תעשיית אופנה: מאור דהרי. מעצב שיער

efifo, מאור דהרי עם לוסי האריש, ׳רשת׳. צילום מתוך האינסטגרם של מאור דהרי
|

הוא החל את דרכו המקצועית לפני 4 שנים כחופף במספרה וכיום תמצאו אותו מעצב את שיערן של יעל גולדמן, לוסי אהריש, יעל בר זוהר, שרון כידון, הילה קורח, דנה פאן לוזון ורבות אחרות. הוא חולם על ילדים ומתכנן לכבוש עוד פסגות. מאור דהרי: ״אוהב לאתגר את עצמי בדברים חדשים״

 

בצילום: מאור דהרי עם לוסי האריש, ׳רשת׳. צילום מתוך האינסטגרם של מאור דהרי
מאור דהרי עם לוסי האריש, ׳רשת׳. צילום מתוך האינסטגרם של מאור דהרי

 

מאת: אפי אליסי

למאור דהרי היו חיים לא קלים. אביו עזב את בית המשפחה כשהיה בן 12. הסבתא שגידלה אותו באותם ימים קשים, חלתה בסרטן ולאחר מאבק במחלה, נפטרה. אמו עבדה משך חצי יממה לטובת פרנסת שלושת ילדיה ונלחמה על כל שקל על מנת שלא יחסר לילדיה דבר. עמוד התווך היה הסבא (אבא של אמא) שנמצא לצדו עד היום ושימש עבורו סב, אב וחבר. הוא דאג שלא יחסר לו דבר. עד היום הוא מתקשר אליו כל יום ודואג לשאול לשלומו. ״חשוב לי לנצל את הבמה הזו ולומר תודה ענקית על כל הנתינה ועל מה שלמדתי מהם. אני מקווה ומתפלל בכל יום, שאזכה לעשות אותם מאושרים, גאים, ולהשיב להם בטוב על כל מה שנתנו לי. הם היחידים שהיו איתי בטוב וברע״.

 

בתמונה: מאור דהרי בעבודה עם רותם סלע ועדי אשכנזי. צילום מתוך האינסטגרם של מאור דהרי
מאור דהרי בעבודה. עם רותם סלע ועדי אשכנזי. צילום מתוך האינסטגרם של מאור דהרי

 

אל עיצוב השיער התוודע מאור דהרי עוד כשהיה ילד. אז נהג לשחק לסבתו בשיער. סבתא שהייתה בעצמה מעצבת שיער בצעירותה, אהבה והרשתה לו לגעת לה בשיער. כבר אז אמרה לאמו: ׳הקטן הזה יהיה מעצב שיער׳. בגיל 15 נרשם מאור דהרי למגמת ספרות בתיכון מקצועי. כשהיה בן 19 עזב את תחום השיער. הוא עשה זאת מפחד וחוסר ביטחון, למרות שהמורות והסביבה הקרובה האמינו בו. ״המורים אמרו לי: אתה תהיה גדול. לא האמנתי בעצמי״. לאחר שחיפש את עצמו ולא מצא סיפוק בעבודות מזדמנות, החליט בצעד אמיץ ולא מובן לחזור לעולם עיצוב השיער כשהוא נושק ל-30. ״לא נתתי לפחד או לחוסר ביטחון לעצור בעדי. התחלתי מלמטה כחופף במספרה והמשכתי במסלול שהוביל להצלחה שלי.

 

בתמונה: עיצוב שיער של מאור דהרי. צילום מתוך האינסטגרם של מאור דהרי-
עיצוב שיער של מאור דהרי. צילום מתוך האינסטגרם של מאור דהרי

 

למה שיער, ומהו הסגנון אליו אתה מתחבר?
״עיצוב שיער היה אצלי בלב ובנשמה עוד כילד קטן. תמיד אהבתי אופנה וכלות. סגנון העיצוב שאני מאוד אוהב ומתחבר אליו כשאני מעצב שיער לכלות וארועים הוא: שיער במראה טבעי. באופנה ובהפקות שיער אני מאוד פתוח. אוהב לאתגר את עצמי בדברים חדשים״.

 

לגעת בראש.
״העיצוב מתחיל אצלי במבט על הלקוחה. מה היא לובשת. מבנה הפנים, סוג השיער, מה הסגנון האהוב עליה ולמה היא מתחברת. משם אנחנו זורמים ביחד לאן אנחנו רוצים להגיע״.

 

בצילום: מאור דהרי שרון כידון ׳רשת׳. צילום מתוך האינסטגרם של מאור דהרי
מאור דהרי עם שרון כידון, ׳רשת׳. צילום מתוך האינסטגרם של מאור דהרי

 

רגעי שיא.
״עיצבתי שיער בכמה תחנות: ׳הכוכב הבא׳, ׳מה זה השטויות האלה׳, ול׳רשת׳ (הילה קורח, יעל גולדמן, לוסי אהריש, יעל בר זוהר, שרון כידון) – ערוץ 2 הגעתי בזכות לידור שהאמין בכישרון שלי. מבחינתי, השיא שלי עדיין לפניי״.

 

תן לנו את המתכון שלך.
״עדיין לא הגעתי לכל היעדים שלי. הסוד שלי הוא להיות אדם ישיר וכנה שלא מפסיק להתמיד. לא מוותר לעצמי ולומד מכל אחד. חוויתי בחיי הרבה קנאה וחוסר פרגון. היו שניסו ׳להוריד אותי׳. לא החזרתי. נתתי להם לעשות מה שהם רוצים. אני מאמין שאלוקים שומר עליי. אני הולך בדרך ישרה של אמת והאמונה שלי הביאה אותי למקומות טובים. תמיד חלמתי להיות מעצב שיער בדרך הטובה ולהגשים החלום מבלי לפגוע באיש״.

 

בתמונה: עיצוב שיער של מאור דהרי. צילום מתוך האינסטגרם של מאור דהרי
עיצוב שיער של מאור דהרי. צילום מתוך האינסטגרם של מאור דהרי

 

להתרגש איתך.
״רגישות היא מתכונות האופי הבולטות שלי. כל מי שמכיר אותי יודע זאת. מרגש אותי לעצב שיער לכלה ביום המאושר של חייה. ולקבל פידבקים חיוביים ואהבה מהלקוחות המרוצות שלי. אני עובד עם הלב והנשמה. זה מרגש אותי. מאוד חשוב לי לקבל פירוגונים ותגובות חמות. אני תמיד בודק מי מפרגן לי. אפילו ללייק בפייסבוק או אינסטגרם״.

 

בצילום: מאור דהרי עם הילה קורח ׳רשת׳. צילום מתוך האינסטגרם של מאור דהרי
מאור דהרי עם דנה פאן לוזון. צילום מתוך האינסטגרם של מאור דהרי

 

אהבת נעוריי.
״האהבה ראשונה הייתה בגיל 21. אהבה עיוורת, תמימה. האהבה הגדולה של חיי הייתה בגיל 27. זה סיפור ארוך ומורכב אומר רק שהיה חסר לו החופש שלו. עברתי הרבה איתו ולמדתי המון״.

 

״תמיד חלמתי על בוס שיאמין בי וילמד אותי. זה לא קרה. השנים בהם עבדתי במספרות כשכיר היו מהקשות בחיי. תקופה שלא אשכח. עברתי השפלות, רימו אותי כלכלית וניצלו אותי״

 

עיצוב שיער של מאור דהרי. צילום מתוך האינסטגרם של מאור דהרי-3
עיצוב שיער של מאור דהרי. צילום מתוך האינסטגרם של מאור דהרי

 

עבודת אלילים.
״אלילי הילדות שלי היו מדונה, עופר ניסים ודנה אינטרנשיונל. מוסיקה אצלי זה בנשמה. ממש כמו זמר. גם כיום אני אוהב אותם, אני נאמן לאהבות שלי״.

 

השראות.
״מדונה סיפרה בראיון הטלוויזיוני הראשון שלה שהיא רוצה לשלוט בעולם. היו שאמרו שהיא גמורה וסיימה את הקריירה. היא עדיין בועטת ושולטת״.

 

מאור דהרי עם ירדן הראל, ׳רשת׳. צילום מתוך האינסטגרם של מאור דהרי
מאור דהרי עם ירדן הראל. צילום מתוך האינסטגרם של מאור דהרי

 

גם אני רוצה.
״יש המון מעצבי שיער שאני אוהב ומעריך. לא הייתי רוצה להיות מישהו אחר. טוב לי עם עצמי. מאוד מעריך את אנדי לה קומפט, מעצב השיער של מדונה״.

 

אושר זה.
״לקוחה מרוצה היא אושר ענקי עבורי. חשובה לי כל לקוחה ולקוחה, גם אם היא קופצת רק לפן״.

 

״מאמין מאוד בעצמי. הגעתי להיות עצמאי כשהתחלתי מאפס. לא הייתה לי אפילו לקוחה אחת. יצאתי ממספרות אחרי 4 שנים שעשיתי שם לפעמים פנים ובייביליס. הייתי מאוד אהוב. לקוחות מאוד אהבו אותי. ראו שאני עובד עם לב. לאורך כל הזמן האמנתי שאני יכול להצליח בזכות מי שאני ובזכות הכישרון שבורכתי בידיים״

 

עיצוב שיער של מאור דהרי. צילום מתוך האינסטגרם של מאור דהרי-2
עיצוב שיער של מאור דהרי. צילום מתוך האינסטגרם של מאור דהרי

 

הצלחה.
״להצליח להתפרנס בכבוד ולהיות מאושר ממה שאני עושה. הצלחתי לעבוד בטלוויזיה כמעצב שיער. זו הצלחה שלי. הגשמתי חלום. ישנם עוד שאיפות, כשאגיע אליהם, מבטיח לשתף אתכם״.

 

ואכזבה?
״לצערי היו לי המון. תמיד חלמתי על בוס שיאמין בי וילמד אותי. זה לא קרה. השנים בהם עבדתי במספרות כשכיר היו מהקשות בחיי. תקופה שלא אשכח. עברתי השפלות, רימו אותי כלכלית וניצלו אותי. ליגאל תמיד תהיה לי פינה חמה בלב״.

 

״אם אני מאמין במשהו והוא נגד הזרם, אני אלך על זה עד הסוף. פחות מפריע לי מהו הזרם, כל עוד אני לא פוגע באף אחד. אני אחיה ואעשה מה שבא לי ואיך שאני רואה לנכון״

 

מאור דהרי עם מיכל ינאי, ׳רשת׳. צילום מתוך האינסטגרם של מאור דהרי
מאור דהרי עם מיכל ינאי. צילום מתוך האינסטגרם של מאור דהרי

 

כל החלומות.
״לעצב שיער להפקות אופנה ולצילומי שערים של מגזיני אופנה נחשבים. להמשיך לגדול בעשייה שלי – מה שיעשה את את אמא שלי עוד יותר מאושרת. להקים בית עם בן זוג וילדים. מת לילד. אלו תפילותיי בכל בוקר״.

 

״העיצוב מתחיל אצלי במבט על הלקוחה. מה היא לובשת. מבנה הפנים, סוג השיער, מה הסגנון האהוב עליה ולמה היא מתחברת. משם אנחנו זורמים ביחד לאן אנחנו רוצים להגיע״

 

עיצוב שיער של מאור דהרי לקמפיין של מאוזנר. צילום: דביר כחלון
עיצוב שיער של מאור דהרי לקמפיין של ׳׳מאוזנר׳. צילום: דביר כחלון

 

אני והחבר׳ה.
״יש לי הרבה חברים וחברות. אני זוכה לקבל ולהעניק המון אהבה. מבחינתי, גם כל הלקוחות הקבועות שלי הן חברות. יש לי איתן שיחות מאוד עמוקות וכייפיות״.

 

׳רשת׳-ערוץ 2. מאור דהרי בעבודה. צילום מתוך האינסטגרם של מאור דהרי
מאור דהרי בעבודה.דנה פאן לוזון וקובי מחט, ׳בוקר חם׳ ב׳רשת׳-ערוץ 2. צילום מתוך האינסטגרם של מאור דהרי

 

שמרן או בועט?
״אם אני מאמין במשהו והוא נגד הזרם, אני אלך על זה עד הסוף. פחות מפריע לי מהו הזרם, כל עוד אני לא פוגע באף אחד. אני אחיה ואעשה מה שבא לי ואיך שאני רואה לנכון״.

 

״אני עובד עם הלב והנשמה. זה מרגש אותי. מאוד חשוב לי לקבל פירוגונים ותגובות חמות. אני תמיד בודק מי מפרגן לי. אפילו ללייק בפייסבוק או אינסטגרם״

 

עיצוב שיער של מאור דהרי. צילום מתוך האינסטגרם של מאור דהרי
עיצוב שיער של מאור דהרי. צילום מתוך האינסטגרם של מאור דהרי

 

יש מי שמכוון אותך בעשייה שלך?
״אין לי. מאוד הייתי רוצה מישהו כזה עם ניסיון רב במקצוע״.

 

איפה הכסף.
״כסף הוא אמצעי חשוב לחיים. אני משתדל לתרום ולעזור מהקצת שיש. חבריי נוהגים לומר לי: לעולם לא תהיה עשיר, תמיד תתן לאחר. זהו אושר בשבילי״.

 

בצילום: בתמונה: מאור דהרי עם יעל בר זוהר, ׳רשת׳. צילום מתוך האינסטגרם של מאור דהרי
מאור דהרי עם יעל בר זוהר. צילום מתוך האינסטגרם של מאור דהרי

 

לאי בודד?
״אם ניתן היה להשיב לחיים את כלבתי שנפטרה לי השנה, הייתי לוקח אותה ואת המוסיקה שאני אוהב״.

 

אני מאמין.
״מאמין מאוד בעצמי. הגעתי להיות עצמאי כשהתחלתי מאפס. לא הייתה לי אפילו לקוחה אחת. יצאתי ממספרות אחרי 4 שנים שעשיתי שם לפעמים פנים ובייביליס. הייתי מאוד אהוב. לקוחות מאוד אהבו אותי. ראו שאני עובד עם לב. לאורך כל הזמן האמנתי שאני יכול להצליח בזכות מי שאני ובזכות הכישרון שבורכתי בידיים״.

 

וביטחון עצמי?
״אני מאוד מאמין בעצמי והולך קדימה״.

 

״האהבה ראשונה הייתה בגיל 21. אהבה עיוורת, תמימה. האהבה הגדולה של חיי הייתה בגיל 27. זה סיפור ארוך ומורכב אומר רק שהיה חסר לו החופש שלו. עברתי הרבה איתו ולמדתי המון״

 

מאור דהרי. צילום מתוך האינסטגרם של מאור דהרי
מאור דהרי. צילום מתוך האינסטגרם של מאור דהרי

 

רע!
״רע לי שאנשים לא מכבדים אחד את השני, רע לי לראות אנשים סובלים, רע לי לראות אנשים עושים מעשים אסורים כמו אונס. קשה לי עם זה שאנשים לא טובים אחד ל אחר אני מאוד מחובר ל-Imagine של ג'ון לנון. השיר מייצג את מה שהייתי רוצה״.

 

וטוב?
״עושה לי טוב שאני עובד במה שאני אוהב ומיסב לי הנאה. לגרום לכלה להיות מאושרת ביום החשוב שלה. תגובות חמות על העבודה שלי מאוד משמחות אותי. וגם: הבית שלי. אני מאוד אוהב את הבית וקנאי לשקט שלי״.

 

בצילום: עיצוב שיער לליאור שוחט. צילום מתוך האינסטגרם של מאור דהרי
עיצוב שיער לליאור שוחט. צילום מתוך האינסטגרם של מאור דהרי

 

פחד!
״אני אדם פחדן, אבל תמיד אומר לעצמי: ׳אל תפחד מהפחד׳ – קטע משיר של אביתר בנאי״

 

 

פורסם בקטגוריה מעצבי שיער
תגובות פייסבוק