תעשיית אופנה – דוגמניות: ולריה לורן

ולריה לורן, דוגמנית, אופנה, efifo, fashion, אפיפו, ולד לימר-
|

אופנה – אישה יפה

ולריה לורן, דוגמנית עצמאית בת 23, גובה: 1.79 ס״מ, מראשל"צ: ״אני לא בן אדם של טרנדים ועונות. אני מאמינה באותנטיות. דיי, נמאס לשמוע על "מודל היופי" הכל כך מפורסם. האמת היא שאין דבר כזה. אין מודל יופי אחד. תהיי מי שאת וחייכי לעולם, כי יש רק אחת כמוך. אנשים לא נמשכים לפייק. פשוט תהיי מי שאת ומי שיאהב אותך – ירוויח״

מאת: אפי אליסי 

 

בתמונה: אופנה - ולריה לורן. צילום: רועי פרי-3
אופנה ולריה לורן. צילום: רועי פרי

 

דוגמנות.
״תמיד אהבתי אמנות והתעניינתי בצילום. בעיקר בדמויות ׳המסתתרות׳ מאחורי הקליק. קיבלתי סיפוק רב והשראה מעבודת יצירה. ועבורי דוגמנות היא אמנות. המטרה שלי מעבר לקליק היא לספר סיפור. בגיל 17 פנתה אליי סוכנת דרך הפייסבוק ומשם הכל התחיל. בסביבות גיל 17 התחלתי לעבוד עם סוכנות DEJAVU ולאחר מכן הייתי בסוכנות Elite. לאחר שהתגייסתי והפכתי קצינת הדרכה בחיל רפואה במילואים הפסקתי לדגמן. לפני כשנתיים וחצי סיימתי שירות קבע ועבדתי בעבודות מזדמנות. עבדתי במשך שנה כדיילת מכירות בדיוטי פרי בנתב"ג. העבודה הייתה משתלמת מבחינה כלכלית ונתנה לי מסגרת. לא קיבלתי ממנה שום סיפוק אמיתי. לפני כשנה החלטתי שאני רוצה להגשים את החלום שלי ולחזור לדגמן. הפעם – כעצמאית. נורא פחדתי להיכשל ולהסתדר לבד, לקדם לבד את עצמך. אבל מצאתי באתגר הזה משהו מאוד מעצים ובונה. וכל השאר זה הסטוריה״.

 

בצילום: אופנה - ולריה לורן. צילום: שי קדם ל"ארקטה"
אופנה ולריה לורן. צילום: שי קדם ל"ארקטה"

 

אופנה.
״אני לא בן אדם של טרנדים ועונות. אני מאמינה באותנטיות. אפשר להיות יפה גם אם את לא לובשת את הז'קט החדש ביותר של העונה וגם אם את לובשת טריינינג.
יש משהו מאוד מעצים בפשטות. אנשים לא נמשכים לפייק. פשוט תהיי מי שאת ומי שיאהב אותך – ירוויח״.

 

בצילום: אופנה - ולריה לורן. צילום: ולד לימר
אופנה ולריה לורן. צילום: ולד לימר

 

ארון הבגדים שלי.
״בגדול זה נחלק ל-2. לרוב אני לובשת את מה שנוח לי, יש לי בערך 30 טייצים בארון איתם אני הולכת לכל מקום. כשאני מתעוררת על הצד היצירתי שלי, אני יכולה ללבוש את הבגד הכי מוזר בעולם. מבחינתי זו אמירה״.

 

ומה שנשאר בחוץ?
״כל דבר שהוא מתאמץ מדי. שמלות סופר צמודות וחשופות, שלא מאפשרות לך לחשוב או לנשום ונעלי עקב של 20 ס"מ. גם כך אני נראית כמו מגדל אייפל. די בנות, זה ממש לא נוח״.

 

בצילום: אופנה - ולריה לורן. צילום: גיא לרקינג
אופנה ולריה לורן. צילום: גיא לרקינג

 

עיצוב.
״זה ממש לא משנה אם מדובר בעיצוב בגדים, אדריכלות או גרפיקה. כל עוד אתה מקבל השראה ויוצר מהנשמה שם נמצא הסיפוק. ובכל זאת, טרם עשיתי תואר״.

 

אהבה ראשונה.
״כילדה הייתי מאוד מופנמת וסגורה. התאהבתי בציור. כשהייתי מציירת הייתי אני, ללא פחד או היסוסים. כל ציור סימל עבורי משהו והיה חלק קטן ממני ומהאמת שלי״.

 

בצילום: אופנה - ולריה לורן. צילום: זוהר שטרית
אופנה ולריה לורן. צילום: זוהר שטרית

 

שמעו קטע.
״לא הרבה יודעים, אבל בצבא הייתי חיילת בודדה. בסוף גיל 17, רגע לפני הגיוס, עזבתי את הבית. באותו הזמן זה הרגיש לי כנקודת שבירה, כיום אני רואה את זה כאחד הדברים המשמעותיים ביותר שעשיתי בחיי. מהלך שגיבש את האישיות שלי ואת האדם שאני כיום. למה אני מספרת את זה? כי לכל דבר בחיים יש סיבה ומטרה. אולי אתם לא רואים אותה כרגע, אך בהסתכלות לאחור רואים דברים אחרת״.

 

בתמונה: אופנה - ולריה לורן. צילום: רועי פרי
אופנה ולריה לורן. צילום: רועי פרי

 

גם אני רוצה.
״מבחינה מקצועית, השאיפה היא להתחיל קריירה משגשגת כדוגמנית בחו"ל ועם הזמן לפתח עסק שקשור באופנה ועיצוב בגדים. בפאן האישי אני שואפת לקדם חמלה ואהבה כלפי בני אדם ובעלי החיים. לתת לאנשים תקווה ולהראות שיש דרך אחרת בלי קשר לנקודת המוצא שלך בחיים״.

 

בצילום: אופנה - ולריה לורן. צילום: שי קדם ל"ארקטה"
אופנה ולריה לורן. צילום: שי קדם ל"ארקטה"

 

מודל חיקוי.
״אני לא רוצה להישמע מתנשאת, אבל לעולם לא התחברתי לרעיון של לחקות מישהו. תאהבו, תעריצו, תפרגנו ותקחו דוגמה ממעשים טובים. אבל תמיד תזכרו שיש רק אחד כמוך בעולם הזה וחבל לבזבז את הזמן בלחקות מישהו אחר״.

 

מודל יופי.
״דיי, נמאס לשמוע על "מודל היופי" הכל כך מפורסם בתחום הזה. האמת היא שאין דבר כזה. אין מודל יופי אחד ואין נכון או לא נכון. זה ממש לא משנה אם את רזה, מלאה או שרירית. ג'ינג'ית עם נמשים או כההת עור עם אפרו. בכל מראה ובכל אישה ניתן למצוא יופי. בחיוך, בהבעה, במבנה גוף, בעוצמה או ברכות. תהיי מי שאת וחייכי לעולם, כי יש רק אחת כמוך״.

 

בצילום: אופנה - ולריה לורן. צילום: סגל סטודיו ל"ויקטוריה סיקרט" ספורט
אופנה ולריה לורן. צילום: סגל סטודיו ל"ויקטוריה סיקרט" ספורט

 

השאלון

אושר.
״לקבל סיפוק ממה שאתה עושה, לאהוב כאילו לעולם לא אהבת, לתת ללא תנאי ולחיות כאילו מחר זה היום האחרון שלך״.

חלום.
״בריאות, משפחה אוהבת, קריירה מצליחה וחברים אמיתיים. מה צריך יותר מזה בחיים?״

הצלחה.
״להיכשל ולנסות עוד פעם״.
אכזבה.
לתת ולא להיות מוערך.
רע.
״צביעות, פסימיות וקינאה״.

מוטו.
״פשוט תהיו מי שאתם, באמת. תחייכו לעולם והוא יחייך אליכם בחזרה. תתמקדו בחיובי ובהזדמנויות שהחיים נותנים עבורכם. תנסו, תיכשלו ותנסו עוד פעם. תאהבו באמת, תהיו אנשים אדיבים והקארמה כבר תעשה את שלה״.

אופנה I מגזין אופנהEfifo

 

פורסם בקטגוריה דוגמניות
תגובות פייסבוק