במקום כימיקלים ורעלנים: אובליפיחה, עץ התה ורימונים

מוצרי טיפוח SHAVIT. צילום: רן הלל
|

"הרבה פארם״, מותג קוסמטיקה ישראלי מבוסס צמחי מרפא, משיק את SHAVIT – מותג ישראלי שעיקר התמחותו פיתוח וייצור מוצרים המכילים תמציות צמחי מרפא ומתבססים על טכנולוגיות מתקדמות, נוסחאות מובחרות ומחקרים של טובי המומחים בתחום הרוקחות והפארם

 

SHAVIT מסכת קרטין 59.90 שח ל300 מל צילום אפרת אשל
SHAVIT. מסכת קרטין אובליפיחה. 59.90 שקל ל-300 מ״ל. צילום: אפרת אשל

 

אפי אליסי – עורך אחראי

 

לא באמת צריך להיות מדען או רוקח כדי להבין שחומרים טבעיים הרבה יותר בריאים ונוכנים לנו מתכשירים המכילים כימיקלים ורעלנים. בוודאי אם תכשירים אלו נמרחים על הפנים והגוף שלנו. את מוצרי SHAVIT שאינם מכילים פרבנים, פטרוכימיקלים מזיקים, שמנים מינרלים, צבעים מלאכותיים, אלומיניום או תוצרי נפט. קיבלה הנסיינית שלנו רגע אחי שניתץ על פניה שמן רותח. היא השתמשה במוצרים וזה המבוסס על של שמן האובליפיחה האיכותי עזר לשקם את האדמומיות שנוצרה בפניה. בחיינו המתועשים יותר מתמיד חשוב שמוצרים אותם אנו מורחים על עור הפנים הרגיש והעדין שלנו חשוב שנשתמש במוצרים טבעיים, אורגניים, ידידותיים לנו ולסביבה וחשוב לא פחות: לא נוסו על בעלי חיים.
סדרות המוצרים של SHAVIT (מותג כחול לבן) פרי פיתוח של טובי הרוקחים בישראל מכילים את שמן האובליפיחה האיכותי, שמן עץ התה ורימונים. לכולם סגולות רפואיות. חומרים טבעיים. אוצרות טבע בעלי ריכוזים גבוהים ופעילים של רכיבים צמחיים.

 

SHAVIT סבון גוף עדין מחיר 49.90 שח ל500 מל צילום אפרת אשל
SHAVIT. סבון גוף עדין אובליפיחה. מחיר: 49.90 שקל ל-500 מ״ל. צילום: אפרת אשל

סדרת האובליפיחה
מכילה ריכוז גבוה במיוחד של שמן אובליפיחה איכותי, מוצרי הסדרה מיועדים לשימוש טיפולי ומניעתי ומתאימים לכל המשפחה. שמן האובליפיחה מכיל ריכוז גבוה מאוד של ויטמינים נוגדי חמצון, מינרלים, חומצות שומן חיוניות וחומצות אמינו. שמן אובליפיחה ידוע כמאיץ את חידוש תאי העור, תורם לשיקום ואיחוי העור, יעיל מאוד למניעת תהליכי הזדקנות העור ולטיפול בצלקות, פצעים, פיגמנטציה, נשירת שיער, כוויות, שפשפות, חתכים, נזקי אקלים, פצעי לחץ. מוצרי הסדרה הם בעלי גוון צהבהב-כתמתם כתוצאה מהריכוז הגבוה של שמן האובליפיחיה המצוי בהם.

 

SHAVIT קרם לחות לפנים רימונים מחיר 100.50 שח צילום אפרת אשל (Custom)
SHAVIT. קרם לחות לפנים רימונים. מחיר 100.50 שקל. צילום: אפרת אשל

סדרת הרימונים
מיועדת לטיפול אנטי-אייג'ינג ומתאימה לעור רגיל עד יבש. צמח הרימון ידוע כמסייע בהאטת תהליכי הזדקנות העור, בזכות פעילות אנטי-אוקסידנטית חזקה, המסייעת לשיקום רקמת הקלוגן הטבעית של העור, מבהיר כתמי פיגמנטציה, ומשפר את מראה העור ותורם למראה חיוני.

 

SHAVIT שמפו עץ התה מחיר 57.50 שח ל500 מל צילום אפרת אשל
SHAVIT. שמפו עץ התה. מחיר: 57.50 שקל ל-500 מ״ל. צילום אפרת אשל

סדרת עץ התה
סדרה טיפולית המתאימה לכל המשפחה ומכילה ריכוזים גבוהים של שמן עץ התה. מקורו של שמן עץ התה הוא באוסטרליה, ולימים ברפואה העממית הוא נודע בשל סגולותיו האנטי בקטריאלית ואנטי פטרייתית החזקות במיוחד. שמן עץ התה ידוע כמסייע לטיפול באקנה, פטרת (כף רגל, ציפורניים), האצה של ריפוי פצעים, טיפול ומניעת דלקות ופטריות (כף הרגל וציפורניים), הריסת זיהומים טפיליים, ניקוי ריאות וגודש בסינוסים (צינון), פצעי קור, אבעבועות רוח, יבלות ושפשפות.

את מוצרי SHAVIT ניתן להשיג ברשתות הפארם וחנויות הטבע.

 

מגזין אופנה של ישראל
מייסד ועורך אחראי: אפי אליסי
אינסטגרם: fashionisraelmagazine
קבוצת האופנה והביוטי שלנו פתוחה לכולם: מגזין אופנה של ישראל

 

פורסם בקטגוריה טיפוח
תגובות פייסבוק