שמלת הכלה החד פעמית של דגנית סזנה

בצילום: שמלת כלה של דגנית סזנה
|

דגנית סזנה מתמחה בעיצוב שמלות כלה ושמלות לאירועים. מבת מצווה ועד חתונות. כל שמלה ייחודית ואין עוד אחת כמותה. וגם: הלקוחות לא מוותרים לה על התחפושות המיוחדות שהיא מעצבת לפורים

 

בצילום: שמלת כלה של דגנית סזנה - 1
שמלת כלה של דגנית סזנה

 

מאת: חן קרופניק

21:00 בערב, כבר חושך בחוץ ורוב האנשים כבר במיטה או עם כוס הקפה מול הטלוויזיה אחרי יום עבודה, אבל לא דגנית סזנה. בשעות האלה היא עדיין בסטודיו שלה רוכנת מעל ערמות של בדים, קישוטים, חוטים מעצבת מסמנת גוזרת ותופרת.

כך ב-20 שנה האחרונות, מאז סיימה את לימודיה בתחום, דגנית סזנה אם לארבעה מיבנה, עסוקה בעיצוב ותפירה של שמלות כלה, שמלות לאירועים וגם תחפושות לפורים. הכל בעבודת יד מושקעת וייחודית בהמון סבלנות, מקצועיות ואהבה.

"מאז ומתמיד ידעתי שזה הכיוון שלי", היא מספרת. "כבר בתיכון למדתי במגמת אופנה בבית הספר 'עמית' ביבנה ולאחר מכן המשכתי לשנה יג' בוי"צו תל אביב. לאחר מכן לקחתי קורס בשנקר בתדמיתנות ומשם המשכתי גם ללמד בסטודיו לאופנה של קרן בגדרה".

 

״עד היום אני זוכרת שניגשה אליי אישה ושאלה אותי אם זו שמלה של מעצב מוכר כלשהו. זה היה כיף וגאווה גדולה להגיד לה שזו שמלה שאני בעצמי עיצבתי״

 

בצילום: שמלת כלה של דגנית סזנה - 3
שמלת כלה של דגנית סזנה

 

מייד בסיום הלימודים היא לא בזבזה רגע, קנתה מכונת תפירה והחלה לקבל לקוחות בבית. "עיצבתי עיצובים שלי. האהבה הגדולה שלי היא לייצר, ליצור, ולעצב. זה קסם״. היא התחילה לעבוד כשכירה ולאחר כ-10 שנים החליטה שהגיע הזמן להשקיע הכל בייעוד שלה והפכה לעצמאית, בסטודיו משלה הממוקם בשכונת נווה אילן בעיר.

"אני בעיקר זורמת עם הלקוחות והרצון שלהן. אבל אני יודעת להנחות אותן ולייעץ להן״. הידע שלה מאפשר לה לסייע ללקוחות לבחור את הבדים, לדעת היכן לרכוש אותם, להתאים את הגזרה ואת הצבע וכך נוצרת שמלה ייחודית. העיצוב הייחודי של דגנית עם חלום הלקוחה. שמלה שאין עוד אחת כמוה. ״אני יורדת עד לפרטים הכי קטנים, מקפידה על כל הדקויות ומתאימה את הבגד ללקוח. חשוב לי שהלקוחה תרגיש שהיא הכי חשובה. רוב הלקוחות כבר הופכות לבנות בית וחוזרות אליי לעיצוב שמלה לכל אירוע שהן הולכות אליו״.

 

בצילום: שמלת כלה של דגנית סזנה - 2
שמלת כלה של דגנית סזנה

"השמלה הראשונה שעיצבתי הייתה שמלה שלבשתי לחתונה של חברה שלי״, היא משתפת. "היא הייתה ירוקה משולבת עם זהב, מדהימה. החתונה התקיימה באולם יוקרתי בסביון.  עד היום אני זוכרת שניגשה אליי אישה ושאלה אותי אם זו שמלה של מעצב מוכר כלשהו. זה היה כיף וגאווה גדולה להגיד לה שזו שמלה שאני בעצמי עיצבתי".

 

״חשוב לי שהלקוחה תרגיש שהיא הכי חשובה. רוב הלקוחות כבר הופכות לבנות בית וחוזרות אליי לעיצוב שמלה לכל אירוע שהן הולכות אליו״

 

דגנית סזנה מתמחה בעיצוב שמלות כלה ושמלות לאירועים. מבת מצווה ועד חתונות. כמו כן יש לה ליין ייחודי של תחפושות לפורים בעיצוב אישי. "לא מוותרים לי על פורים. אבל זה כיף, אפשר להשתמש בדמיון ולייצר תחפושות יצירתיות וייחודיות לכל הגילאים. עם זאת, האהבה הגדולה שלי היא שמלות כלה. לקבל תמונות של לקוחה לבושה בשמלה ייחודית שאני עיצבתי עבורה ליום המיוחד שלה, שמלה שלא תהיה לאף אחת אחרת מלבדה. זה הכי מרגש אותי!".

הפייסבוק של דגנית סזנה: דגנית סזנה מעצבת שמלות ערב ושמלות כלה

פורסם בקטגוריה כללי
תגובות פייסבוק