תחרות מעצבי שמלות כלה וערב. הצביעו עכשיו!

החתונות שלנו-2
|

קבלו את הפיינליסטים הסופיים בתחרות מעצבי שמלות כלה וערב צעירים. הצביעו למעצבים/ות שמגיע להם לזכות!

תחרות מעצבי שמלות כלה וערב שיצאה לדרך בחודש שעבר עולה שלב. הכירו את עשרת המועמדים הסופיים שעלו לשלב הגמר ויתמודדו על זכייה בפרסים. שמות הזוכים יוכרזו באירוע נוצץ שיתקיים בתום הצבעת הקהל והשופטים

 

בתמונה: Inbal Dror Bride Dress. שמלות כלה של ענבל דרור. צילום: אייל נבו. צילום: אייל נבו - 5
ענבל דרור. קולקציית שמלות כלה קוטור 2017. צילום: אייל נבו

 

מאת מערכת Efifo

להזכירכם, בתחילת חודש שעבר פתחנו בתחרות מעצבי שמלות כלה וערב צעירים. והנה, אחרי היכרות עם עשרות מעצבים צעירים ומוכשרים שהגישו את מועמדותם, אנחנו נרגשים להציג בפניכם את עשרת הפיינליסטים שעלו לשלב הגמר ויתמודדו על זכייה בשלושת המקומות הראשונים.

 

שמלת כלה של גדי אלימלך. קולקציית קוטור 2017. צילום: יח״צ
גדי אלימלךקולקציית שמלות כלה קוטור. צילום: יח״צ

 

בין הפרסים שמחכים לזוכים – מעל אלפיים שקלים לרכישת בדים ב"בדי אירופה" ו"אלקון", כתבת אופנה סופר שיקית כאן אצלנו ועל חשבוננו, באתר Efifo, שובר על סך 1,000 שקל לרכישת ציוד וכלי תפירה מתנת גואפו – בית ספר למקצועות האופנה.

 

גליה להב כלות קוטור 2017 צילום: איל נבו
גליה להב. קולקציית שמלות כלה קוטור 2017. צילום: איל נבו

 

על שמות הזוכים נכריז באירוע חגיגי שיתקיים בתחילת חודש הבא. אך כדי שזה יקרה ונוכל לתמוך בתעשיית האופנה המקומית והמופלאה שלנו אנחנו זקוקים גם לכם! לפניכם עשרת המעצבים הסופיים. הכירו אותם, תבחרו את הפייבוריט או הפייבוריטית שלכם והצביעו. ההצבעה מתבצעת בעמוד הפייסבוק של "בדי אירופה", יוזמת התחרות, כאשר כל לייק שלכם נחשב לקול.

 

טליה אבוביץ', צילום: יח״צ-1
טליה אבוביץ', צילום: יח״צ

המעצבת: טליה אבוביץ', הפועלת מזה כשלוש שנים בסטודיו משלה הנושא את שמה. בעבר, עבדה כיועצת סטיילינג בסטודיו של גליה להב, במקביל סיימה מספר קורסים במסגרת לימודי חוץ של שנקר. בת 31, נשואה ואם טרייה שמשלבת בהצלחה בין קריירה לאמהות.
מאיפה? הרצליה
פייסבוק: Talia abovich
אינסטגרם: talia_abovich
להצבעה עבור טליה אבוביץ' לחצו כאן

 

 

רני ויינשטיין. צילום: אלה אוזן ופאול פרנקו
רני ויינשטיין. צילום: אלה אוזן ופאול פרנקו

המעצבת: רני ויינשטיין, בת 27, שבימים אלה עושה צעדים ראשונים כמעצבת עצמאית בסטודיו משלה, אותו השיקה בתחילת השנה, זמן קצר אחרי סיום לימודי תואר בעיצוב אופנה בשנקר ותקופה קצרה של עבודה בבית האופנה של שלומית אזרד.
מאיפה? תל אביב
פייסבוק: Rani Weinstein – Bridal Gowns
אינסטגרם: rani_weinstein_bridal_gowns
להצבעה עבור רני ויינשטיין לחצו כאן

