״אופנה״, ״מגזין אופנה״, טיפוח, יופי, שיער, איפור

PURE XS: בושם חדש לגבר מבית פאקו רבאן. צילום: יח״צ -1
|

״אופנה״, ״מגזין אופנה״, ״מגזין אופנה ישראלי״, ״מגזין אופנה חברתי״

 

 תתפנקו במוצרי ביוטי חדשים. מגיע לך לחדש את עצמך

Effie Elisie – אפי אליסי / Efifo @efifofashion#
www.fashion-israel.co.il  I  efifo@efifo.co.il

 

PURE XS: בושם חדש לגבר מבית פאקו רבאן

PURE XS: בושם חדש לגבר מבית פאקו רבאן. צילום: יח״צ-3
PURE XS: בושם חדש לגבר מבית פאקו רבאן. צילום: יח״צ

מותג הבישום המצליח, פאקו רבאן, משיק בושם  עם ניחוח חדש ששובר את הנורמות החברתיות לגבר חדש לגבר עם כישרון לפרובוקציה ומענה לכל פנטזיה – PURE XS. הניחוח האוריינטלי, מיועד לגבר של פאקו רבאן. הגבר האולטימטיבי, נוטף סקס ותשוקה, שיש לו הכל. הוא חיי חיי מותרות ומציג דואליות של אדם עם חינוך אצילי יחד עם זאת מקרין מיניות וכוח.
הניחוח: הניחוח אוריינטלי רענן. הניחוח מצטיין בשילוב של ניגודים, לכוד בין שתי קצוות קיצוניים. הניחוח שגורם לחושים להתפרע באמצעות ג'ינג'ר קפוא עסיסי וטעים, מתערבב עם צמחים, סוכר חום וטימין אולטרה גברי. בעקבותיו נחשול של כוח עם וניל עמוק, מושק ומור כמו ריח של משקה אצילי כדי להעניק לניחוח הסופי שילוב של ריח חייתי ורעננות טהורה בו זמנית.
תו עליון: ג'ינג'ר קפוא וקר, תו אמצע: סוכר חום וטימין גברי, תו תחתון: וניל עמוק ומושק חושני.
הקמפיין: האמן שמאחורי מיליוני הקמפיינים בהוליווד, הצלם המפורסם נתנאל גולדברג חוזר עם ויזואל קולנועי באור מנוגד ובאווירה חשוכה. הגבר של PURE XS מתגלה כיורש עם פנים חשופים, מעילו זרוק על כתפו מבטו התמים והגאה חודר אל המצלמה בהבזק של אירוניה. ובחזית, הבקבוק. כשמאחוריו נחש זהב מתרומם כדי ליצור מטאפורה שאינה נרתעת מן הנדיבות. הפרזנטור, פרנסיסו הנריקס, דוגמן צרפתי בן 21,  מקרין כוח ארוטי, יופי אצילי עם רעננות של נעורים. אין ספק שהניחוח החדש של פאקו רבאן מגלם רוח רעננה חדשה.
האריזה: הבקבוק האלגנטי עשוי זכוכית יוקרתית בנוי עם שורות בגוון כחול עמום עם שינוי הדרגתי מן העמוק ביותר לגוון כחול מחשמל, השם בגוון זהב חם הבולט הגורם לכל אחד ואחת לראות לאבחן בבושם המושלם.

Paco Rabbane PURE XS א.ד.ט: 100 מ"ל מחיר: 299 שקל. להשיג ברשתות הפארם

 

בורז'ואה משיק מסקרה חדשה: VOLUME GLAMOUR PUSH UP BLACK SERUM

VOLUME GLAMOUR PUSH UP BLACK SERUM של בורז'ואה. מחיר: 65 שקל. להשיג ברשתות הפארם והשיווק המובחרות. צילום: יח״צ -1
VOLUME GLAMOUR PUSH UP BLACK SERUM של בורז'ואה. מחיר: 65 שקל. להשיג ברשתות הפארם והשיווק המובחרות. צילום: יח״צ

מותג האיפור הפריזאי בורז'ואה משיק את VOLUME GLAMOUR PUSH UP BLACK SERUM. מסקרה חדשה המעניקה נפח עצום ומידי העוטפת ומעבה כל ריס בנפרד. המסקרה, מוצר חדש בסדרת המסקרות המוצלחת של המותג PUSH UP, תורמת למראה עיניים פקוחות וגדולות יותר  בשל הנוסחה להענקת נפח גדול במיוחד. בעלת ערך טיפולי, נוסחת סרום עשירה, המכילה פרו-ויטמין B-5. המברשת החדשה רכה יותר מתמיד בסדרה הנוכחית ומחליקה על הריסים בקלות, מעבה ומאריכה ללא גושים.

VOLUME GLAMOUR PUSH UP BLACK SERUM של בורז'ואה. מחיר: 65 שקל. להשיג ברשתות הפארם והשיווק המובחרות.

