שמחה גואטה: "הים הוא של כולם"

שמחה גואטה - 5
|

שמחה גואטה מצטלמת לקולקציית הקיץ של בגדי הים שלה ופותחת את עונת הרחצה. הבוקר שמחה גואטה הצטלמה לקולקציית הקיץ של בגדי הים שלה למותג רייבן

הקיץ הגיע! הבוקר שמחה גואטה הצטלמה לקולקציית הקיץ של בגדי הים שלה למותג רייבןופתחה רשמית את עונת הרחצה לקיץ 2022. כל הקולקציה תוצרת כחול לבן ומתאימה לכל המידות.
שמחה גואטה: "אני הולכת קצת אחורה לתקופה של התיכון. תמיד היתה מופיעה תמונה של אישה לבושה בבגד ים עם סרט מידה סביב גופה והמשפט הקבוע: "הכיני את גופך לקיץ".

שנים שבכל תחנת אוטובוס פמפמו לנו את זה ברשתות החברתיות.כיום מה שגרם לנשים רבות להבין במידת מה שבמידה ואין להן גוף מסויים,הן לא מוכנות לקיץ ואינן יכולות לשים בגד ים. כשיצאתי להישרדות נשים רבות כתבו לי תודה שאת מראה שזה אפשרי להיות בפורמט של בגד ים קטן ועדין לבחור להיות. היי הים הוא של כולם!

שמחה גואטה
שמחה גואטה. צילום ויח״צ: אור גפן

אחרי ״הישרדות״ נשים רבות שאלו אותי מאיפה בגד הים שלבשתי וסיפרו לי שהן לא מוצאות בגד ים למידה שלהן.
אז יחד עם רייבן ספורט עיצבתי קולקציה משלי לכל מידה ומגזר ביקיני, שלם ואפילו עם שרוולים לדתיות ובכלל כי אני מאמינה בשוויון לכולן. הקולקציה של בגדי הים הזו מרגשת אותי במיוחד. בסופו של יום את לובשת הרגשה וביטחון ויוצאת לים. אין צורך להכין את עצמך את נולדת מוכנה!
 תהליך בניית הקולקציה מגיע ממקום של הבנה מוחלטת מה אישה צריכה מבחינת בד, גזרה, צבע ודיוק של הפרטים הקטנים וכמובן של היכולת להרגיש הכי לבושה בבגד ים. קיץ שמח לכולן".

קולקציית בגדי הים נוגעת בכל המגזרים – לא רק בכל המידות, אלא גם לכל המגזרים. בקולקציה יש בגדי ים בקיני, שלם ועם שרוול. שכל אחת תבחר מה שמדוייק עבורה.

טווח המחירים הוא בין 149 ש"ח ל-299 ש"ח

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, אופנת נשים, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק