שתי כלות. שלוש שמלות. גאווה ענקית. ומה שיש לנו להגיד על שמלות הכלה של נסלי ברדה ואירית מגל

אירית מגל בשמלה של לי גרבנאו ונסלי ברדה בשמלה של ליהי הוד. צילום יחצ, אופנה, מגזין אופנה, חדשות אופנה, כתבות אופנה, Fashion, Fashion Magazine, Efifo, מגזין אופנה ישראלי
|

העיתונאית ואשת הטלוויזיה נסלי ברדה ובת זוגה בארבע וחצי שנים אחרונות הפכו למשפחה. מעבר לנשיקות, חיבוקים וים של איחולים הכי כנים ששוגרו אל המהממות האלה, יש לנו מה להגיד על שלוש השמלות שכיכבו באיוונט

איתי א. גורביץ'

 

אירית מגל בשמלה של לי גרבנאו ונסלי ברדה בשמלה של ליהי הוד. צילום יחצ
אירית מגל בשמלה של לי גרבנאו ונסלי ברדה בשמלה של ליהי הוד. צילום: יח״צ

 

חתונה זה דבר מרגש. ויש חתונות שממש עושות צמרמורת נעימה מלאה בקסם של אגדה. כמו זו של מייגן מרקל והנסיך הארי, למשל. או זו שהתקיימה אמש (רביעי) במלון על הים בחוף נחשולים, בה הפכו בנות הזוג נסלי ברדה ואירית מגל למשפחה. הטיימינג המושלם – ימים ספורים אחרי הצבעת הממשלה נגד ברית זוגיות של זוגות חד מיניים, ימים אחדים אחרי מצעד הגאווה הגדול ביותר שנערך בתל אביב, הופך הסיפור למרגש אף יותר מהחתונה המפונפנת של מייגן והארי.

 

נסלי ברדה בשמלת כלה של אריאל טולדנו. צילום: אינסטגרם
אריאל טולדנו. השמלה השנייה של נסלי ברדה. צילום: אינסטגרם

 

אז שמחנו. התרגשנו. שלחנו מלא אימוג'י של לבבות. עכשיו אפשר לעבור לכלה ומלבושיה – הדבר הבאמת חשוב בכל חתונה. ובמקרה הזה יש לנו שתיים כאלה. ושתיים שבורכו בטעם אצילי ומעודכן, בחרו בטרנד הנקי הכובש את תעשיית החתונות בצעדי ענק. תוצאה: נסלי ברדה לבושה בשמלה של ליהי הוד (ואז עוד אחת של אריאל טולדנו) ואירית מגל בשמלה של לי גרבנאו.

 

אירית מגל בשמלה של לי גרבנאו צילום יחצ
אירית מגל בשמלה של לי גרבנאו. צילום: יח״צ

 

"רצינו ליצור מראה מודרני, אלגנטי ומלא סטייל", מסרה לי גרבנאו לגבי תהליך העיצוב שהוליד שמלה בקווים קלאסיים, בעלת גב פתוח, עשויה קרפ משי, מעוטרת בכפתורים ויקטוריאניים בחלק האחורי. לו היה תלוי הדבר בי, הייתי מיישר את קו האורך של השמלה עם זה של נסלי ברדה. אבל כותב שורות אלו סובל לעתים מקטנוניות יתר, אז לא נהרוס את החגיגה עם כמה סנטימטרים חסרים בשמלה.

השמלה של נסלי ברדה, למרות שעוצבו על ידי מעצבת אחרת, הצליחה להשתלב מצוין בהרמוניה הזוגית של השתיים. רק חבל שלא כיוונו הבנות למשהו מקורי יותר משמלה שהאלמנט הבולט שלה בחלק העליון זהה לאוברול שכיכב בחתונה מתוקשרת אחרת. זו של דנה זרמון. אבל שתי הבנות יצאו הורסות ת'בריאות מהסיפור הזה. אז לא נתלונן לשווא.

 

שמלת כלה של דנה זרמון מהחתונה. צילום: אינסטגרם
דנה זרמון באוברורול של ליהי הוד בחתונתה. צילום: אינסטגרם

המצב נשמר גם כשמוסיפים לתמונה את השמלה השנייה של ברדה שעוצבה על ידי אריאל טולדנו וסיפקה את מבוקשה – שיקית לחתונה, פרקטית וסקסית לחלק בו פוצחים בפיזוזים על הרחבה. אז מזל טוב ולעוד חתונות חד מיניות רבות על אדמת ישראל. אמן.

 

 

איתי גורביץ - 1

עורך אופנה Efifo – איתי גורביץ׳

איתי גורביץ' – מבעלי גואפו (GUAPO) – בית ספר למקצועות האופנה – לימודי עיצוב אופנה ותדמיתנות במסלול המקצועי, לימודי תפירה למתחילים ומתקדמים, עיצוב שמלות כלה וערב, תדמיתנות בגדי ילדים ועוד.

המייל של איתי גורביץ׳ – info@guapo-fashion.com
האתר של גואפו – www.guapo-fashion.com
האינסטוש של גואפו – guapofashion
הפייסבוק של גואפו – https://www.facebook.com/guapofashionschool

 

Efifoמגזין האופנה של ישראל

פורסם בקטגוריה שמלות כלה
תגובות פייסבוק