תגידו, זו אמנות?

ויצו חיפה - דאדא-1
|

סטודנטים של לימודי חוץ במרכז האקדמי ויצו חיפה עיצבו תדמית לתערוכה '100 לדאדא' המוצגת בימים אלה במוזיאון ינקו דאדא

תערוכה של עבודות הסטודנטים תוצג באכסדרת המוזיאון למשך שבוע. פתיחה: שישי 3.6.16 בשעה 12.00 במוזיאון ינקו דאדא, עין הוד

במסגרת הקורס "עיצוב לאמנות” של שנה ב' בעיצוב גרפי – לימודי חוץ במרכז האקדמי ויצו חיפה,  ובשיתוף פעולה עם מוזיאון ינקו דאדא בעין הוד, נדרשו הסטודנטים לפתח שפה גרפית עבור תצוגה מוזיאלית לתערוכה בנושא 100 שנה לתנועת ה' דאדא' , ולחבר בין עולם האמנות ועולם העיצוב.
הפרוייקט מתקיים ביוזמתה ובהנחייתה של המעצבת רייצ’י סרנוף-וולפיש, ותערוכה של העבודות תוצג באכסדרה של מוזיאון ינקו דאדא בעין הוד למשך שבוע.
מנהלת מוזיאון ינקו דאדא, רעיה זומר-טל ומנחת הקורס, רייצי' סרנוף-וולפיש,  בחרו את הלוגו שעיצבה מורן ורשבסקי לתדמית התערוכה. מורן גם עיצבה את ההזמנה לפתיחה ואת עטיפת הקלסר שמאגד את קטלוג התערוכה.

ויצו חיפה - דאדא
מורן ורשבסקי

 

ויצו חיפה - דאדא-3
מעיין דרור

 

ויצו חיפה - דאדא-4
סמדר רותם

 

ויצו חיפה - דאדא-5
ענבר שטרית

 

ויצו חיפה - דאדא-6
מורן ורשבסקי

רייצ'י סרנוף-וולפיש: "הפרוייקט המיוחד הזה נוצר במסגרת תרגיל בעיצוב מוזיאלי. מיתוג לתערוכה במוזיאון או גלריה שונה במהותו מעבודת מיתוג אחרת. על המעצב לשרת את האמן, את יצירת האמנות והתערוכה המוצגת ולא לכפות את רעיונותיו העיצוביים, טובים ככל שיהיו, על המיתוג. האתגר העיצובי הוא להשתמש באמצעים הגרפיים העומדים לרשותו ולחזק את היצירה, תוך שימוש באלמנטים מתוך התערוכה המוצגת. בזכות הסגנון האוונגרדי של תנועת ה'דאדא' נפתחו לסטודנטים שלנו אופציות עיצוביות שאינן מתאפשרות בדרך כלל״.

אתגר נוסף שההוצב בפני הסטודנטים היה לתרגם את השפה האמנותית האוונגרדית של ה'דאדא' לקהלים רחבים ורב גילאיים הפוקדים את המוזיאון ולהנגיש אותה להם.

לגלריה המלאה של העבודות

 

 

פורסם בקטגוריה עיצוב אופנה
תגובות פייסבוק