שמלות כלה וערב

קולקציית 2015 של שרון ברגר. צילום: חן וגשל-013
|

שמלות כלה וערב – שרון ברגר – קולקציית 2015. ברגר: "את ההשראות שאבתי מ'הקוביזם', סגנון אוונגרדי באמנות

שמלות כלה וערב

קולקציית 2015 של שרון ברגר. צילום: חן וגשל-4
שרון ברגר. קולקציית 2015 . צילום: חן וגשל

מאת מערכת המגזין

מעצבת האופנה, שרון ברגר, 30, רמת גן, השיקה קולקציית שמלות כלה, ערב וקוקטייל חדשה. שרון ברגר: "את ההשראות שאבתי מ'הקוביזם',  סגנון אוונגרדי באמנות. את הצורניות הגיאומטרית והנוקשה המאפיינת את הזרם האמנותי, ריככתי בעזרת בדי משי נשפכים. האישה של היום, מוסיפה ברגר, היא עצמאית, חזקה ובעלת קור רוח. יחד עם זאת, היא רגישה ועדינה. זה מה שמאפיין גם אותי".

קולקציית 2015 של שרון ברגר. צילום: חן וגשל032
שרון ברגר. קולקציית 2015 . צילום: חן וגשל

הקולקציה: לוקים בסגנון אורבני. קווים נשיים ונקיים, נגיעות רומנטיות עם משחקי חשיפת הגוף ושימוש בבדים רכים וקשיחים: שיפון משי, סאטן משי, משי פרעי, ברוקד, אורגנזה ופייטים. הצבעוניות של הקולקציה נעה בין גוונים של אוופייט, אפור, כחול אקווה ושחור עם נגיעות של כסף.

קולקציית 2015 של שרון ברגר. צילום: חן וגשל-5
שרון ברגר. קולקציית 2015 . צילום: חן וגשל

המעצבת: כבר בגיל 9 החלה שרון ברגר לעצב ולתפור, אבל רק בשנים האחרונות החליטה להפוך את התשוקה האמיתית למקצוע. "כבר בילדות רכשתי ידע וכלים בתדמיתנות, גזירת בדים ותפירה עילית. כשרון ויצירתיות עוברים אצלנו במשפחה מדור לדור ואמא שלי תמיד עודדה אותי לעסוק ביצירה, אם זה ציור, פיסול או עיצוב בגדים. עד לפני כחודש עבדתי בתחום של תכנון ובקרה כספית. אך תחום האופנה תמיד משך אותי ואף על פי שלמדתי כלכלה ומשפטים (תואר ראשון ושני), החלטתי לעשות תפנית וללמוד עיצוב אופנה, כדי לקבל השראה ולהגשים את עצמי. לפני כשנה סיימתי קורס בסטודיו B6, במסגרתו עיצבתי והכנתי בגדים עבור רקדני סוזן דלל ולקחתי חלק בתצוגות אופנה. כיום אני מעצבת שמלות ערב וכלה בהזמנה אישית וגם שמלות ערב RTW אצלי בסטודיו ברמת גן (ליד שנקר)".

קולקציית 2015 של שרון ברגר. צילום: חן וגשל-3
שרון ברגר. קולקציית 2015 . צילום: חן וגשל

שרון ברגר: "הסגנון שלי מאופיין בקווים נקיים ובשילובי בדים מפתיעים, מלאי ניגודיות וחופש, שמשפיעים עיצוב השמלות והופכות אותה מעניינת ונועזת יותר. כאשר אני ניגשת לעצב ללקוחה שמלה, מעניין אותי להבין איך היא מדמיינת את עצמה ומה היא רוצה להרגיש ביום המיוחד שלה. איזו אווירה תהיה באירוע והיכן זה יהיה. בעיצוב שמלות אני יודעת באיזו נקודה מתחילים, ומאותה נקודה השמלה תקבל חיים משל עצמה ותשתנה משלב הסקיצות עד המוצר המוגמר. כל זה על מנת שהשמלה תחמיא בצורה הכי נכונה ומדויקת ללקוחה שלי ושהיא תרגיש שלמות מבחינת המראה, ההרגשה הפנימית והנוחות.

קולקציית 2015 של שרון ברגר. צילום: חן וגשל-2
שרון ברגר. קולקציית 2015 . צילום: חן וגשל

האתר של שרון ברגר
שרון ברגר – דף עסקי בפייסבוק
שרון ברגר – אינסטגרם
מס' נייד: 054-6962048
כתובת הסטודיו: שכונת שנקר, רמת גן.
ניתן להגיע בתיאום מראש

קולקציית 2015 של שרון ברגר. צילום: חן וגשל-01
שרון ברגר. קולקציית 2015 . צילום: חן וגשל

שמלות כלה וערב

 

 

Beauty fashion Fashion israel Fashion Magazine Fashion News hair Makeup photography style Trends zara אופנה אופנה 2021 אופנה ישראלית אופנת גברים אופנת נשים איפור אפי אליסי אתר אופנה אתר אופנה 2021 ביוטי הפקות אופנה זארה חדשות אופנה חדשות האופנה טיפוח טרנדים טרנדים 2021 כתבות אופנה מגזין אופנה מגזין אופנה 2021 מגזין אופנה אונליין מגזין אופנה ויופי מגזין אופנה ישראלי מגזין אופנה לנשים מעצבי אופנה סטייל עיצוב אופנה צילום צילום אופנה קורונה קסטרו שבוע האופנה שיער שמלות כלה

תגובות פייסבוק