תעשיית אופנה. תערוכת צילום: ״צלולים״

צלולים-1
|

"צלולים" תערוכת צילומים של סטודיו גברא

הערב ( 8.9.16 עד ה-13.9.16) תפתח במחסן 2 נמל יפו, תערוכת צילומים של בוגרי סטודיו גברא – בית ספר לצילום. 11 צלמים יציגו עבודות העוסקות בהתבוננות אל תוך נפשם וסיפור חייהם ומנציחות תהליכים שהם חווים.  הפרויקטים שיוצגו מגיבים למדיה, מושפעים ממנה, מבקרים אותה, ומנצלים את  היכולת של המצלמה לנתק מההקשר וליצור נקודת מבט חדשה על אוביקט מוכר, מיתולוגי או יומיומי, באמצעות הקשרים חדשים וחיבורים מפתיעים בין אוביקטים.

אוצרת התערוכה: שגית זלוף-נמיר, מנהלת סטודיו גברא: רותי מנדיל-חלבי

צלולים-13
דפנה טור

אוסנת הבדלה מציגה בתערוכה חלקי ושאריות מזון שהוקפאו במים וצולמו על רקע לבן ונקי. התוצאה יוצרת ניגוד מעניין ומבט לא שגרתי על מוצרי המזון. אופיר אוסטרייכר מציגה בצילומיה פיסול אובייקטים וחומרים ביתיים השימוש בחומרים קיימים מאפשר נקודת מבט חדשה, לעיתים הומוריסטית וביקורתית על אובייקטים ודימויים המוכרים לנו מחיי היומיום. אורי ריכטר מציג צילומים מתחת לפני המים בהשראת דמויות מיתולוגיות. הדמויות מופיעות בתלבושות אקסטרווגנטיות בהשראת הרנסנס. אילן אלן גלימבה מציג סדרת צילומים המתארת סצינות בהשראת אגדות הילדים של האחים גרים ומבוססת על זכרונות ילדות. בר שריר מציגה צילומי סטילס עצמיים ווידאו תיעודי העוסקים בהתבודדות ובדידות. ג'ניפר צ'רני מציגה צילומים העוסקים בחיי היומיום ללא אדם קרוב ואהוב. דלית ירדני מציגה צילומים מטופלים של פורטרטים של אנשים הקרובים לה ושאינם קרובים. דפנה טור מציגה בצילומיה את גוף האדם בדגש על פתחי גוף פונקציונליים, כאלה שמשמעותם ותפקידם משתנים עם השנים וכך במשך הזמן משתנה גם המראה שלהם.  עמית שמש מציג סדרת צילומים של התחנה המרכזית החדשה בדגש על החללים הארכיטקטונים המיוחדים שלה.  ענבר הלפרין מציגה צילומים העוסקים בשליטה, פחד מחוסר שליטה וחרדה. ריקי איתן בירנבוים מציגה צילומים אינטמיים של גוף נשי עליהם היא רוקמת ברקמת יד. עבודת הרקמה כמו פוצעת את הגוף ומותירה עליו סימנים. צילומיה עוסקים בהתמודדות האישית שלה עם מחלת מעי דלקתית כרונית המלווה אותה שנים רבות ומבטאים בתוך כך, את הפער בין החיצוני והגלוי לפנימי והנסתר.

 

צלולים-17
בר שריר
צלולים-16
אילן אלן גלימבה

 

צלולים-15
עמית שמש

 

צלולים-14
דפנה טור

 

צלולים-12
דפנה טור

 

צלולים-11
דפנה טור

 

צלולים--10
דפנה טור

 

צלולים-9
דפנה טור

 

צלולים-8
דלית ירדני

 

צלולים-7
ריקי בירנבויים

 

צלולים-6
דפנה טור
צלולים-45
אוסנת הבדלה

 

צלולים-4
אופיר אוסטרייכר

 

צלולים-3
גניפר צ'רני

 

צלולים-2
אורי ריכטר

 

סטודיו גברא
בית ספר לצילום, מהוותיקים והידועים ביותר בארץ מכשיר מדי שנה את בוגריו לעבוד ולהשתלב בתחום הצילום המקצועי בארץ.
צוות המורים בביה"ס כולל את בכירי הצלמים בארץ: רונן אקרמן, גבריאל בהרליה, כפיר זיו, מוטי פישביין, אייל נבו, שגית זלוף נמיר, שרון ב.ה ורבים אחרים.
הכניסה לתערוכה חופשית. התערוכה פתוחה בין ה 8.9.16 ל 14.9.16. פתיחה – יום חמישי 8.9.16 בשעה 20:00. שיח גלריה מוצ"ש 10.9.16  בשעה 20:00.

 

פורסם בקטגוריה תעשיית האופנה
תגובות פייסבוק