גרפיטי על מכולות

תערוכת גרפיטי על מכולות-03
|

תערוכת גרפיטי על מכולות, מתחם גרפיטי לציבור ומסיבת רחוב ב טיילת האמנויות של בת ים

גרפיטי על מכולות

אמני הגרפיטי המובילים בארץ הוזמנו על ידי עיריית בת ים לצייר על גבי מכולות שיוצבו בטיילת בת ים באירוע אמנות רחוב ייחודי שיתקיים ב-1.8 במתחם הטיילת

מאת מערכת המגזין

תערוכת גרפיטי על מכולות-02
SPINE B7

כחלק מסדרת פעילויות התרבות הייחודיות שמשיקה עיריית בת ים השנה, המעודדות שיתוף פעולה ודיאלוג ממשי עם הקהילה המקומית, הוזמנו אמני רחוב הנוטים ליצור בהשראת חיי הרחוב, לשוטט ברחובות בת ים. כל אמן התבקש לבחון דרך נקודת מבטו את המרחב הציבורי ולתכנן מיצב המבטא את הקשר שלו עם העיר.

תערוכת גרפיטי על מכולות-01
Orek

11 אמני גרפיטי מובילים: Mas972 , NAS , Crash, DaKoolKids, SPINE B7 , SLIZ , Monster ,ROS PLAZMA ,Dale, Orek, Jack Tml הוזמנו לצייר על מכולות מסע שיוצבו במתחם שבין רחוב ז'בוטינסקי לחניון הריביירה בבת ים.  פעילות הציור על המכולות  תהיה פתוחה לקהל הרחב ותתקיים ב 29  וב 30 ביולי בשעות אחר הצהרים לאורך הטיילת.

תערוכת גרפיטי על מכולות-04
SPINE B7

אוצר התערוכה והוגה הפורמט המקורי, האמן אבי טל (SPINE B7) יצר בעבר מאות ציורי קיר ענקיים על מפעלים גדולים בארץ. יוזמת השילוב בין אמני רחוב לספקי קירות ציבוריים גדולי מימדים, כגון חברות מעולם התעשייה מייצר פלטפורמת יצירה מעניינת המאפשרת לאמן לקבל חשיפה אדירה ולבטא מחשבות על חיי היום יום ובכך להיות חלק פעיל מהמרחב הציבורי ולהטמע בו. ב-1.8 תתקיים השקת המיצבים, בפורמט של מסיבת רחוב צבעונית, במתחם שיכלול הופעות ברייקדאנס, ביט בוקס, אמני ג'אגלינג עם צבע, מוסיקת  היפ הופ וציור גרפיטי על בדי קנבס המוצעים לקהל הרחב.
ב-29,30.7 האמנים יעבדו מ-16:00-23:00, במתחם שבין רחוב ז'בוטינסקי עד חניון הריביירה.
אירוע ההשקה יתקיים ב-1.8 בשעות 20:30-23:00, לאורך טיילת בת ים, הכניסה חופשית.
המכולות יוצגו עד ה 30/8.

תגובות פייסבוק