תמר כץ. עומר גולדמן

תמר כץ, עומר גולדמן-2
|

תמר כץ. עומר גולדמן. אמניות מציגות נוספות: שאשא דותן, תמר הירשפלד, רותי דה פריז, טל בראון, מיקה חזן בלום. ״החתונה״ – תערוכה קבוצתית בגלריה גבירול

תמר כץ, עומר גולדמן-1
החתונה

פתיחה: יום חמישי, 5.11.15 בשעה  20:00
אוצרות: תמר כץ ועומר גולדמן
ניהול אומנתי: אייל וקסלר

במסגרת אירועי ״רגע אחד #3״ של עיריית תל אביב בתאריך 5.11.15, יתקיים בגַבִּירוֹל אירוע פרפורמנס, ״החתונה״.
האמניות תמר כץ ועומר גולדמן יהפכו באופן חד פעמי את רחבת גַבִּירוֹל התעשייתית והמחוספסת לגן אירועים, שיארח את חתונתם של טל ויואל. בחלל גלריה הפנימי יוצגו עבודותיהן של האמניות שאשא דותן, תמר הירשפלד, רותי דה פריז, טל בראון ומיקה חזן בלום -בהשראת ערב החתונה והמסורות הנלוות אליו  (התערוכה תמשיך להציג בגלריה גַבִּירוֹל כשבועיים נוספים לאחר הפתיחה).
המעמד הכפול של ערב החתונה/תערוכה מאפשר לזוג לחגוג ולאמניות לעסוק באותו אירוע פרפומטיבי איתו כולנו באים ובאות במגע.

תמר כץ, עומר גולדמן-3
שאשא דותן – מסיבת רווקות

הערב החגיגי ייפתח כנהוג בחתונות, בקבלת פנים בה ייהנו האורחים מאוכל, בר, מוזיקה ומיני הפתעות. בהמשך הערב תיערך החופה ולאחריה תתקיים מסיבת החתונה במנהרה של גבירול – מועדון ה״תחת״.באי התערוכה יהפכו מקהל של צופים למשתתפים פעילים באירוע, מזרות מוחלטות לאורחים של כבוד בערב המיוחד של זוג שהם אינם מכירים. הזוג, המשתף את הקהל בשמחתו, שם את מבטחו בידי האמניות והקהל ומוכן לאמץ את החוויה בכל אופן בו היא תירקם.

תמר כץ, עומר גולדמן-4
תמר הירשפלד – הכלה הנשכחת

הערב מהווה במה לשמוח בשמחתם של החתן והכלה, בשעה שהוא מאפשר לבחון את החתונה כאירוע המתקיים על הגבול שבין פרפורמנס לשגרה, להעריך מחדש את הדינמיקה וההיררכיה בין האורחים למארחים, בין הקרובים לזרים החד פעמיים ובין אירוע מופק לעילא לחגיגה ופעולה ספונטנית.
כמו כן, הפעולה בוחנת את הקשר ההדוק שבין טקסים דתיים לפרפורמנס ובין מרחבים ציבוריים שונים והאירועים שאותם מרחבים יכולים להכיל.

קבלת פנים 20:00  |  חופה וקידושין 21:45  |  מסיבה בתחת 22:30
*Karma She (כרמל מיכאלי)
*DJ דור ציפורי   *DJ ניב הדס   *DJ בנג׳י לנפלט
תאריך נעילה: 20.11.15
גלריה "גבירול"
אבן גבירול 106-108 תל אביב
שעות פתיחה:
שני-חמישי 16:00-20:00
שישי-שבת 11:00-14:00

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק