לו שמצאנו את הייעוד שלי ושהוא מוכן להשקיע בי כל דבר, שהוא מאמין בי. כבר ליום המחרת הזמין אנשי עבודה ובנה לי סטודיו, ממש ככה." 

"אם אני אישה שאוהבת את הגוף שלה אז אני יכולה ללבוש גם חשוף, אפילו מאוד חשוף, ובלבוש החשוף לברך לפני שאני שותה. מבחינתי אין סתירה וזה היופי"

גדלת בבית דתי, איך את מאזנת את שני העולמות שהם חלק ממך – העולם הדתי השמרני, והעולם החילוני המאפשר והמתירני? 

"בחרתי לקחת את הדברים היפים הרוחניים מהדת, שלאו דווקא קשורים לסממנים חיצוניים. אני מתפללת בבוקר ולפני שינה עם בנותיי, מקפידה על קידוש בימי שישי, מברכת לפני ששותה. מצד שני, אם אני אישה שאוהבת את הגוף שלה אז אני יכולה ללבוש גם חשוף, אפילו מאוד חשוף, ובלבוש החשוף לברך לפני שאני שותה. מבחינתי אין סתירה וזה היופי. שולחן השבת והחג אצל ההורים שלי הוא דוגמא נפלאה לכך. יש לי אבא ואח חרדים, גם גיסתי והאחיינים דתיים, אני חילונית שומרת מסורת, אמא שלי מסורתית, אחותי חילונית, אחי גיי בזוגיות נפלאה, וכולנו ישובים לאותו שולחן אחד. שולחן אוהב, מחבק, מכבד ולא שופט. לי יש ערוץ פתוח עם הקדוש ברוך הוא, אני לא עוברת דרך רבנים למרות שאני שמחה תמיד לקבל ברכות, זה דבר נפלא וטוב. אני יושבת במפרסת או בנהיגה ואני מדברת איתו ומכוונת, מבקשת סימנים ותשובות לשאלות. אני מקבלת ברצון ובאהבה את כל מה שהוא נותן לי, כולל התמודדות עם דברים לא נעימים כי אני באמת ובתמים מקבלת את רצונו באהבה." 

"אני מאוד מאמינה בנשים. הלקוחה של אסיה היא מישהי שיש בה את האס שיש לי. היא ללא ספק אישה חזקה"

טלי ארבל לובשת אסיה, צילום: שלי פדן-לורבר-80
טלי ארבל לובשת אסיה, צילום: שלי פדן-לורבר

איך תגדירי את האישה של אסיה?
"אני מאוד מאמינה בנשים. הלקוחה של אסיה היא מישהי שיש בה את האס שיש לי, היא ללא ספק אישה חזקה. זה המודל בעיני רוחי, יש לה משהו משהו שהוא חלק ממני. היא כל כך חזקה נפשית ולא משנה הטייטל ומה היא עושה בחייה, בין אם היא עקרת בית או נשיאה, זה לא משנה. האופי שלה חזק ומסוגל להחזיק את הבגדים שלי. כשמישהי שהיא לא אסיה נכנסת לחנות אני מיד מזהה."

אז ממש חשוב לך מי תלבש אותך.
"מאוד חשוב לי. הבגדים שלי חזקים ונוכחים בגיזרה שלהם, הכתפיים והחדות. אישה שלא חזקה לא תחזיק את הבגד, היא תרגיש כמו בתחפושת. הלקוחות שנכנסות מרגישות ואומרות 'וואו זו אני', ואם זה לא קורה מיד זה גם לא יגיע אחר כך, והכל בסדר."

אסיה, קולקציית ME בשבוע האופנה קורנית ת"א. צילום: אבי ולדמן-30
אסיה, קולקציית ME בשבוע האופנה קורנית ת"א. צילום: אבי ולדמן

"אמא שלי אישה כל כך חזקה שיכולה להחזיק את הבית שלה ועוד עולם שלם ולתפקד כמו שצריך, יש לה כתפיים חזקות אף פעם לא תראי אותה מכופפת. זה התפקיד של הכריות בבגדים שלי. גם העניבות ופלטת הצבעים של החליפות זה הכל מאבא"

מהיכן את שואבת השראה?
"המשפחה שלי היא השראה גדולה עבורי. עיצבתי טישרט היסטרי עם כריות שזה לגמרי בהשראת אחותי, וגיסתי אומנם חרדית אבל היא ברבי שאוהבת גבוה ונפוח ועיצבתי חצאית כזו בהשראתה. כל השאר זה אני – מה אני אוהבת ללבוש ומה הייתי קונה. כילדה מאוד התגעגעתי לאבא שלי שעבד קשה ולא היה הרבה בבית. אמא שלי מספרת שנהגתי ללבוש את הז'קטים שלו עם הכריות כתפיים ואת בטח מתארת כמה זה היה ענק על ילדה קטנה. לפעמים הייתי אפילו נרדמת עם הז'קט שלו, העיקר להריח אותו. עד היום זה סימן ההיכר שלי, הכתפיים הרחבות החזקות מסמלות את חליפות בית הכנסת של אבא ואת החוזקה הנשית והאצילות שיש לאמא, שזה ראוי להערצה ממש. אמא שלי אישה כל כך חזקה שיכולה להחזיק את הבית שלה ועוד עולם שלם ולתפקד כמו שצריך, יש לה כתפיים חזקות אף פעם לא תראי אותה מכופפת. זה התפקיד של הכריות בבגדים שלי. גם העניבות ופלטת הצבעים של החליפות זה הכל מאבא."

טלי ארבל לובשת אסיה, צילום: שלי פדן-לורבר-85
טלי ארבל לובשת אסיה, צילום: שלי פדן-לורבר

אבל אני רואה אצלך גם המון צבעים בוהקים ונועזים, מאיפה זה מגיע? 

"הצבעים הם ביטוי לעולם החילוני. החברים הכי טובים שלי, אחי וגיסי הם מהקהילה הגאה וזה עולם שאני חלק בלתי נפרד ממנו, וגם משם מגיעים הצבעים. תפרתי השנה שמלה מיוחדת לחודש הגאווה ולבשתי אותה בגאון למסיבה של עופר ניסים."

אסיה, שמלה שעוצבה לחודש הגאווה.-95
אסיה, שמלה שעוצבה לחודש הגאווה.

"אני מחבבת טרנדים כי זה מרענן ומקור להשראה, אבל זה תמיד חייב להיות בשילוב עם המוטיבים שלי, שתהיה טביעת אצבע שלי. אין מחמאה גדולה מזו שלקוחה מספרת שנכחה באירוע וזיהתה שמלה של אסיה"

איך את עם טרנדים שנוחתים עלינו חדשות לבקרים? 
"זה לא מאוד מעניין אותי, ולא ממקום יהיר. אם משהו לא מתחבר לאופי שלי אני לא עושה את זה, אפילו אם כרגע זה טרנד 'חובה' לכאורה. מאחר ואני נאמנה לסטייל ולאופי שלי מגיל מאוד צעיר, גם בעוד עשרים שנים אם אראה תמונה שלי אוהב את זה. מצד שני אני מחבבת טרנדים כי זה מרענן ומקור להשראה, אבל זה תמיד חייב להיות בשילוב עם המוטיבים שלי, שתהיה טביעת אצבע שלי. אין מחמאה גדולה מזו שלקוחה מספרת שנכחה באירוע וזיהתה שמלה של אסיה."

אסיה, קולקציית ME בשבוע האופנה קורנית ת"א. צילום: אבי ולדמן-26
אסיה, קולקציית ME בשבוע האופנה קורנית ת"א. צילום: אבי ולדמן

מבחינתך איזה פריט הוא must בארון של האישה הישראלית? (ואם יורשה לי לנחש – חליפה?)
"הייתי אומרת יותר מזה, מבחינתי זה טוקסידו. אין אצילי יותר מאישה בטוקסידו. זו אישה שמודעת לכך שהיא חזקה, מישהי שנכנסת לחדר ומרגישים שהיא כמו אלף תותחים שותקים, היא יכולה לעשות מה שגברים עושים. היא לא צריכה אפילו לדבר, עצם הנוכחות שלה עוצמתית. להפתעתי, או שלא, נשים בארץ פתוחות לזה מאוד. יש לי אפילו כלה שאני מעצבת לה חליפת טוקסידו כלוק השני ליום חתונתה." 

אסיה טלי רביבו וטלי ארבל, צילום: שלי פדן-לורבר-254
אסיה טלי רביבו וטלי ארבל, צילום: שלי פדן-לורבר

עד כמה את נוכחת במפגשים עם הלקוחות שלך?
"לא מזדמן לי להיות בחנות כמו שאני רוצה, אבל כשאני כאן זה כל כך ממלא, אני נהנית וזוכה להכיר את הלקוחות שלי. קצת קשה לי אגב עם מחמאות וכשאני מגיעה לפה זה משהו שפוגש אותי. קל לי יותר עם ביקורת מאשר עם מחמאות, אבל בהדרגה אני לומדת לקבל גם את הטוב ופשוט לומר "תודה", למען האמת זה שינוי הודות ללימודי המשחק. אבל כשאני עושה עיצוב אישי ללקוחה אין סיכוי שאני לא נוכחת, אני לא משחררת אותה עד שמוודא שהכל מדויק ועד שמקבלת ממנה נשיקה על הלחי. חשוב לי, זה הבייבי שלי וכולן שלי." 

