שנקר אמנות רב תחומית

שנקר אמנות רב תחומית בוגרים 2016-2
|

היום נפתחת תערוכת הבוגרים של המחלקה לאמנות רב תחומית שנקר 2016. דור האומנים והמעצבים הבא של ישראל יציג את פרויקטי הגמר בסדרת אירועים ברחבי שנקר

שנקר אמנות רב תחומית בוגרים 2016-5
אגאי איילת. צילום: אחיקם בן-יוסף

אירועי הסופשנה יתקיימו ברחבי שנקר בין ה-14-31 ליולי // שעות פתיחה: ימי א'-ה' – 22:00-10:00, ימי ו' – 13:00-10:00. אירוע פתיחה חגיגי יתקיים ביום חמישי, ה-14.07, בין השעות 23:00-20:00.
סיורים מודרכים בתערוכות יתקיימו בימי רביעי, ה-20 וה-27 ביולי, בשעה 17:00. לפרטים ולהרשמה לחצו כאן! אל תחמיצו: לעמוד האירוע בפייסבוק לחצו כאן!

שנקר אמנות רב תחומית בוגרים 2016
רוטמן יסמין. צילום: אחיקם בן-יוסף

אחרי 4 שנות לימוד גדושות ומאתגרות במחלקות העיצוב של שנקר הגיעו לסיומן והבוגרים הטריים יציגו את פרויקטי הגמר שלהם בסדרת אירועים ברחבי המכללה. אחרי אינספור שיעורים, תרגילים, משימות, הגשות, ביקורות ולילות בלי שינה, יחשפו בוגרי המחלקה לאומנות.
אירועי הסופשנה של שנקר מאפשרים להכיר מקרוב את דור המעצבים והאומנים הישראלי הצעיר ולהתרשם מיכולותיו ומהישגיו, כמו גם להתוודע למגמות ולתהליכים עכשוויים של עולם העיצוב והאומנות  המקומי והבינלאומי.

שנקר אמנות רב תחומית בוגרים 2016-1
גורדנוב קטיה. צילום: אחיקם בן-יוסף

תערוכת הבוגרים של בית-הספר לאמנות רב-תחומית // דבר האוצרים: רונה סלע, גל וינשטיין, רועי קופר.

״32 תערוכותיהם של הבוגרים החדשים מתפרשות על פני שלושת הקומות של בית-הספר לאמנות רב-תחומית בשנקר. התערוכות השונות מציגות מגוון רחב של נושאים ומדיומים בהם בחרו הבוגרים לעבוד. הגיוון, הריבוי והשונות של העבודות והאמצעים הינם תוצר ישיר של הגישה הרב-תחומית, אותה חרט בית-הספר על דגלו מיום פתיחתו בשנת 2008.

במהלך ארבע שנות לימודיהם האינטנסיביות, התמודדו הבוגרים עם אתגרים רבים, העמיקו בחקר שפת האמנות העכשווית ופיתחו את הכלים הטכניים והמושגיים המתאימים להם. מסע שהחל בשנה א' מגיע עתה לשיאו, עם התחייבותם לתהליכי עבודה אישיים ולהצבת תערוכות במרחב הפתוח של שדה האמנות.

שנקר אמנות רב תחומית בוגרים 2016-4
כסלו הרן. צילום: אחיקם בן-יוסף

התערוכות נחשפות בפני עיניו של קהל גדול וסקרן, ומתגלים בהן – מעבר ליכולות הטכניות והתובנות הרעיוניות שרכשו הבוגרים – מרחבים פוטנציאליים חדשים, כאלה הנובעים מהמפגש עם הצופה ועולמו. באותה שעה שהבוגרים פונים פנימה בעבודותיהם, הם מגלים גם את כוחו של המבט החוצה, אל עבר האחר.

מחזור בוגרים זה ניחן ביכולת הנדירה להתגייס לעבודת צוות ולהגיש עזרה הדדית. תכונה זו באה לידי ביטוי לכל אורך תהליך הקמת התערוכות, ואנו האוצרים מצאנו אותו יוצא דופן ומאלף. אנו מאחלים לבוגרים שישכילו לרתום כוח זה להמשך פעולתם בשדה האמנות, ומאחלים להם הצלחה רבה בדרכם החדשה״.

שנקר אמנות רב תחומית בוגרים 2016-3
קרפיול רוני. צילום: יח״צ

בי"ס לאמנות רב תחומית

מחזור הבוגרים החמישי של בית-הספר לאמנות רב-תחומית יציג מגוון עבודות בבניין עלית ההיסטורי, שם למדו, חקרו ויצרו לאורך שנות לימודיהם. התערוכות הקודמות זכו לשבחים רבים ועוררו ציפייה רבה לאירועי השנה הנוכחית // ז'בוטינסקי 8, רמת-גן.

 

 

פורסם בקטגוריה עיצוב אופנה
תגובות פייסבוק