 

mascara Pupa Vamp! Extreme

PUPA Vamp Extreme פופה מסקרה צבעונית 65 שח צילום חו״ל-1
PUPA Vamp Extreme. פופה מסקרה צבעונית. מחיר:  65 שקל. צילום: יח״צ חו״ל

PUPA: מסקרה חדשה וצבעונית ב 6 גוונים אופנתיים לכל סגנון בכל שעה ביום. מסקרה mascara Pupa Vamp! Extreme. מעניקה נפח קיצוני מיידי, bold effect אפקט מודגש במיוחד  ודרמתי. חדש בצבעים:  ירוק, סגול, כחול שוקינג, כחול נייבי כהה, חום דרמטי ושחור הקלאסי. חברת האיפור האיטלקית PUPA משיקה בימים אלה מסקרה חדשה ב 6 גוונים אופנתיים לכל סגנון איפור ולבוש ולכל שעה ביום: מסקרהmascara pupa vamp extreme , מעניקה נפח קיצוני מידי, bold effect אפקט מודגש במיוחד  ודרמתי, ב 6 גוונים אופנתיים וחדשים: ירוק צבאי כהה military green, סגול עז intense purple, כחול שוקינג shocking blue , כחול נייבי navy blue, חום דרמטי dramatic brown ושחור הקלאסי extra black. תוצאות האיפור במסקרה החדשה של פופה מדהימות ומידיות, עם שחרור מידי ונדיב של הצבע כבר במריחה הראשונה, הודות לשילוב המרקם הסמיך והקטיפתי והמברשת בעלת העיצוב החדשני. לגוון הצבע של המסקרה מרקם רך, אוורירי, גמיש ונוח למריחה. הפיגמנט מרוכז במיוחד ובונה מידית את מבנה הריסים. למסקרה החדשה מברשת מיוחדת מהדור החדש בעלת אלסטיות המעניקה לה גמישות ואפשרות לתנועה רכה. המברשת של המסקרה עשויה מ Elastomer וזו  מברשת קסמים, האוספת כמות מקסימלית של החומר על המברשת. צורתה הפתלתלה הכפולה משחררת את הצבע בצורה נדיבה ומידית על הריסים מהשורש עד הקצה. למברשת קצה עגלגל  המאפשר להדגיש אפילו את הריס הקצר.
התוצאה: ריסים מלאים ועבים במיוחד, עיבוי מידי מדהים להפליא, ריסים מודגשים הודות לשילוב של שעוות במרקם ג'לי. מריחה מידית ,וצבע טהור לאפקט דרמטי על הריסים, הודות לריכוז גבוה במיוחד של פיגמנטים. אחיזה מושלמת ומעוגלת לריסים. ריסים מעוגלים לאורך זמן הודות לשילוב של פולימרים מהדור החדש. נוחות מרבית, וריסים רכים וגמישים עם אפקט קל ונוח שנימשך כל היום הודות למרכיבים החדשניים.

מסקרה Mascara Pupa Vamp Extreme. מחיר מומלץ לצרכן:  65 שקל.

 

L'ORÉAL PARIS: PURE CLAY. מסכת חימר לניקוי אינטנסיבי, טיהור וזוהר

L'ORÉAL PARIS: PURE CLAY. מסכת חימר לניקוי אינטנסיבי, טיהור וזוהר. מחיר לצרכן: 69.90 שקל, מחיר השקה מיוחד: 59.90 שקל. את מוצרי הטיפוח של לוריאל פריז ניתן להשיג: ברשתות הפארם, המזון והפרפומריות המובחרות. - 1
L'ORÉAL PARIS: PURE CLAY. מסכת חימר לניקוי אינטנסיבי, טיהור וזוהר. מחיר לצרכן: 69.90 שקל, מחיר השקה מיוחד: 59.90 שקל. את מוצרי הטיפוח של לוריאל פריז ניתן להשיג: ברשתות הפארם, המזון והפרפומריות המובחרות. צילום: יח״צ חו״ל

לראשונה פיתחו מעבדות לוריאל פריז מסכת ניקוי במרקם קטיפתי. כל מסכה מכילה 3 סוגי חימר טהורים: קאולין, מונטמורילוניט וגסהול. למסכת חמר שלוש וורסיות שונות בשילוב שלוש סוגי החימר הנ"ל : פחם/ תמצית אקליפטוס/ אצה אדומה. מותג הקוסמטיקה הבינלאומי לוריאל פריז, פיתח לראשונה במעבדות המותג מסכת ניקוי במרקם קטיפתי המשלבת שלושה סוגי חימר טהורים: קאולין: חימר טבעי המסייע בספיגה יעילה של עודף סבום ולכלוך. מונטמורילוניט: חימר בעל ריכוז גבוה של מינרלים, המסייע בהפחתת מראה פגמי עור. גסהול: חימר טהור המועשר בריכוז גבוה של מינרלים, המסייע לקבלת מראה גוון עור אחיד. לכל אחת משלושת המסכות ייחודיות שונה בהתאמה לסוג עור הפנים, כשכל אחת מהן מכילה את שלושת סוגי החמר הטהורים:
מסכת חימר לטיהור המכילה תמצית אקליפטוס: לספיחת ברק שומני ומראה עור מאט. תמצית האקליפטוס ידועה ביכולת הטיהור שלו. הפורמולה הייחודית של המסכה מסייעת בספיחת ברק שומני מהעור מבלי לייבש אותו. בכך היא מעניקה תחושה רכה ומראה עור מאט.
מסכה שחורה לניקוי עמוק: מסכת חימר לניקוי יסודי ומלראה אחיד וקורן. המסיכה מסייעת ללכידת שאריות לכלוך מעור הפנים בדומה לפעולת מגנט. הפורמולה הייחודית של המסכה מסייעת בניקוי יסודי של הנקבוביות ובכך מסייעת להפחתת פגי העור.
מסכת זוהר אדומה עם גרגירים להסרת תאי עור מתים ומראה חלק וזוהר: המסכה מכילה אצה אדומה ובכך ידועה ביכולת ההארה שלה. הפורמולה הייחודית של המסכה מסייעת בהסרת תאי עור מתים מבלי לייבש את העור. בכך היא מעניקה לעור מראה חלק וזוהר.
אופן השימוש: יש להשתמש על עור נקי מאיפור כ 2-3 פעמים בשבוע. יש למרוח שכבה דקה של מסכת החימר על כל הפנים ולהימנע מאזור העיניים והשפתיים. להמתין 5-10 דק' לייבוש מלא ולאחר מכן לשטוף במים פושרים או להסיר במגבת לחה.

