תזונה מותאמת גנום

תזונה מותאמת גנום-1
|

בורגר עדשים, טורטיה מקסיקנית, קדירת מרקי ראמן אסייתיים: מה אכלו אורחי כנס התזונה שערך המרכז לתזונה רפואית?

בשבוע שעבר (17-19 במאי 2016) התקיים בגני התערוכה בתל אביב כנס "תזונה מונעת – איחוד כוחות" בפעם ה-14. מדובר במפגש פיסגה של אנשי מקצוע מתחום התזונה ותעשיית המזון מהארץ ומהעולם, שנערך השנה תחת הכותרת "NUTRIGENETICS & NUTRIGENOMICS" – "תזונה מותאמת גנום; הווה ועתיד בתזונה מונעת".

תזונה מותאמת גנום-2
צילום: יח״צ

חטיבת ההסעדה של קבוצת ISS ישראל, שנתנה חסות לכנס, הסעידה את אורחי הכנס (כ-600 איש מדי יום), שנהנו מ-4 מנות מקוריות, טעימות, ובעיקר – בריאות. להלן המנות שהוגשו בתערוכה לצד ערכן הקלורי:
בורגר עדשים: לביבת בורגר עדשים בלחמניית בריאות מקמח מלא וירקות – 214.5 קלוריות ל-150 גרם.
קדירת מרקי ראמן אסייתיים בליווי נתחי חזה עוף – 144.5 קלוריות ל-150 גרם.
גלילי טורטיה מקסיקנית במילוי שווארמה צמחונית וסלט קינואה – 333.5 קלוריות ל-150 גרם.
קציצות מרוקאיות ותבשיל ירקות, מוגשים על קוסקוס מלא – 200.5 קלוריות ל-150 גרם.

תזונה מותאמת גנום-3
צילום: יח״צ

לדברי אבי הוכמן, מנכ"ל קבוצת ISS ישראל מתאגיד ISS העולמי, "המודעות לתזונה נכונה עלתה מאוד בשנים האחרונות. כיום, בניגוד לעבר, מרבית האנשים דורשים שהמזון יהיה לא רק טעים אלא גם בריא. בהתאם לכך, אנו לומדים ומתחדשים כל העת, ובעיקר – מתאימים את עצמנו לבקשות השונות, בכדי ליצור מזון בריא ומותאם לכל אחד – ל'עובדי הצווארון הכחול', לחברות ההיי-טק או לבתי האבות. אנו מבינים כי לתזונה יש השפעה מכרעת על בריאותם וחייהם של בני האדם, ולכן חרטנו על דגלנו את הפיכת המזון שאנו מגישים מדי יום לכ-100,000 איש לבריא יותר. זו המשימה העיקרית שלנו בחטיבת ההסעדה בשנה הקרובה".

תזונה מותאמת גנום-4
צילום: יח״צ

קבוצתISS  ישראל, מתאגיד ISS העולמי, הינה חברה גלובלית העוסקת בניהול שירותים בתחומי קייטרינג תעופתי, הסעדה מוסדית, ניקיון, אחזקה וניהול מכלול שירותים (IFS). מדובר בחברה הגדולה ביותר בישראל כיום בענף השירותים במיקור חוץ. חטיבת ההסעדה (ISS Catering Services) נוסדה בשנת 1977 והיא כיום הגדולה והמובילה בתחומה. החטיבה כוללת כ- 200 תחנות שירות, מספקת למעלה מ- 100,000 ארוחות ביום למגזרים העסקיים ומעסיקה כ- 2,000 עובדים.

 

 

 

פורסם בקטגוריה מגזין אופנה
תגובות פייסבוק