תערוכת אופנה: יואב מאיר מלך הכיתה

יואב מאיר, גילי סיוון. צילום: יונתן אזולאי, אופנה, Fashion, מגזין אופנה ישראלי, אופנה ישראלית, Fashion News, חדשות אופנה 2018, Fashion Articles, מגזין אופנה, Fashion Magazine, כתבות אופנה 2018, Efifo, מגזין אופנה אונליין, Photography, מגזיני אופנה ישראלים, מגזין אופנה 2018, עיתון אופנה 2018, אינסטגרם, מיוזיקלי, סטייל, מגזין האופנה של ישראל -
|

תערוכת אופנה: יואב מאיר וגילי סיוון-כהן



לדור שלי היו ספרים וטלוויזיה שחור לבן ששידרה ערוץ 1. לילדות שלנו יש אינספור גירויים מתעתעים. "כולנו מלכות", תערוכה חדשה מבית היוצר של יואב מאיר, מהדמויות המשפיעות על הנוער הישראלי מאספקטים רבים, חיוביים כמובן, מבקשת לנפץ את תדמית ״מלכת הכיתה״ שעושה רע לכל השאר. גילי סיוון-כהן שהולכת יד ביד עם יואב מאיר באג׳נדות החברתיות החשובות דרך אמנות ואופנה: ״די לבריונות ברשת. כולנו שונות וכולנו שוות״

״כולנו מלכות״. צילום: יונתן אזולאי, אופנה, Fashion, מגזין אופנה ישראלי, אופנה ישראלית, Fashion News, חדשות אופנה 2018, Fashion Articles, מגזין אופנה, Fashion Magazine, כתבות אופנה 2018, Efifo, מגזין אופנה אונליין, Photography, מגזיני אופנה ישראלים, מגזין אופנה 2018, עיתון אופנה 2018, אינסטגרם, מיוזיקלי, סטייל, מגזין האופנה של ישראל -
תערוכת ״כולנו מלכות״. צילום: יונתן אזולאי

מעצב אופנה יואב מאיר

יואב מאיר פרץ לחיינו בעונה היחידה של פרויקט מסלול. גירסת ישראל, שם גם הייתה נקודת הזינוק של אלון ליבנה, מבסס את עצמו כמי שמוביל פרויקטים חברתיים חשובים דרך אופנה ואמנות עם אמירה חשובה, בטוחה וברורה. דרך מרתקת ולא קלה עבר הילד יואב מאיר עד שהפך מעצב אופנה חשוב שמשמש דוגמא ומופת לנוער הישראלי. הוא עושה זאת באופן מעורר השראה וראוי להערצה. לעתים הוא עושה זאת עם החצי השני שלו לאון שניידרובסקי (פינות אופנה וסטיילינג בכל מני עורצים) ואת האג׳נדות החשובות שלו הוא עושה בעזרת החצי האחר שלו, גילי סיוון-כהן, יוצרת בזכות עצמה ומי שאחראית על הכשרת דור העתיד של הסטייל הישראלי. בתערוכות ומיזמי אופנה חשובים.

 יואב מאיר וגילי סיוון-מגזין-אופנה
מלך ומלכה. יואב מאיר וגילי סיוון יוצרי תערוכת ״כולנו מלכות״. צילום: יונתן אזלואי

"כולנו מלכות"


תערוכה אופנה חדשה שהם אוצרים בקניון ארנה בהרצליה מבקשת לגרום לבנות הנוער בימנו להבין שכולן מלכות. כל אחת היא מלכה בדרכה ועם מסר חשוב נוסף: ״די לבריונות ברשת״!.

לתערוכה הגעתי עם בתי יאן בת ה-12 שמכירה מקרוב את נושא מלכת הכיתה ומלכות הנוער. העולם השתנה, והזירה נמצאת ב״מיוזיקלי״, ובאנסטגרם.