אסיה, קולקציית ME בשבוע האופנה קורנית ת"א. צילום: אבי ולדמן
אסיה, קולקציית ME בשבוע האופנה קורנית ת"א. צילום: אבי ולדמן

"ההשראה לקולקציה שהצגתי בשבוע האופנה קורנית הייתה הבית, הקולקציה נקראה ME. הבאתי את החליפות ופלטת הצבעים בהשראת אבא. הבאתי את הסטריט והצבעוני, את הנשים החזקות, את הנוצות ואת ההתהדרות הזו. הצגתי חסוד לצד חשוף, זה בהחלט העולם שלי"

אסיה, קולקציית ME בשבוע האופנה קורנית ת"א. צילום: אבי ולדמן5-25
אסיה, קולקציית ME בשבוע האופנה קורנית ת"א. צילום: אבי ולדמן

אסיה לא משאירה פסיק ודבר ליד המקרה, אין אצלה בחירה ארעית. הכל מתוכנן לפרטי פרטים והכרחי שישרת את הויז'ן שלה. 

אסיה, קולקציית ME בשבוע האופנה קורנית ת"א. צילום: אבי ולדמן-6845
אסיה, קולקציית ME בשבוע האופנה קורנית ת"א. צילום: אבי ולדמן

מה הייתה ההשראה לקולקציית הביכורים נושאת שמך שהשקת בסמוך לשבוע האופנה קורנית ת"א? 
"ההשראה לקולקציה שהצגתי בשבוע האופנה קורנית היתה הבית, הקולקציה נקראה ME. הבאתי ממש את הבית, החליפות ופלטת הצבעים בהשראת אבא והמסורת. הבאתי את הסטריט והצבעוני, את המסיבות והקוקטיילים שאני הולכת אליהם. הבאתי את הנשים החזקות, את הנוצות ואת ההתהדרות הזו. הצגתי חסוד לצד חשוף, זה בהחלט העולם שלי. בחרתי לתצוגה את השיר Like A Woman של עופר ניסים ולא במקרה, שלא נשכח מי אנחנו. בנוסף זכיתי לצלם את התצוגה ביום האישה הבינלאומי. גם בחירת המיקום במוזיאון ארץ ישראל עם העמודים היווניים התרחש בדיוק כפי שחלמתי, והאריחים המטריפים שבחרתי מהחממה, הכל שם היה כזה מדויק. על אף שהיו קשיים טכניים שאיימו על דחייה, כל כך האמנתי שהכל יסתדר על הצד הטוב ביותר וכך באמת היה."

"מבחינתי אין מידה אחת או טייפ קאסט אחד שהוא יפה, המגוון הוא רחב. אני גאה בנועה קירל על הכוח להישאר נאמנה לעצמה ומגיל מאוד צעיר"

וזכית להלביש את נועה קירל בערב הגאלה של שבוע האופנה קורנית. 
"לחלוטין זכיתי. עיצבתי חליפת טוקסידו לבנה לנועה קירל שזכתה בפרס שינוי אידאל היופי, ואין הגדרה טובה יותר לסטודיו שלי מאשר שינוי אידאל היופי. מבחינתי אין מידה אחת או טייפ קאסט אחד שהוא יפה, המגוון הוא רחב. אני גאה בנועה קירל על הכוח להישאר נאמנה לעצמה ומגיל מאוד צעיר. מעבר לזה שהיא יפיפייה אמיתית הנפש שלה יפה וטהורה, היא מודל לחיקוי שאני שמחה שהבנות שלי מעריצות." 

