שמלת כלה ב-200 שקל

White Dress-3
|

White Dress. המהפכה הצרכנית מגיעה למחירי שמלות הכלה

מותג ישראלי חדש מציע שמלות כלה במחירי LOW COST שעוצבו במיוחד על ידי מעצבות ישראליות ונמכרות אונליין. באתר מגוון שמלות לבנות לכלל האירועים המלווים את הכלה סביב יום חתונתה במחירים שנעים בין 200 ל-3,000 שקל. ההשקה תתקיים ב-6.7 בשעה 18:00 במתחם התחנה בת"א

White Dress-6
White Dress. צילום: יח״צ

אחרי שהבנו שלא צריך לשלם יותר מ-5 שקלים על קפה הפוך ושאפשר לטוס לחו"ל בטיסות לואו-קוסט בפחות מ-100 דולר, המהפכה הצרכנית מגיעה כעת לז'אנר שמלות הכלה. White Dress הוא אתר אינטרנט ומיזם ישראלי שמאגד תחתיו מאות שמלות לבנות שעוצבו במיוחד עבור המותג על ידי מגוון של מעצבות ישראליות ומוכר אותן במחירים שווים לכל כיס. White Dress הוקם מתוך אג'נדה לפיה אין צורך להוציא סכומי עתק על שמלת כלה או לבלות שעות באתרי קניות בסין במטרה לאתר שמלה זולה.

White Dress-5
White Dress. צילום: יח״צ

באתר ניתן למצוא כל מה שכלה צריכה והכל במחיר שפוי ובמקום אחד – שמלה, נעליים, אקססוריז וגם הלבשה תחתונה מתאימה. באתר ניתן למצוא מגוון שמלות לבנות: שמלות כלה קלאסיות, כאלה שמתאימות לצילומי "Trash the dress", שמלות לאירוע החינה, שמלות לשבת-חתן, שמלה שניה לחתונה ושמלות שיתאימו למסיבת הרווקות.
גלביות לבנות לאירוע החינה נעות סביב 250 שקל לשמלה, מחירי שמלות "Trash the dress" נעים בין 99 ל-600 שקל, שמלות כלה קלאסיות נעות ממחירים של 300 ל-3000 שקל ועוד.
כמו כן, לנשים שמתקשות בקנייה אונליין יש לנו showroom תל-אביבי שניתן להגיע אליו בתיאום מראש ואנחנו עורכים Pop-up sales ברחבי הארץ.

White Dress-7
White Dress. צילום: יח״צ

הבעלים והיזמית של הקונספט והאתר היא שני עמרם, רו"ח ואשת עסקים שמגיעה מעולם היזמות והיא גם הבעלים של אתר My piece שמתמחה בייבוא בגדי מעצבות מערי אופנה בעולם.

פרטים נוספים בעמוד הפייסבוק של White Dress

White Dress-8
White Dress. צילום: יח״צ
White Dress-2
White Dress. צילום: יח״צ

 

פורסם בקטגוריה שמלות כלה
תגובות פייסבוק