שנקר – מסע מרתק

דנה קוראל. צילום: רפי דלויה - 6
|

כמו בכל שנה, הגענו לתצוגת האופנה השנתית של בוגרי שנקר בחסות חברת האופנה "קסטרו", בהובלת ראש המחלקה לעיצוב אופנה אילן בז'ה ובהפקתו של מוטי רייף. 

לייב תצוגת הגמר

בוגרי המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר מצליחים לבלוט עם קולקציות הזוכות לשבחים רבים מתעשיית האופנה העולמית והמבקרים. הם ניחנים ביכולת מדויקת לשקף מגמות חברתיות, רוח מחאתית לצד אוונגרד עיצובי השואל שאלות ברוח התקופה. 

השנה הקולקציות הרבו לעסוק בתחומים מנטליים ובחוויה אנושית גלובלית כגון  מתחים בין גוף ונפש, חירות ומיניות, פנטזיה אל מול המציאות והמתח בין המסורתי לעכשווי. 

לאחר ארבע שנות לימוד, 31 סטודנטים/ות מהמחלקה לעיצוב אופנה בשנקר הציגו את קולקציות הגמר שלהם, כנקודת סיום של מסע מרתק שאחריו הם יצאו לעולם האופנה המשתנה בחוץ וינתבו את דרכם  תוך הסתכלות הבוחנת מהלכים דרמטיים המתרחשים בזירה הטכנולוגית, החברתית, הגיאוגרפית והעיצובית.

אראל חרזי. צילום: רפי דלויה - 7
אראל חרזי. צילום: רפי דלויה

הסטודנטים שיצאו אל דרכם העצמאית והמקצועית במרחב האופנה המקומי והבינלאומי: 

אילן בז'ה, ראש המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר: "ההתבוננות במגוון נושאי פרויקט הגמר ממחישה שסביבת הלימודים במחלקה, במיוחד השנה, היא סקרנית, מכילה ומקבלת, אינדיבידואלית, המחזקת את תהליך המחקר העיצובי, כושר הניתוח, החשיבה הביקורתית ומרחיבת אופקים מעין כמוה." 

הישגיה יוצאי הדופן של המחלקה לעיצוב אופנה לאורך השנים, תכנית הלימודים הייחודית שהיא מציעה, והשתלבותם של בוגריה בצמרת התעשייה המקומית והבינלאומית, הציבו אותה במקום ה-6 בין המוסדות האקדמיים המובילים בעולם לעיצוב אופנה בדירוג של המגזין הבינלאומי היוקרתי Business of Fashion לשנת 2017. בחירתה לאחת מהמחלקות הטובות בעולם של המגזין BoF לשנת 2019, ובחירתה בין עשרת המחלקות המשפיעות ביותר בעולם האופנה העולמי של המגזין Forbes  לשנת 2021. 

את התצוגה ליוו חברי Garden City Movement – הרכב האינדי פופ – אלקטרוני המונה שלושה מוזיקאים: יואב סער, רועי אביטל ויוני שרוני. מאז שהחלו ליצור מוזיקה יחד סוקרו השלושה בכל המגזינים היוקרתיים, הופיעו בפסטיבלי ענק ברחבי העולם כמו גלסטונברי, פרימוורה, פאקלפופ ופיוז'ן, הוציאו שיר בפסקול הרשמי של המשחק פיפ״א ,לקחו חלק בהפקות גדולות של נטפליקס (13 Reasons why,You) והובילו מוזיקלית קמפיינים של חברות ענק כמו סאפורה ופולארויד, גארדן סיטי מובמנט ממשיכים כל הזמן לעורר סביבם עניין רב בכל העולם ובקרוב ישחררו עוד חדשות מרעישות כמו שהם רק הם יודעים.

אליענה פרידמן. צילום: רפי דלויה - 9
אליענה פרידמן. צילום: רפי דלויה
Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

תגובות פייסבוק