תעשיית אופנה: דייט אינטימי עם גליה להב

בצילום: גליה להב. צילום: יח״צ
|

אופנה – כלות

גליה להב, מעצבת אופנה מוערכת, שהפכה לישראלית ראשונה המציגה בשבוע אופנת הוט קוטור יוקרתי בפריז, נפגשה עם מעצבי העתיד ב׳גואפו – בית ספר למקצועות האופנה׳ ושיתפה בסיפור חייה המרתק. "אין דבר כזה ללכת הביתה. אופנה זה מגנט. אין גיל, אין פנסיה, אין מפסיקים״

 

בצילום: גליה להב. צילום: יח״צ-1
אופנה – ״אני לא יודעת מאיפה היה לי אומץ״. גליה להב. צילום: יח״צ

 

מאת: מערכת Efifo

שמה של גליה להב מוכר היטב לרבים מכם. במיוחד לאלו שסימנו וי על סעיף "כלה" ברזומה האישי. מעל לשלושים שנה נמצאת גליה להב בחזית תעשיית האופנה הישראלית, במהלכן הפכה למעצבת שמלות כלה וערב מוערכת ומבוקשת מצד כלות מסביב לעולם.

 

https://youtu.be/BNJFwhIw9OQ

צילום ועריכה: שמרית גולדשטיין, הפקה: GUAPO fashion

 

לפני כשנתיים, הצטרפה גליה להב לשורה של בתי אופנה נחשקים כמו שאנל, ז'יבנשי, דיור, אלי סאאב, ארמאני, גוטייה וויקטור אנד רולף, המציגים כדרך קבע בשבוע אופנת הוט קוטור בפריז. וזאת במקביל לתצוגות בשבוע אופנת כלות בניו יורק.

"כשאנחנו מגיעים לניו יורק, זה כאילו הגיעו מעצבי אופנה מהשורה הראשונה. אבל פריז זה משהו אחר. להיות ברשימת עשרים המעצבים הגדולים, זה כאילו אתה מקבל הוקרה בינלאומית שאתה מעצב בינלאומי״, שיתפה גליה להב בצניעות ובגאווה בהישגיה המרשימים.

 

תלמידי גואפו – בית ספר למקצועות האופנה זכו במפגש אינטימי מעורר השראה ומוטיבציה עם גליה להב, מי שנחשבת כיום לאחת המעצבות הגדולות בעולם. ואת זה לא אנחנו קבענו, אלא הפדרציה לתפירה עלית בפריז

 

בצילום: גליה להב. צילום: יח״צ -4
אופנה – ״נראיתי להם עוף מוזר״. גליה להב. צילום: יח״צ

 

רבים מחובבי אופנה וסטייל שבינינו היו שמחים לשבת עם האישה והאגדה לשיחה על הדרך שעברה מהרגע בו החליטה, אחרי לידת בנה הצעיר עידן, לעשות שינוי בחייה ולהפוך ממורה למלאכה ותפירה בבית ספר באשדוד למעצבת אופנה.

תלמידי גואפו – בית ספר למקצועות האופנה (www.guapo-fashion.com) זכו במפגש אינטימי מעורר השראה ומוטיבציה עם גליה להב, מי שנחשבת כיום לאחת המעצבות הגדולות בעולם. ואת זה לא אנחנו קבענו, אלא הפדרציה לתפירה עלית בפריז, שאחרי מבחנים שהוכיחו כי עיצוביה עומדים בסטנדרטים גבוהים שמציבה הפדרציה לתעשיית האופנה, הנפיקה לה תעודה רשמית המעידה על כך.

 

"כשאנחנו מגיעים לניו יורק, זה כאילו הגיעו מעצבי אופנה מהשורה הראשונה. אבל פריז זה משהו אחר. להיות ברשימת עשרים המעצבים הגדולים, זה כאילו אתה מקבל הוקרה בינלאומית שאתה מעצב בינלאומי״

 

בצילום: גליה להב. צילום: יח״צ -6
אופנה – ״פתאום כולם רצו גליה להב״. גליה להב. צילום: יח״צ

 

"צריך תמיכה של הבעל. גב כלכלי מאוד חזק, ולא רק כלכלי. כולם הסתכלו עליי והרימו גבה. איזה אומץ יש לה לקחת מקום כזה גדול. אז לא הבינו שכלות יכולות להיות גם אופנה״

 

במהלך המפגש, שנערך בבית האופנה של גליה להב השוטף בשיק וסטייל את רחוב הרצל המפוייח בדרום תל אביב, סיפרה על צעדיה הראשונים בעולם שכולו קוטור, כשפתחה בית אופנה הנושא את שמה ברחוב דיזנגוף בתל אביב. "לקחת מקום הרוס ליד הסנטר, 400 מ"ר, שהיה צריך להשקיע בו המון כסף", סיפרה. "כולם הסתכלו עליי והרימו גבה. איזה אומץ יש לה לקחת מקום כזה גדול. אני לא יודעת מאיפה היה לי אומץ".

 

בצילום: גליה להב. צילום: יח״צ -3
אופנה – גליה להב עם יד ימינה, שרון סבר המעצב הראשי. צילום: יח״צ

 

בין היתר, שיתפה גליה להב בכנות נטולת מניירות בתהליכי הקמה ראשונים, במהלכם עבדה ללא הפסקה ("צריך תמיכה של הבעל. גב כלכלי מאוד חזק, ולא רק כלכלי"), בהתפתחות מקצועית ובצמיחה, למרות התעלמות מצד תקשורת האופנה המקומית ("נראיתי להם עוף מוזר. אז לא הבינו שכלות יכולות להיות גם אופנה"), בפריצה הגדולה בחו"ל שנעשתה בזכות ילדיה שהצטרפו לניהול החברה ורשתות חברתיות שאיפשרו לעיצוביה לצאת אל העולם ("פתאום כולם רצו גליה להב"), כמו גם בתכניות לעתיד, כשפרישה לפנסיה אינה חלק מהן. "אין דבר כזה ללכת הביתה", הכריזה גליה להב. "אופנה זה מגנט. אין גיל, אין פנסיה, אין מפסיקים".

 

אופנה I מגזין אופנהEfifo

 

פורסם בקטגוריה מעצבי אופנה
תגובות פייסבוק