הלוואי והתערוכה הנפלאה (מובילות דעת קהל צעירות בצילומים מרתקים, ושמלות ייחודיות שעוצבו על ידי מעצבי אופנה ישראלים) שיצרו אכן תשנה משהו בהתייחסות של הילדים של כולנו ביחס החיובי כלפיי עצמם, קבלת האחר, יותר ספרים, פחות מסכים ולזכור שהמזבח הוא לא כמות העוקבים.

אז נאחל להצלחת המיזם החשוב: ״כולנו מלכות" – כי אין דבר כזה מלכת הכיתה. אמן!

מאי צרפתי, ניקיטה סטיוארט, יובל חופש, יואב מאיר, גילי סיוון, עמרי מזרחי, רומי אברג׳יל, ליה נוגה-מגזין אופנה
מאי צרפתי, ניקיטה סטיוארט, יובל חופש, יואב מאיר, גילי סיוון, עמרי מזרחי, רומי אברג׳יל, ליה נוגה. תערוכת ״כולנו מלכות״. צילום: יונתן אזולאי

יואב מאיר וגילי סיוון-כהן:


"חשוב לנו להעביר מסר באמצעות אופנה ואמנות לכל הבנות בארץ: כולכן מלכות! לא חשוב מאיפה את, מה צבע העור שלך, מה הגובה או המשקל, איזה סוג שיער יש לך וכדומה. כל אחת מלכה בדרכה.

כולנו שונות וכולנו מלכות. הכוכבות של הדור החדש יכולות להגיע מהפריפריה ובאמצעות נחישות וכישרון לגעת בליבן של ילדות ישראל. חשוב לנו שכל ילדה תמצא את המקום שלה ותרגיש מלכה״.

מגזין אופנה - יואב מאיר, גילי סיוון, לאון שניידרובסקי,מאי צרפתי, עמרי מזרחי, ניקיטה סטיוארט, ליה נוגה, רומי אברגיל, יובל חופש
יואב מאיר, גילי סיוון, לאון שניידרובסקי,מאי צרפתי, עמרי מזרחי, ניקיטה סטיוארט, ליה נוגה, רומי אברגיל, יובל חופש. תערוכת ״כולנו מלכות״. צילום: יונתן אזולאי
מגזין אופנה - שמלה בעצוב ירון ואורי מינקובסקי
שמלה בעצוב ירון ואורי מינקובסקי לתערוכת ״כולנו מלכות״. צילום: יונתן אזולאי
ניקיטה סטיוארט - מגזין אופנה
ניקיטה סטיוארט. תערוכת ״כולנו מלכות״. צילום: יונתן אזולאי
שמלה בעיצוב רן צוריאל - מגזין אופנה
שמלה בעיצוב רן צוריאל לתערוכת ״כולנו מלכות״. צילום: יונתן אזולאי
מאי צרפתי - מגזין אופנה
מאי צרפתי. תערוכת ״כולנו מלכות״. צילום: יותן אזולאי
יובל חופש - מגזין אופנה
יובל חופש. תערוכת ״כולנו מלכות״. צילום: יונתן אזולאי
ליה נוגה - מגזין אופנה
ליה נוגה. תערוכת ״כולנו מלכות״. צילום: יונתן אזולאי
רומי אברג׳יל - מגזין אופנה
רומי אברג׳יל. תערוכת ״כולנו מלכות״. צילום: יונתן אזולאי
יובל חופש, ליה נוגה, אורי שוורץ, ניקיטה סטיוארט - מגזין אופנה
יובל חופש, ליה נוגה, אורי שוורץ, ניקיטה סטיוארט. תערוכת ״כולנו מלכות״. צילום: יונתן אזולאי
עמרי מזרחי-מגזין אופנה
עמרי מזרחי. תערוכת ״כולנו מלכות״. צילום: יונתן אזולאי
דניאל עלי, רנה גליקסמן, מגזין אופנה
מעצב האופנה דניאל עלי והסטייליסט רנה גליקסמן. תערוכת ״כולנו מלכות״. צילום: יונתן אזולאי
יובל חופש, ליה נוגה, מגזין אופנה
יובל חופש, ליה נוגה. תערוכת ״כולנו מלכות״. צילום: יונתן אזולאי
ניקיטה סטיוארט, שירלי לוי, מגזין אופנה
ניקיטה סטיוארט ושירלי לוי. תערוכת ״כולנו מלכות״. צילום: יונתן אזולאי
דניאל עלי, מעצב אופנה, מגזין אופנה
דניאל עלי, והשמלה שעיצב לתערוכת ״כולנו מלכות״. צילום: יונתן אזולאי

"כולנו מלכות"
אוצרי התערוכה: יואב מאיר וגילי סיוון-כהן

מעצבי האופנה המשתתפים: מאור צבר, ים יגודייב, עידן כהן, ירון מינקובסקי, אורי מינקובסקי, קיי לונג, קובי גולן, גל שיינפלד, אלן לוקאש, מאורצ'יו, רן צוריאל, דניאל עלי.

מובילי הדיעה המשתתפים: רומי אברג'יל, אגם בוחבוט, בר מיניאלי, אלין כהן, עומרי מזרחי, גל גברעם, נועה כהן, יובל חופש, שקד דוד, מאי צרפתי, ניקיטה סטיוארט, ליה נוגה.

צילום: רן יחזקאל, איפור: בן קדר, עיצוב שיער: קובי קלדרון.

כתובת: "ארנה הרצליה", שונית 2 הרצליה.
תאריכים: 11.7.18-24.7.18


זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרם: fashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: ויצמן 68 כניסה ב׳ דירה 3 גבעתיים

אודות Fashion Israel

מגזין אופנה

מגזין אופנה ביוטי מוביל בישראל: משמש במה ייחודית לדור החדש של האופנה בישראל: מעצבי אופנה, צלמי אופנה, סטודנטים לאופנה, בוגרי אקדמיות לאופנה ובתי ספר לצילום אופנה.

מגזין אופנה של כולם!

Fashion Israel שם לו למטרה לקדם ולפתח כישרונות בתעשיית האופנה הישראלית: נשים, גברים, יהודים, ערבים, דתיים, חילוניים, הומואים, סטרייטים, לסביות, טרנסג׳נדרים, בי סקסואלים. מכל דת, מגדר ולאום. של כולם!

נועזים, בועטים ותוססים

מקדם כישרונות המבקשים במה להשמיע מעליה את קולם הרם, הברור והמחדש – נועזים, בועטים ותוססים מתחומי אופנה, ביוטי וצילום בישראל.

אנג׳נדות חברתיות

מגזין אופנה ישראלי מקדם אנג׳נדות חברתיות: קידום מעמד האישה, שיתוף פעולה עם אקדמיות, מכללות ובתי ספר גבוהים בארץ לצילום ואופנה, אופנה בחברה ערבית – במה אופנתית לתעשיית האופנה של ערביי ישראל. חשיפה של אלפי סטודנטים. פועל למען אנשים בעלי מוגבלויות, פגועי נפש, נכים ועוד.

התפתחות וחדשנות

יוזם ותורם למען התפתחות וחדשנות של עולם האופנה בישראל: דגש מיוחד על קהילת מעצבי אופנה, צלמי אופנה, הדוגמנים/יות סטייליסטים וסטייליסטייות, מעצבי השיער ואנשי האיפור.


קורונה, טרנדים, סטייל, אופנה, חדשות האופנה, מגזין אופנה, אופנת נשים, Fashion, Fashion Magazine, זארה נשים, איפור, הפקות אופנה, ZARA,, זארה, זארה גברים

תערוכת אופנה: יואב מאיר

תערוכת אופנה: יואב מאיר

תערוכת אופנה: יואב מאיר

פורסם בקטגוריות אופנה, כתבות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק