'שפי'. מסעדן בעשר אצבעות

שפי שאלתיאל הלוי, צילום יקיר ברבי - 2
|

שפי שאלתיאל, חי ונושם את חיי הכפר הירוק תרתי משמע וקולינריה משובחת, הפך את חלומו למקצוע. לפני מספר שנים הקים בחצר המשק שלו במושב ״מנות״ מסעדה הנושאת את שם החיבה שלו 'שפי'

מיקומה של מסעדת הבשרים הכשרה, 'שפי', על המצוק הדרומי של נחל כזיב, בישוב מנות, עם תצפית מרהיבה לים התיכון ולכל רצועת החוף הצפונית, ראש הנקרה, רכס סולם צור, ממש מעל נחל כזיב ושלוחת נחל בצת, הופך אותה ללוקיישן מושלם לארוחה זוגית, משפחתית, קבוצתית המתאימה גם לסדנאות גיבוש ואירועי קונספט פרטיים.

שפי. צילום: דורית ריטבו 1
שפי. צילום: דורית ריטבו

בכל עונות השנה ואפילו באמצע הקיץ, מנשבת במקום רוח קלילה והאוויר צלול כיין. מרפסת המסעדה, רחבת הידיים זרועה בכיסאות, שולחנות, שמשיות, ערסלים ופינות ישיבה בין עצים וצמחיה, אפשר לשבת גם בפנים, במבנה העץ, אבל החצר מנצחת. האווירה ב'שפי' נהדרת, ברקע מתנגנת מוסיקה משובחת המשלבת פס קול ישראלי, מול השקיעות היפות בישראל. בשעות הערב שוקעת השמש ונדלקת תאורה ההופכת את המקום לרומנטי וקסום. אלמלא מצוק ראש הנקרה ומערת קשת שממול, אפשר היה לחשוב שמדובר בנוף המזכיר את דרום צרפת או אי יווני.

שפי. צילום: דורית ריטבו 12
שפי. צילום: דורית ריטבו

המסעדה מגישה מנות ראשונות גם צמחוניות, לחם ומאפים בטבון, סלטים ומנות בשר איכותי כמו בשר נברסקה אמריקאי, ואנטרקוט אנגוס, המיובאים מארגנטינה, ומנסה לשלב בין נגיעות אמריקאיות ומטבח ישראלי גלילי, לצד מבשלת בירה בוטיק, מזקקת אלכוהול, יין בוטיק מהכרם המשפחתי הסמוך MONFORYA. 

לצד שפי, צוות מובחר בראשו שף, דביר גיבלי הצעיר, בעל יכולות ויצירתיות במטבח. 

שפי. צילום מסעדת שפי (1)
שפי. צילום מסעדת שפי

"כל בוקר אני מתעורר ומודה לאל על התחלה של יום חדש, החל מהזריחה בכרם דרך בישול הבירה עישון הבשרים וההכנות לפתיחת המסעדה, נהנה מעשייה ומלא חדוות יצירה, בניתי עם הצוות שלי משפחה שאוהבת לארח ולפנק אורחים, הם קוראים לי אבא ואני מחבק אותם באהבה, התברכנו בחלקת גן עדן קסומה פסטורלית ומיוחדת במינה, שמאפשרת לנו לארח סועדים, חובבי קולינריה משובחת, יחד  עם היינות והבירה שלנו, יצרנו הרמוניה שלמה, אני מאושר מהתוצאה, להגשים חלום ולהפוך אותו למקצוע זה תענוג גדול", סיכם שפי שאלתיאל הלוי, בעלים של מסעדת "שפי". 

שפי. צילום מסעדת שפי (1)5
שפי. צילום מסעדת שפי

שעות פתיחה:  ראשון – חמישי ,  12:30 ועד 23:00, שישי,  11:00 עד 17:00.
לפרטים נוספים והזמנת מקומות: 052-6487800 
אתר:  http://www.israelbeer.co.il/ 

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות Fashion Food, שפים באופנה
תגובות פייסבוק