תתחדשו בעור פנים חלק

כריסטינה. פילינג. צילום: צילום שלומי ארביב
|

כריסטינה, לא זו שאתם מכירים, דווקא טובה לעור הפנים. תנסו את המוצר החדש שלהם: Propeel. פילינג פנים חדשני שיעשה המחייה לעור הפנים שלכם

 

מאת: מאיה אושרי כהןכתבת Efifo

 

כריסטינה הינו מותג קוסמטי מקצועי הפועל כבר מאז 1982 ומפתח מוצרים ייחודיים לטיפוח העור המעניקים לעור מראה בריא וצעיר יותר התוצאות המוחשיות מעניקות חוויה של איכות. הזדמנתי לסדנה טיפולית באחד ממכוני כריסטינה אשר התחדשה בפילינג ProPeel חדשני המבוסס על מקורות טבעיים מהים ומבטיח שיפור ניכר במרקם העור החושף מראה עור אחיד, חלק וחיוני.
Propeel פילינג פנים, מסדרת ClinicalChristina המשווק בלעדית על ידי ״סלע מדיקל״, הינו פיתוח מדעי חדשני של חברת כריסטינה. הפליניג פותח בלעדית לשימוש על ידי רופאים מתחום האסתטיקה כדי לתת מענה איכותי וממוקד לעור הנוטה להיפר פיגמנטציה, קמטוטים, עור פגום וחסר חיוניות. הפילינג החדשני יחזיר את האלסטיות והגמישות לעור, ישקם את מרקמו ויעניק מראה אחיד וחלק לפנים.

הרכב החומרים הפעילים הטבעיים שבמוצר מעניקים לו יכולות ריפוי ושיקום עוצמתיים: סיליקטים, אלמוגים העשירים במינרלים, יסודות קורט וויטמינים הידועים בתכונות הריפוי שלהם.
בעת השימוש בפילינג ProPeel חודרים חומרים פעילים לעומק התא ומגרים אותו לפעילות מואצת. פעילות טבעית זו מעודדת את ייצור הקולגן ומשפרת את המבנה הטבעי של העור. מחייה את העור ויוצר גוון עור אחיד, מטשטש כתמי היפר פיגמנטציה ומחליק קווי הבעה, כך שהעור מקבל מראה בריא וזוהר לאורך זמן.

כריסטינה. פילינג. צילום: יח״צ
כריסטינה. פילינג. צילום: שלומי ארביב

ProPeel משלבת 3 מנגנונים הפועלים בסינרגיה אחת כאשר כל אחד ממלא תפקיד מהותי בתהליך ההתחדשות העצמית של העור, משפר את יעילות הטיפול ומסייע ביצירת מרקם אחיד ובהשבת הרכות, והגמישות של העור. פיתוח פילינג ProPeel הינו חלק מסדרת Clinical אשר פותחה לשימוש עבור רופאים. המוצר הינו פורץ דרך ומספק למטופלים פרוצדורה רפואית שאינה כירורגית ויעילה מאוד לטיפול במגוון מצבי עור.

במהלך הסדנה זכינו להכיר את החברה מקרוב, קיבלנו את הידע הרלוונטי על המוצר, התבצעה הדגמה על מודלית שהיתה חוויה אשר בסופה ראינו איך הפילינג השפיע על הפנים כבר בשלב הראשוני, העור קיבל זוהר והיה מלא ברק.

כריסטינה בחרה בחברת ״סלע מדיקל״ כמפיצה ומשווקת בלעדית בבתי חולים, מרפאות לרפואה אסתטית ואצל רופאים פרטיים.

 

 

 

Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – כתבת טור אופנת וינטג׳
האינסטגרם של מאיה אושרי כהן: maya_oshri_cohen
הפייסבוק שלשל מאיה אושרי כהן: maya oshri cohen
המייל של מאיה אושרי כהן: mayacohenoshri@gmail.com

 

Efifo – מגזין האופנה של ישראל
מייסד ועורך אחראי: אפי אליסי
מייל: efifo@efifo.co.il
אינסטגרם: efifomagazine
קבוצת האופנה שלנו פתוחה לכולם: https://www.facebook.com/groups/efifo/

 

 

פורסם בקטגוריה טיפוח
תגובות פייסבוק