 

 

ירדן מרציאנו. צלם עמיר צוק-1
ירדן מרציאנו. צילום: עמיר צוק

המעצב: ירדן מרציאנו. רק בן 22 וכבר מפלס את דרכו בעולם האופנה. את הידע והניסיון רכש בלימודים ועבודה במתפרה של אימו. בנוסף, הכיר מקרוב את כל סוגי הטקסטיל כמוכר בחנות בדים במרכז הטקסטיל של ישראל – רחוב נחלת בנימין בתל אביב.
מאיפה? לוד
פייסבוק: Marsiano – Wedding & Evening Dresses מרציאנו שמלות כלה וערב
אינסטגרם: marsianoofficial
להצבעה עבור ירדן מרציאנו לחצו כאן

 

 

לובנא ספאדי. צילום יחצ
לובנא ספאדי. צילום יחצ

המעצבת: לובנא ספאדי, בת 28, הפועלת מזה כשלוש שנים ביישוב דרוזי קטן בצפון רמת הגולן. אם תציצו בעמוד הפייסבוק שלה, תגלו שלקוחותיה מגדירים אותה כ"בעלת טעם מעודן הפונה לנסיכות".
מאיפה? מסעדה (רמת הגולן)
פייסבוק: Lubna Safadi Haute Couture לובנא ספדי שמלות כלה וערב
אינסטגרם: lubnasafadi_couture
להצבעה עבור לובנא ספאדי לחצו כאן

 

 

אורטל הובר. הבבושקות. צילום: יח״צ-1
אורטל הובר. הבבושקות. צילום: יח״צ

המעצבת: אורטל הובר, בת 30, נשואה ואם לשתי בנות, המוכרת ללקוחותיה בשם בבושקה, על שם סטודיו לשמלות כלה וערב "הבבושקות". את הסטודיו היא פתחה לפני כשש שנים, זמן קצר אחרי לימודי עיצוב אופנה ותדמיתנות מעשית אצל טל דקל, כיום מבעלי גואפו – בית ספר למקצועות האופנה.
מאיפה? נס ציונה
פייסבוק: הבבושקות – מעצבות שמלות כלה וערב
להצבעה עבור אורטל הובר לחצו כאן

 

 

פארס רחמן. צילום יחצ-1
פארס רחמן. צילום יחצ

המעצב: כשעיצוב זורם בדמך לא מחכים לסוף הלימודים כדי להתחיל. וזה בדיוק מה שקרה לפארס רחמן, בן 28, עדיין סטודנט לעיצוב אופנה בשנקר, שממש לאחרונה השיק מותג שמלות כלה וערב תחת השם FARES. לפי הפורטפוליו נראה שבגדי חתנים הם השלב הבא בעשייה שלו.
מאיפה? אבו גוש
אינסטגרם: faresweazel
להצבעה עבור פארס רחמן לחצו כאן

 

 

רועי רחימי. צילום: גלעד קבלרו-1
רועי רחימי. צילום: גלעד קבלרו

המעצב: רועי רחימי, בן 27. כחלק ממסע לקראת יציאה לדרך עצמאית, לקח רועי מספר קורסים במסגרת לימודי חוץ של שנקר וצבר ניסיון מעשי בזמן עבודתו בסטודיו לשמלות כלה וערב אצל יאקי רביד ודרור קונטנטו. בקיץ 2015 השיק קולקציה עצמאית ראשונה של שמלות ערב לנשים. כמה חודשים לאחר מכן הוסיף קולקציית בגדי גברים.
מאיפה? תל אביב
פייסבוק: רועי רחימי שמלות כלה וערב
אינסטגרם: roi_rachimi
להצבעה עבור רועי רחימי לחצו כאן

 

 

אלינור רבי. צילום: זוהר שיטרית-1
אלינור רבי. צילום: זוהר שיטרית

המעצבת: אלינור רבי יצחק, בת 35, נשואה ואם לשניים. למותג, אותו הקימה לפני כ- 9 שנים, קראה על שמה שלפני הנישואין – אלינור רבי. "השליחות שלי היא להבדיל את הכלות זו מזו. כל דגם בקולקציה הוא בעל טוויסט ואמירה, כאשר אני מקפידה על נוחות, עדכניות וטרנדיות", היא מגדירה את עצמה.

מאיפה? פתח תקווה
פייסבוק: Elinor Rabi – Bridal and Evening dresses
אינסטגרם: elinorrabi
להצבעה עבור אלינור רבי לחצו כאן

 

 

עינב פורטל. צילום: שי קדם-1
עינב פורטל. צילום: שי קדם

המעצבת: עינב פורטל, בת 33, נשואה ואם לשניים. החלה את דרכה לפני כשש שנים, עם סיום לימודי עיצוב אופנה במרכז האקדמי ויצו חיפה. בתחילה עבדה כעוזרת מעצבת בחברת "דיסקרט". כשנה לאחר מכן פנתה לתחום שמלות כלה וערב. במשך ארבע שנים ראשונות פעל העסק ברמת גן, וכעת בטבריה, לשם עברה לאחרונה.
מאיפה? טבריה
פייסבוק: עינב פורטל – שמלות כלה וערב
אינסטגרם: einavportald
להצבעה עבור עינב פורטל לחצו כאן

 

 

חצאית. צילום: אור דיבו כהן
חצאית. צילום: אור דיבו כהן

המעצבת: אור דיבו כהן, בת 36, והמותג "חצאית", אשר מאפיין את השינויים שעוברים על הלבוש הצנוע הפונה לנשים דתיות וחרדיות. "אנו עונים על הצורך ללבוש צנוע, צעיר בקווים נקיים ועכשוויים, תוך שימת לב מיוחדת ופרטנית לנושא הצניעות המתבטאת באורך החצאיות והשמלות, השרוולים ומפתח הצוואר", מסבירה המעצבת את הרוח העיצובית של המותג.
מאיפה? נתניה
אתר: www.hatzait.co.il
להצבעה עבור אור דיבו כהן לחצו כאן

 

Mauboussin
1

תחרות מעצבי שמלות כלה וערב מתקיימת ביוזמת קרין ברודנו, בעלת בדי אירופה בע"מ -ייצור, יבוא ושיווק בדי אופנה, בשיתוף אתר האופנה Efifo ובית ספר למקצועות האופנה גואפו (GUAPO). הזוכים ייבחרו על ידי שקלול קולות השופטים וקולות הגולשים. כן כן! יש לכם השפעה גדולה, חמישים אחוזים ליתר דיוק, על גורל המעצבים המשתתפים.

לעמוד ההצבעה לחצו כאן!

בין השופטים: יוזמת התחרות קרין ברודנו, מעצבי אופנה גליה להב, ענבל דרור וגדי אלימלך, סטייליסט ראובן כהן, צלם אופנה איתן טל, מייסד ועורך אתר האופנה Efifo – אפי אליסי, בעלי גואפו בית ספר למקצועות האופנה – איתי גורביץ' וטל דקל, בלוגרית אופנה ולייף סטייל ואושיית רשת מובילה – מיכל פורטמן, אורחת מיוחדת מגרמניה – העיתונאים והעורכת מונונה צ'יקונה.

שמות הזוכים יוכרזו באירוע חגיגי שיתקיים בתחילת חודש ספטמבר. אנחנו, כמובן, נדאג לדווח לכם מהזירה הנוצצת.

 

פורסם בקטגוריה שמלות כלה
תגובות פייסבוק