שף רז רהב עושה היסטוריה

שף רז רהב
|

מסעדת OCD הישראלית של השף רז רהב זוכה בתואר אחת מחמשת המסעדות הטובות בעולם במדד היוקרתי OAD


מאת: מערכת Fashion Israel 


מדד ה-OAD הינו אחד משלושת המדדים המוכרים והאקסקלוסיביים ביותר בעולם הקולינריה – לצד מישלן והמדד של סן פלגרינו. זאת הפעם הראשונה שמסעדה ישראלית זוכה לכבוד והמעמד הזה ונכנסת לרשימת המסעדות המומלצות ביותר.

שף רז רהב-אוכל-אופנה
שף רז רהב. צילום: יח״צ

מסעדות מכל רחבי העולם מדורגות על ידי נציגים שנבחרים על ידי OAD והמסעדות מחולקות לפי שלוש קטוגוריות- המסעדות הכי טובות (Top Restaurants), מסעדות הקז׳ואל (Casual) והצ׳יפ איט (Cheap Eat) במשך 4 שנות הפעילות של המדד מעולם לא התייחס למסעדות ישראליות בקטגוריית ה-Top Restaurants.
בעבר השתלבו מסעדות כמו ה"משייה" של יוסי שטרית, "הסלון" של איל שני ועוד בקטגוריית הקזואל.

השבוע מסעדת OCD של השף רז רהב דורגה ונכנסה לרשימה המצומצמת של המסעדות הטובות ביותר בעולם. זאת הפעם הראשונה שמסעדה ישראלית זוכה לכבוד והמעמד הזה ונכנסת לרשימת המסעדות המומלצות ביותר.

שף רז רהב-אוכל
שף רז רהב. צילום: יח״צ

שף רז רהב, OCD: "הצוות ואני מאוד מתרגשים על ההכרה במסעדת OCD באחד ממדדי הקולינרייה החשובים ביותר באירופה OAD, אין ספק שהעבודה הקשה משתלמת. אנו ממשיכים לשרת את קהל לקוחותינו נאמנה וממשיכים לפעול על מנת לשמור על הרמה הגבוהה של המסעדה זאת על מנת להעניק לאורחינו את הטוב ביותר. מקווים שזו תחילתה של ידידות מופלאה ובשנה הבאה נגיע אף רחוק יותר במדד זה ובדומיו. אנו מזמינים את כולם להגיע וליהנות מחוויה קולינרית ייחודית במסעדה".


פורסם בקטגוריות Fashion Food, שפים באופנה
תגובות פייסבוק