אסיה, קולקציית ME בשבוע האופנה קורנית ת"א. צילום: אבי ולדמן-65897
אסיה, קולקציית ME בשבוע האופנה קורנית ת"א. צילום: אבי ולדמן

"יש לי קשת רחבה לארון הבגדים של אישה וניתן לעבור איתם מבוקר לערב או מקז'ואל לגלאם ממש בשניות. אני גם מביאה מוטיבים גבריים לעולם נשי, וכשאישה לובשת אסיה זה לא זר לה"

מה אסיה מביאה לאופנה הישראלית שעד עכשיו לא היה פה?
"אני לגמרי מעצימה את החוזק הנשי. אני מביאה Ready to Wear, יש אצלי ברמודות וחולצות מכופתרות וקימונו, לא רק בגדים לאירועים. יש לי קשת רחבה לארון הבגדים של אישה וניתן לעבור איתם מבוקר לערב או מקז'ואל לגלאם ממש בשניות.
אני גם מביאה מוטיבים גבריים לעולם נשי, וכשאישה לובשת אסיה זה לא זר לה. היא מרגישה בנוח בבגדים החזקים האלה."

האם את מכוונת גם לשוק הבינלאומי?
"זה ממש קורה, יש פניות מעניינות ודברים בהתהוות, בלי עין רעה בן פורת יוסף. אגב אני מקבלת כל הזמן הזמנות מחו"ל דרך האתר, למעשה מי שרכשה ראשונה דרך האתר זו בחורה מניו-יורק ומה הסבירות שזה יקרה?! זה מהמם בעיניי."

אסיה, קולקציית ME בשבוע האופנה קורנית ת"א. צילום: אבי ולדמן-8521
אסיה, קולקציית ME בשבוע האופנה קורנית ת"א. צילום: אבי ולדמן

האם את מייצרת לפי קולקציות, לפי עונות? 
"הקולקציה שלי מחולקת לשלושה חלקים. החלק הראשון הוא הקיץ, האמצעי זה עונת המעבר והשלישי חורף. באמצע הקיץ אני גם נותנת עוד פיק של חידוש, גם כי הקיץ שלנו ארוך ביחס לחורף, וגם כדי לרענן את מה שכבר הספיקו להעתיק ממני. וזה בסדר זה חלק מהמשחק ואפילו מחמיא. בעקרון אני משקיעה בפריטים ארוכים לאורך כל השנה, כי אומנם הקיץ הישראלי לוהט אבל אנחנו נמצאות רוב היום במקומות ממוזגים, וגם בחודשי הקיץ יש ביקוש לז'קטים ולפריטים עם שרוולים ארוכים. לאירוע זה הכי סטייל לזרוק על עצמנו ז'קט."

טלי ארבל לובשת אסיה, צילום: שלי פדן-לורבר-25487
טלי ארבל לובשת אסיה, צילום: שלי פדן-לורבר

"המתפרה בארץ והגזרן והבדים נקנים בארץ. אני דואגת לפזר ולקנות בדים מכמה מקומות, כלומר לפזר את הפרנסה שזה תמיד חשוב לי, אני באה מבית פטריוטי. בתקופת הקורונה התחדד אצלי כמה שערבות הדדית היא המפתח להצלחה של כולנו לעבור את התקופה הלא פשוטה הזו"

חומרי הגלם והייצור נעשים כולם בארץ?
"כן ומתוך אידיאולוגיה. המתפרה בארץ והגזרן והבדים נקנים בארץ. אני דואגת לפזר ולקנות בדים מכמה מקומות, כלומר לפזר את הפרנסה שזה תמיד חשוב לי, אני באה מבית פטריוטי. בתקופת הקורונה התחדד אצלי כמה שערבות הדדית היא המפתח להצלחה של כולנו לעבור את התקופה הלא פשוטה הזו."

כמגשימת חלומות סדרתית, יש חלום נוסף אצלך בקנה?
"אני בת 47 ואומרים שאדם לא מוגדר זקן עד שהחלומות שלו הופכים להיות החרטות שלו, ברגע שהוא מתחרט אז הוא כבר זקן מדי להגשים. אז בכל בוקר אני מתעוררת עם חלום, עם מטרה. ומדובר ביעדים קטנים, בכדי לעבור עוד שלב ועוד שלב. אני בעצם זורעת לעצמי תנאים אופטימליים כדי לצמוח ולהתפתח לעבר היעד הגדול שלי. אם לא היה לי יעד לא היו בי כוחות לצאת מהמיטה, זה מה שמניע אותי." 

כתבה: טלי ארבל
עיתונאית אופנה, דוגמנית, סטייליסטית ויוצרת תוכן
אינסטגרם: https://www.instagram.com/tali_arbel/ 

מעצבת אופנה –  אסיה טלי רביבו, https://www.instagram.com/asia___________________/  
צילמה – שלי פדן-לורבר,https://www.instagram.com/shellypadanlorber/
איפור ושיער –  עינב שטיין, https://www.instagram.com/einav.stein/ 

פורסם בקטגוריות אופנה, כתבות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק