תעשיית אופנה. דוגמניות: QUEEN TITI

QUEEN TITI-1
|

Photographer: Anastasia Shetnikova
Fashion Desiner: Vera levin
Hair stylist&Makeup: Shir Lugasi
Models: Viki MakrianisTiti Ayanaw, Natali Natenzon

 

QUEEN TITI-12
1

 

QUEEN TITI-12
2

 

QUEEN TITI-10
3

 

QUEEN TITI-9
4

 

QUEEN TITI-8
5

 

QUEEN TITI-7
6

 

QUEEN TITI-5
7

 

QUEEN TITI-4
8

 

QUEEN TITI-3
9

 

QUEEN TITI-2
10

VERA LEVIN 

ורה לוין, מעצבת אופנה ישראלית. מתמחה בקוקטייל וערב לנשים

שמי ורה לוין בת 28 גרה בתל אביב. נולדתי ברוסיה בעיר סאנט פטרסבורג ובגיל 6 עלינו לארץ, גדלתי בצפון הארץ, ובגיל די צעיר עברתי למרכז בכדי להגשים את החלום ונרשמתי ללימודי עיצוב אופנה… ליפני כשנה וחצי התחלתי לעסוק בתחום באופן רשמי ומאז השמיים הם הגבול, נהנת מכל רגע ליצור, לייצר ולהמציא את עצמי מחדש, לגרום ללקוחות אושר וחיוך על הפנים כשלקוחה לובשת את פרי יצירותי וקוטפת אין ספור מחמאות, וכמובן להכתיב קו וסגנון אופנה יחודי ומקורי ולקבל פידבקים חיוביים.

מה עוד:  אני מתמחה בעיקר בבגדי קוקטייל וערב לנשים, תוכלי למצוא אצלי קולקציות מוכנות שבנויות משמלות קלאסיות ושיקיות לכל ערב ואירוע, כמו כן חליפות מחויטות לנשים עם טוויסט ונגיעות של גלאם, וגם להנות מתפירה אישית המותאמת בדיוק למידות ופרופורציות הגוף. הבדים שאני עובדת איתם נבחרים בקפידה רבה ולרוב אני עובדת הרבה עם תחרות  וקטיפה.

ממש לא מזמן התחתנתי וכמובן שאת השמלות כלה עיצבתי לעצמי, מאז התאהבתי בעולם הכלה בעדינות, ברומנטיות בטוהר ובקסם שיש בעיצוב שמלות כלה… בקרוב מאוד אני מוציאה קולקציה לבנה ומשיקה את הבוטיק הראשון שלי.

בנתיים תוכלו למצוא אותה בסטודיו שלה בבורסת רמת גן מגדלי גינדי רח׳ גלעד 4 (בתאום אישי מראש)

Anastasia Shetnikova

נולדתי בקזחסטן. עליתי לארץ בגיל 11. תמיד אהבתי לצלם ולא להצטלם. קניתי מצלמה מקצועית בגיל 19. צילמתי בעיקר את החברות שלי. היינו עושות מיני הפקות וכל הזמן מחפשות לוקיישנים חדשים לצילומים. בסופו של דבר החלטתי ללכת ולהתמקצע והתחלתי קורס צילום אופנה אצל רון קדמי. החלום שלי הוא להמשיך לצלם גם בארץ וכמובן להגיע לחו״ל. אני מרגישה שאני בכיוון הנכון. אני מאוד מושפעת מצלמי על כמו סטיבן מייזל וסטיבן קליין. אני מאוד אוהבת אופנה וכל מה שקשור לזה וזו הסעיה שבחרתי לצלם אופנה

 

אינסטגרם: nastia shetnikova

 

פורסם בקטגוריה דוגמניות
תגובות פייסבוק