שנקר: תצוגת גמר בוגרי 2022 

שנקר. צילום: עדי סגל - 9
|

תצוגת גמר בוגרי 2022 של המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר 2022, בהובלתו של ראש המחלקה אילן בז׳ה ובהפקתו של מוטי רייף, תתקיים ביום א׳ 26 ביוני 2022, באקספו תל-אביב. 

את התצוגה תנחה שלמור שטרוזמן והיא תלווה בהופעה חיה של הרכב האינדי- פופ Garden City Movement עם מוזיקה מקורית שנכתבה במיוחד לערב זה. התצוגה בחסות חברת האופנה קסטרו. 

אילו-בזה-צילום-עידו-לביא
אילן בז׳ה. ציום: עידו לביא

בכל שנה בוגרי המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר, מצליחים לבלוט עם הקולקציות וזוכים לשבחי המבקרים ותעשיית האופנה הבינלאומית. עבודות הגמר של בוגרי המחלקה מעלות על סדר היום סוגיות חברתיות לצד אמירה ביקורתית ואוונגרד עיצובי המשקף את רוח התקופה. 

הקולקציות השנה הן בסימן תודעה אנושית גלובלית, כגון: מתחים בין גוף ונפש, חירות ומיניות, מציאות אל מול פנטזיה, המתח בין המסורתי לעכשווי ועוד. 

בתום ארבע שנות לימוד, 31 סטודנטים.ות מהמחלקה לעיצוב אופנה בשנקר יציגו את קולקציות הגמר שלהם. אקורד  הסיום של מסע מרתק שאחריו הם יצאו לעולם האופנה המשתנה בו ינתבו את דרכם האישית, תוך התייחסות למהלכים המתרחשים בזירה הטכנולוגית, החברתית, הגיאוגרפית והעיצובית.

שנקר. צילום: עדי סגל - 3
שנקר. צילום: עדי סגל

"בקרוב יצאו הסטודנטים אל דרכם העצמאית והמקצועית במרחב האופנה המקומי והבינלאומי." אומר אילן בז'ה, ראש המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר "ההתבוננות במגוון נושאי פרויקט הגמר ממחישה שסביבת הלימודים במחלקה, בפרט השנה, היא סקרנית, אינדבידואלית, מכילה ומקבלת, המחזקת את תהליך המחקר העיצובי, כושר הניתוח והחשיבה הביקורתית והיא מרחיבת אופקים מאין כמוה. 

שנקר. צילום: עדי סגל - 4
שנקר. צילום: עדי סגל

הישגיה יוצאי הדופן של המחלקה לעיצוב אופנה לאורך השנים, תכנית הלימודים הייחודית שהיא מציעה, והשתלבותם של בוגריה בצמרת התעשייה המקומית והבינלאומית, הציבו אותה במקום ה-6 בין המוסדות האקדמיים המובילים בעולם לעיצוב אופנה בדירוג של המגזין הבינלאומי היוקרתי Business of Fashion לשנת 2017. בחירתה לאחת מהמחלקות הטובות בעולם של המגזין BoF לשנת 2019, ובחירתה בין עשרת המחלקות המשפיעות ביותר בעולם האופנה העולמי של המגזין Forbes  לשנת 2021. 

את התצוגה ילוו חברי Garden City Movement, הרכב האינדי פופ – אלקטרוני הבין לאומי המונה שלושה מוזיקאים: יואב סער, רועי אביטל ויוני שרוני. מאז שהחלו ליצור מוזיקה יחד סוקרו השלושה בכל המגזינים היוקרתיים, הופיעו בפסטיבלי ענק ברחבי העולם כמו גלסטונברי, פרימוורה, פאקלפופ ופיוז'ן, הוציאו שיר בפסקול הרשמי של המשחק פיפ״א ,לקחו חלק בהפקות גדולות של נטפליקס (13 Reasons why ,You) והובילו מוזיקלית קמפיינים של חברות ענק כמו סאפורה ופולארויד.

שנקר. צילום: עדי סגל
שנקר. צילום: עדי סגל

תצוגת האופנה של בוגרי המחלקה לעיצוב אופנה שנקר 
תתקיים ב-26.6.2022 באקספו תל אביב (ביתן 10) | מופע ראשון בשעה 19:00 ומופע שני בשעה 22:00
לינק לרכישת כרטיסים: https://ticks.co.il/event.php?i=abxsHKLmMF1

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

תגובות פייסבוק