מחיר לצרכן: 69.90 שקל, מחיר השקה מיוחד: 59.90 שקל. את מוצרי הטיפוח של לוריאל פריז ניתן להשיג: ברשתות הפארם, המזון והפרפומריות המובחרות.

 

LOADED BOLDS by COLOR SENSATIONAL: סדרת שפתונים מגה נועזים במרקם קרמי ב- 4 גוונים נועזים ובגימור מאט מפתה

LOADED BOLDS by COLOR SENSATIONAL: ניתן להשיג ברשת סופר-פארם, המשביר החדש לצרכן, H&O, ניו-פארם, מגה, שופרסל ובפרפומריות נבחרות. מחיר: 35 שקל. צילום: יח״צ חו״ל -1
LOADED BOLDS by COLOR SENSATIONAL: ניתן להשיג ברשת סופר-פארם, המשביר החדש לצרכן, H&O, ניו-פארם, מגה, שופרסל ובפרפומריות נבחרות. מחיר: 35 שקל. צילום: יח״צ חו״ל  

LOADED BOLDS –  שפתונים בעלי גוון אינטנסיבי,נועז, עשיר ואיכותי, למראה שפתיים בגימור מאט ובעל אמירה! פורמולה המכילה שמנים מזינים למריחה חלקה במיוחד, ולכיסוי מלא של השפתיים במשיחה אחת. בישראל, כמו בכל העולם, שפתונים בגימור מאט הם הטרנד השולט בקיץ 2017. אם בעבר גימור השפתונים הקלאסי היה מבריק, נדמה שעכשיו ההיפך הוא הנכון. עולם האופנה והאיפור שואב השראה מבדים דוגמת קטיפה, ומפלאי הטבע כגון עלי הכותרת הצבעוניים והרכים של הוורד, כל אלה מתהדרים בגימור מאט, ובצבע עמוק במיוחד.
בהשראת ה-Backstage מתצוגות שבוע האופנה 2017 בניו-יורק מגיעה סדרת "הנועזים". מייבלין ניו-יורק הופך את השימוש בשפתונים בגימור מאט לנעים וקטיפתי, כשמם כן הם, ומשיק גוונים חדשים סדרת שפתוני קולור סנסשיונאל לואדד בולד – גוונים נועזים במרקם קרמי חדש למראה שפתיים חושניות ונועזות. הפורמולה של שפתוני המאט במרקם הקרמי של קולור סנסשיונאל, מצליחה לשלב מראה בעל נוכחות בגימור מאט וגוונים נועזים, מבלי לייבש את השפתיים. למעשה, הפורמולה מציגה את האיזון המושלם בין שמנים המעניקים לחות, פיגמנטים אינטנסיביים המדגישים צבעוניות נועזת ואבקות היוצרות גימור מאט מפתה.
הפורמולה משלבת: שמן זרעי שומשום, מרכיב הידוע כמלחח ומזין את השפתיים. פיגמנטים עשירים המעניקים את הצבע האינטנסיבי ביותר, ומוסיפים אדג' חצוף, מושך ומפתה לכל מראה התוצאה: מבחר מרשים של 4 גוונים אופנתיים ונועזים המציגים פורמולה קרמית, שומרים על תחושה נעימה ורכה בשפתיים בגימור מאט מפתה.
fiery fuchsia-882  גוון פוקסיה עליז ורווי בצבע, midnight merlot-885 גוון יין חום אדמדם, berry bossy-886  גוון סגול קטיפתי ועשיר, blackest berry-887 גוון סגול כהה, פירותי ועוצמתי

את מוצרי מייבלין ניו-יורק ניתן להשיג ברשת סופר-פארם, המשביר החדש לצרכן, H&O, ניו-פארם, מגה, שופרסל ובפרפומריות נבחרות. מחיר: 35 שקל

 

LA ROCHE–POSAY: קרם הידיים סיקאפלסט

 LA ROCHE–POSAY - לה רוש-פוזה. קרם ידיים משקם מסדרת סיקאפלסט מחיר: 55 שח צילום יחצ
LA ROCHE–POSAY – לה רוש-פוזה. קרם ידיים משקם מסדרת סיקאפלסט מחיר: 55 שקל.  צילום יחצ

לקראת החגים שבפתח, הניקיונות והבישולים והמגע הבלתי פוסק במים הקשים שלנו. מותג הדרמו-קוסמטיקה LA ROCHE–POSAY – לה רוש-פוזה, המוביל לעור רגיש, המומלץ על ידי למעלה מ- 25,000 דרמטולוגים ברחבי העולם. מציע קרם ידיים ייחודי סיקאפלסט ומעניק טיפים לטיפוח עור הידיים. לקראת החגים שבפתח הניקיונות, המגע הישיר עם חומרי ניקוי והבישולים מותג הדרמו-קוסמטיקה הבינלאומי LA ROCHE–POSAY –  לה רוש-פוזה, מציע קרם ידיים ייחודי סיקאפלסט קרם ידיים בעל מרקם עשיר הנספג במהירות. ומעניק טיפים לטיפוח כפות הידיים. כפות ידיים דורשות טיפוח וטיפול יום יומי. הידיים נטולות בלוטות חלב וחשופות יותר מכל לחומרי ניקוי ושינויי מזג האוויר. ובכלל ישנן נשים הסובלות מיובש וסדקים קשים בכפות ידיים. קרם הידיים הינו בסיסי והכרחי שיהיה תמיד נגיש בבית ואף בתיק. יש להקפיד על מריחת קרם ידיים כשכבת מגן. הקרם מסייע בשמירה על כפות הידיים ומעניק תחושת רכות. מומלץ להימנע ממגע ישיר של חומרי ניקוי חזקים. חשוב לדעת לבחור נכון את קרם הידיים בכל פורמולה עשירה, מרקם ותחושה. ואינם מבושמים. כשכפות הידיים באות במגע בלתי פוסק במים הקשים, נזקי מזג האוויר וחומרי ניקוי חזקים התוצאה עשויה להיות קשה הכוללת סדקים בכפות הידיים יובש וגירוד בלתי פוסק. יש לוודא שקרם הידיים מכיל גליצרין, המרככים ומעשירים את עור כפות הידיים. יש למרוח את כפות הידיים בכל הזדמנות חשוב לבחור את קרם הידיים בקפידה ולקרוא את המרכיבים שבתווית, חשוב לוודא שקרם הידיים מכיל שמנים ומינרליים התורמים לבריאות העור ולא יכיל חומרים הגורמים ליובש בעור. לה רוש-פוזה מציע קרם ידיים ייחודי – סיקאפלסט קרם ידיים משקם- לעור פגוע, לשימוש בייתי ומקצועי. קרם הידיים סיקאפלסט בעל מרקם עשיר הנספג במהירות, בלתי נראה, אינו שומני ואינו דביק. המרקם הנוזלי עדין במיוחד ונספג במהירות עד שקשה לדמיין שהוא מבודד מפני פגיעות יומיומיות. סיקאפלסט ידיים עוטף את העור ככפפה בלתי נראית ובלתי מורגשת וממשיך להגן על העור מפני פגיעות חיצונית גם שעה לאחר המריחה. CICAPLAST ידיים – פורמולה המרגיעה ומסייעת לשקם את מחסום ההגנה של העור. מגן על העור ומספק שכבה בלתי נראית העמידה מפני שטיפה במים. מתאים לטיפול בידיים יבשות, פגועות וסדוקות במיוחד. מרקם עשיר הנספג במהירות, בלתי נראה, אינו שומני ואינו דביק. מכיל מים הטרמליים ממעיינות לה רוש-פוזה. נטול בושם. ללא פראבן. נבדק דרמטולוגית ונבדק גם בישראל על עור רגיש. הידיים והשפתיים נחשבים לאזורים עדינים במיוחד מבחינה פיזיולוגית, והפגיעים ביותר לגירויים חיצוניים. חשיפה לקור, שמש, רוח, זיהום אוויר בשילוב פעולות יומיומיות מגבירות את פגיעות אזורים אלו ועלולים לגרום לתחושת אי-נוחות. מומחיות סדרת CICAPLAST מתרחבת גם לידיים ולשפתיים. הטיפול בעור פגוע נכנס לעידן חדש ב- 2005 עם השקת סיקאפלסט. לראשונה, הגישה לשיקום אפידרמי היא רחבת היקף במטרה להשיג יעילות מיידית וארוכת טווח.
לה רוש-פוזה מציג את המרקמים החדשים והייחודיים הפועלים לבידוד ושיקום העור:
CICASPLAST קרם ידיים: הידיים הן כלי השרת שלנו לאורך כל היום. הן אלה שמדי יום מקלידות, מכבסות, מבשלות, מתקנות ובאות במגע עם חומרי ניקוי. הידיים הן בעלות עור דק מאוד ודל בבלוטות חלב, רק לעיתים רחוקות הן מוגנות ולכן הן עלולות להגיע לנקודת פגיעות קיצונית. מקצועות מסוימים ביניהם צוותים טיפוליים, פועלים, מעצבי שיער, ואופים, הפגיעה בעור הידיים היא יומיומית. לעיתים, הפגיעה כה חמורה שהידיים הופכות לפגיעות עד כדי כל שהעובדים אינם יכולים להמשיך בעיסוקם. מותג לה רוש-פוזה משיק את סיקאפלסט קרם ידיים משקם- לעור פגוע, לשימוש בייתי ומקצועי. מתאים לטיפול בידיים יבשות, פגועות וסדוקות במיוחד.
פורמולה חדשנית: 4% ניאצינאמיד – מרגיע ומסייע לתקן את מחסום ההגנה של העור, 30% גליצרין – מגן על העור ומספק שכבה בלתי נראית העמידה מפני שטיפה במים, חמאת שיאה – מסייעת בפעולת חידוש הליפידים (שומנים) בעור, מכיל את המים הטרמליים ממעיינות לה רוש-פוזה.
תוצאות מוכחות: סיקאפלסט ידיים עמיד ברחצה ובחיכוך ומעניק הגנה מרבית ארוכת טווח: עמידות עד שעתיים, עמיד עד 6 חיכוכים, עמיד עד 3 רחיצות. היות שהידיים שלהם הן כלי העבודה שלהם, מי אם לא בעלי המקצוע יכולים להעיד על היעילות של CICAPLAST ידיים?
סיקאפלסט ידיים נבדק קלינית על בעלי מקצוע: לאחר השימוש הראשון: 96% חשו ברכות מיידית. 90% העידו שעורם פחות יבש. לאחר 4 שבועות של שימוש: 92% חוו היעלמות סימנים חיצוניים של גירוי. 85% חשו בהתחדשות העור שלהם.
מרקם חדש היוצר שכבת מגן: סיקאפלסט ידיים בעל מרקם עשיר הנספג במהירות, בלתי נראה, אינו שומני ואינו דביק. המרקם הנוזלי עדין במיוחד ונספג במהירות עד שקשה לדמיין שהוא מבודד מפני פגיעות יומיומיות. סיקאפלסט ידיים עוטף את העור ככפפה בלתי נראית ובלתי מורגשת וממשיך להגן על העור מפני פגיעות חיצונית גם שעה לאחר המריחה.
תכולה: 50 מ"ל. מחיר מומלץ לצרכן: 55 ש׳ל.  ללא פראבן, היפולארגני, נטול בושם, נבדק תחת פיקוח דרמטולוגי, מתאים לטיפול בידיים יבשות, פגועות וסדוקות במיוחד. נבדק גם בישראל על עור רגיש, מכיל את המים הטרמליים של לה רוש-פוזה. הוראות שימוש: יש למרוח על כף היד וגב כפות הידיים כל בוקר וערב.

 

פיסול אף ב-20 דקות בלבד – ללא סכין מנתחים

מימין: דר חגי בצר אמריקן לייזר צילום: ינאי יחיאל. בולטרו אינטנס. צילום: יח״צ חו״ל. פיסול אף ב-20 דקות. פרומדיקס. צילום: שאטרסטוק
מימין: ד״ר חגי בצר – אמריקן לייזר. צילום: ינאי יחיאל. בולטרו אינטנס. צילום: יח״צ חו״ל. פיסול אף ב-20 דקות. פרומדיקס. צילום: שאטרסטוק

טיפול חדשני הנעשה באמצעות טכניקות של מילוי והצללה עם  החומר בלוטרו אינטנס, היוצר מראה – סימטרי ואחיד, ללא גבשושיות, ללא הרדמה. האף נמצא במרכז הפנים ולא ניתן להסתירו, יש לו חשיבות רבה למראה שלנו ועל כן הביקוש לניתוחי אף היא גדולה בכל טווחי הגיל. לאלו המחפשים פתרון ללא ניתוח, ללא כאב, ללא היעדרות רבה מהלימודים/ עבודה/ צבא, ובעלות נמוכה, מעתה זה אפשרי. רשת האסתטיקה אמריקן לייזר מציעה טיפול חדשני אשר מאפשר בשיטה מתקדמת לפסל אף ב-20 דק' בלבד,  תוך כדי מילוי מדויק של חומצה הילאורונית – בלוטרו אינטנס היוצרת מראה סימטרי, יפה וחשוב מכל טבעי. מעבר להצלה של מטופלים מחדר ניתוח, טיפולים אלה משיגים מראה טבעי ומאוזן, חוסכים כסף, זמן ויתרון משמעותי נוסף-הטיפולים הפיכים.
מה קורה במהלך הטיפול?
הטיפול נעשה באמצעות טכניקות של מילוי והצללה של החומר היוצרים מראה – סימטרי ואחיד, ללא גבשושיות. לצד אלו משתמשים גם בטכניקה עדינה המטפלת בזוויות של חוד האף, הנחיריים וגשר האף המאפשרת לשנות ולכוונן עד לקבלת מראה מאוזן ונחשק. פיסול אף נעשה באמצעות הזרקה של חומרים על בסיס של חומצות היאלורונית מסוג בלוטרו אינטנס, באיכות הנחשבת לטובה ביותר. להשגת מראה מושלם לפי הצורך מטפלים במיומנות ועדינות מרבית בהרמות אף, חידוד אף וכיוון הזוויות. שלא כמו ניתוח פלסטי סיבוכים חמורים או קשים אינם נפוצים, אין צורך בהרדמה מלאה. תופעות לוואי שיכולות להופיע הם אדמומיות או סימנים כחולים העוברים תוך מספר ימים וכבר אחרי טיפול אחד מגיעים לרוב לתוצאה הרצויה. הטיפולים מתאימים לטווח גילאים רחב, הם מתאימים למטופלים אשר רוצים לטפל באף מטעמים של נפילה או שינויים עקב הזדקנות העור והרקמות אך גם מתאימים לאנשים צעירים מאוד אשר רוצים לשפר את המראה שלהם. לדברי ד"ר חגי בצר, רופא בכיר בתחום האסתטיקה ואחראי תחום פיסול הפנים באמריקן לייזר: "הטיפול דורש מיומנות רבה, ניסיון ודיוק. לצוות הרפואי של אמריקן לייזר יש את כל אלו בכדי לבצע את הטיפול בהצלחה ועם תוצאות מיידיות. לכל מטופל ומטופלת אנו ניגשים בצורה אינדיווידואלית בכדי ליצור את המראה הטבעי והסימטרי ביותר המתאים לו או לה. היתרונות בפיסול אף רבים: הוא טיפול מהיר, בטוח, ואולי אף חשוב מכל הפיך. היכולת לחזור למראה המקורי מתאים במיוחד לפציינטים מתלבטים״.
פיסול אף הוא טיפול שמצריך תחזוקה, הפיסול יכול להחזיק שנה ואף יותר אבל בהחלט ידרוש מהמטפלים המעוניינים במראה טבעי ומאוזן לאורך זמן לחזור עליו אחת לתקופה. יחד עם זאת המחירים נגישים, הבטיחות, השגת מראה טבעי וגם היכולת לשנות את התוצאה הופכת את פיסול האף לנחשק ונגיש במיוחד.
טווח המחירים באמריקן לייזר: החל מ-1,800 שקל, נמכר כחבילה הכוללת גם קרם טיפולי.
www.americanlaser.co.il
1-700-70-70-60

 

 

תכשיר ניקוי פנים על בסיס אלוורה. מוצר חדש מסדרת הטיפוח SKIN

הפנים הם האיבר החשוף ביותר בגופנו לנזקי השמש, הלחות וזיהום האוויר, התזונה ובכלל אורח החיים ניכרים עליו גם כן באופן ישיר, ועל כן חשוב לשמור על עור הפנים,  להזין ולנקות אותו על בסיס יומי ואף פעמיים ביום:  בבוקר ובערב לפני השינה.

הרבלייף. תכשיר ניקוי אלוורה לפנים. מחיר: 87.88 שקל. צילום: סטודיו diTales-1
הרבלייף. תכשיר ניקוי אלוורה לפנים. מחיר: 87.88 שקל. צילום: סטודיו diTales

נזקי מזג האוויר משאירים על עור הפנים שכבת שומן כאשר אנו מזיעים, ובעונת הגשם והקור יובש המונע מן העור את השמנוניות והלחות לה הוא זקוק על מנת שיראה קורן ובריא. חברת הרבלייף, משיקה בימים אלה תכשיר ניקוי לפנים על בסיס אלוורה, מוצר חדש המצטרף לסדרת הטיפוח סקין ((SKIN התרחיץ מעניק מענה מושלם לניקוי הפנים והרגעת העור מנזקי הסביבה ותוצאות אופטימליות יומיות. תכשיר הניקוי נבדק דרמטולוגית, ובעל תערובת ייחודית המשלבת ויטמין 3B, נוגדי חמצון, ויטמינים C ו-E, אלוורה ומרכיבים צמחיים אחרים המופקים מקוקוס, המיועדים לשפר את עור הפנים על בסיס יומי ולהעניק לו מראה רך,  חלק, זוהר ומופחת קמטים וקמטוטים. התכשיר, אשר בעת השימוש הופך לקצף רך ומשיי על העור, מעניק תחושה של רוגע ומרקם יוקרתי.

הוראות שימוש: לעסות  בעדינות על עור לח בתנועות סיבוביות. לשטוף במים חמימים. לנגב  בעדינות. לאחר מכן מומלץ להשתמש  במי פנים, סרום וקרם לחות. לשימוש בבוקר ובערב.
סדרת הטיפוח  SKIN של הרבלייף כוללת: תכשיר ניקוי פנים על בסיס אלוורה, ג'ל ניקוי הדרים, תרחיץ גרגרי יער, מי פנים על בסיס צמחים, סרום ממזער קמטוטים, ג'ל עניים ממצק, קרם עניים, קרם לחות יומי, קרם לחות מגן, קרם מחדש ללילה ומסכת חמר מטהרת.
את מוצרי סדרת הסקין ניתן להשיג בטלפון: 03-9431155
בדוא"ל: israeldr@herbalife.com
באתר החברה: http://herbalife.co.il
מחיר לצרכן: 87.88 שקל

 

לפרטים נוספים – מור נגד – דניאלה רייבנבך, 03-6360017

טיפול בקמטים מהכורסא בבית: קוסמטיקה וישי מציע לך טיפים

בתמונה: LIFTACTIV SUPREME. וישי סדרת הטיפוח ליפטאקטיב סופרים צילום יח״צ
LIFTACTIV SUPREME. וישי סדרת הטיפוח ליפטאקטיב סופרים צילום יח״צ

מותג הדרמו-קוסמטיקה וישי מציע טיפים ייחודים וייעודים לטיפול בקמטים, מהכורסה בבית – 5 דקות של התעמלות פנים. מאחורי סימני העצב, קיימת מציאות מדעית: הקמטים האנכיים!
"בביקור אצל רופא, נשים אינן מדברות  הרבה על קמטיהן כפי שנהגו לעשות בעבר, אלא על איך הן נראות. הבעה עצובה, מרירה ומוטרדת. אני מאמינה שזוהי היום דאגתן העיקרית", אומרת הדרמטולוגית ד"ר אנני כהן לטסה.

"הבעה עצובה לצמיתות אינה משקפת את מה שהן חשות במציאות. בקשתן הינה ברורה ביותר. הן רוצות שוב פנים רגועות, ללא הבעת מתח, שמחות, בהלימה לתחושתן הפנימית".
לדברי ד"ר כהן לטסה הקמטים האנכיים הינם האחראים העיקריים להבעה עצובה זו. אלו הם סימני הזדקנות אשר משנים את הבעת הפנים בצורה החמורה ביותר. הקמטים האופקיים, קמטי "האושר", מפריעים פחות לנשים כי הם נתפסים כסימנים חיוביים של הבעת הפנים, זאת בניגוד לקמטים האנכיים אשר מעניקים באופן סיסטמטי קריאה שלילית של הפנים.
לאורך השנים מתחילים להיווצר על פנינו שני סוגי קמטים:
1. קמטים אופקיים המכונים גם קמטי אושר, כגון קמטי ההבעה לצד העין. קמטים אלו מיוחסים לעתים לפנים מחייכות ויש להם קונוטציה חיובית בדמיון הקולקטיבי.
2. קמטים אנכיים, הנוצרים יותר לעומק תחת התכווצותם של חלק משרירי הפנים ו/או תחת השפעת כוח המשיכה. לרוב, הם מופיעים מאוחר יותר ויוצרים באופן סיסטמתי קריאה שלילת של הפנים:  • קמט "האריה" הנמצא בין הגבות, המכונה גם "קמט הגלבלה" (Ride de la glabelle) • הקמטים בצדי האף • קמטי המריונטה או קמטי מרירות סביב הסנטר • הקמטים שמעל לשפתיים: קמטוטים הנמצאים בין השפה העליונה לבין החלק התחתון של האף.
כמובן שאת לא קמה בבוקר יום אחד ויש לך קמטים. אך אט אט הקמטים שהופכים לתושבי קבע בפנינו הופכים למטרד עבור הנשים רבות כאשר.
איך נוצרים קמטים?
"הקמטים האנכיים נוצרים בשל התכווצותם של מספר שרירי הפנים הנמצאים מתחת לעור. שרירי מקרב הגבות מאפשרים לכווץ את הגבות, שריר מרים כנפות האף יוצר את הקמטים שבצדי האף, והשריר המשולש מצייר את קמטי המרירות"
, אומרת ד"ר כהן לטסה.
טיפול בקמטים בעזרת התעמלות לפנים!
אין צורך לקום מהספה, אין צורך לצאת מהבית. 3 דקות של התעמלות אנטי אייג'ינג לפנים מדי יום תוכל לסייע לך למנוע קמטים נוספים.
נגד קמט האריה: יש להניח את אצבע המורה בין שתי הגבות וללחוץ. כעת נסו להרים ולהוריד את הגבות מבלי להזיז את האצבע, כאילו מבקשים לפתוח את העיניים לרווחה בצורה מוגזמת. מומלץ לחזור על התרגיל 10 פעמים.
נגד הקמטים שלצדי האף: יש להניח את האצבעות המורות משני צדי האף כאילו רוצים לדבר ברמקול. למתוח את שרירי הלחיים בצורה מרבית אחורה, תוך כדי ניסיון להביא את השפתיים קדימה כמה שאפשר ולשחרר. מומלץ לחזור על התרגיל 10 פעמים.
נגד הקמטים האנכיים הקטנים סביב השפתיים: יש להניח את שני האגודלים בצורה אנכית מתחת לשפה התחתונה ואת אצבע המורה על השפה העליונה וללחוץ בניסיון לסגור את הפה.

לאחר 10 שנות מחקר ומספר פטנטים ברישום, מותג הדרמו-קוסמטיקה המוביל וישי, מציג את הדור החדש לטיפוח העור: סדרת האנטי-אייג'ינג SUPREME LIFTACTIV ליפטאקטיב סופרים, המסייעת בטיפול במראה הקמטים, ומיצוק העור.
SUPREME LIFTACTIV כוללת מגוון מוצרים לשגרת טיפוח סביב היממה: סרום 10 לטיפול במראה קמטים עם אפקט מתיחה מתמשך 30 מ"ל, קרם יום לעור רגיל-מעורב 50 מ"ל, קרם יום לעור יבש-יבש מאוד 50 מ"ל, סרום לעיניים ולריסים 15 מ"ל, קרם עיניים 15 מ"ל, קרם לילה לכל סוגי העור 50 מ"ל.
ההבטחות של VICHY: המוצרים נבדקו גם בישראל על עור רגיש. המוצרים אינם מכילים פראבן. יעילות מוכחת בבדיקות קליניות. ייצור על פי התקנים הקפדניים של התעשייה הדרמו-קוסמטית. המוצרים מכילים מים טרמליים ממעיינות וישי, המסייעים בחיזוק והרגעת העור.

מוצרי וישי משווקים בבתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ, תוך קבלת ייעוץ מקצועי על ידי צוות בית המרקחת.
לבירור בית המרקחת הקרוב 09-7730800
למידע נוסף ואבחון העור היכנסו לאתר וישי WWW.VICHY.CO.IL

 

טיפים לגלי חום בלילה: איך לא להזיע, להשיאר רגועה ולישון שנת יופי מיטבית

וישי סרום המעניק לחות מסדרת נאובדיל .מחיר 249 שקל. צילום מוטי פישביין-1
וישי סרום המעניק לחות מסדרת נאובדיל .מחיר 249 שקל. צילום מוטי פישביין

מותג הדרמו-קוסמטיקה וישי מציע טיפים ייחודים וייעודים לטיפול בגלי חום בלילה ולישון שנת יופי מיטבית בעיקר בשלבים המאוחרים יותר של גיל המעבר, גלי חום יכולים לשבש את שנתך ולמנוע ממך לקבל את המנוחה שאת כל כך זקוקה לה, החיונית למיטביות שלך ולעור יפהפה. 5 העצות האלו תסייענה לך להירגע ולישון את שנת היופי שלך – כדי שכשתתעוררי למחרת תיראי ותרגישי רעננה.
התהפכת מצד לצד כל הלילה, והתעוררת מזיעה ומודאגת. בעיקר במהלך השינה, השינויים ההורמונאליים המלווים את גיל המעבר – בפרט בשלבים המאוחרים יותר שלו – יכולים לגרום לגלי חום, אשר מונעים ממך לקבל את המנוחה לה את זקוקה ואפילו גורמים לאינסומניה {נדודי שינה}. בצעי את 5 העצות האלו כדי שטמפרטורת הגוף שלך לא תעלה, כדי שתישארי רגועה, וכדי שתוכלי לישון היטב: את תיראי ותרגישי במיטבך בבוקר.
תדאגי שתהיה לך שתייה קרה ליד המיטה שלך כוס מים קרים או תה צמחים ליד המיטה תרגיע אותך כשאת מתעוררת ומרגישה חמה מידי. כדאי לך גם לשקול להניח ליד המיטה בקבוק תרסיס {ספריי} או מגבת לחה כדי לרענן את עורך אם את סובלת מהזעות לילה.
תלבשי פיג'מה עשויה מבד טבעי, נושם אם את לובשת פיג'מה מבד סינטטי כמו פוליאסטר או לייקרה, תחליפי לבד טבעי, נושם יותר כמו כותנה אורגנית. בדים סינטטיים יכולים לאטום בתוכם את החום ולגרום לך לחוש אי נוחות, בעוד בדי כותנה או פשתן מרחיקים את הלחות ושומרים על טמפרטורת גוף תקינה.
תישני עם שמיכה קלה יותר, ותשקלי להחליף את המצעים חשוב שלא תשתמשי בהרבה שמיכות או בשמיכה עבה מידי אם את סובלת מגלי חום בלילה. אם את יכולה, מומלץ שתישני עם שמיכה קלה יותר. כדאי לך גם לשקול להחליף את המצעים שלך למצעים עשויים מבד טבעי כמו כותנה או פוך נוצות: הם יסייעו לך להישאר יבשה ובטמפרטורת גוף תקינה. תירגעי ותקבלי את שנת היופי שלך עם קרם הלילה של נאובדיול. קרמי לחות ללילה לנשים בגיל המעבר צריכים להתמקד בבעיה של גלי חום. קרם הלילה "קומפלקס משלים" של נאובדיול, המוגן ע"י פטנט, מתמקד בדיוק בתופעה הזו: הפורמולה המצננת, המרגיעה שלו מעניקה תחושה מידית ומתמשכת של רעננות והקלה מהחום, ומאפשרת לך לישון את שנת היופי שלך. בו בזמן, הקומפלקס {התרכובת} פועל כדי לצופף מחדש ולפסל מחדש את העור, ומעניק לו את כל מה שהוא זקוק כדי להיראות צעיר יותר ובריא יותר בבוקר. התוצאה? את מתעוררת רעננה לחלוטין, מוכנה להתמודד עם היום העומד בפנייך בביטחון מוחלט.

 

לקראת ראש השנה: מוצרי טיפוח המשלבים דבש של Kiehl's

מוצרי טיפוח המשלבים דבש של Kiehl's. צילום: יח״צ
מוצרי טיפוח המשלבים דבש של Kiehl's. צילום: יח״צ

 

הדבש הידוע בסגולות הריפוי שלו וביכולותיו לניקוי ושיפור מראה העור, משמש כמרכיב חיוני לאנטי-אייג'ינג, לוחם אנטי בקטריאלי ומעולה להזנת העור.Kiehl's מותג הטיפוח הניו-יורקי מציע, מגוון מוצרי טיפוח איכותיים המשלבים דבש עשיר. מוצרים אלו פותחו במיוחד כדי להעניק לעור את החיים הטובים שהדבש יכול הציע לך.
FACIAL FUEL EYE DE PUFFER: סטיק המסייע להפחתת  מראה נפוח ושקיות באזור העיניים ומעניק תחושת קרירות מיידית באזור העיניים. הסטיק משלב בתוכו דבש עשיר, מכיל שורש ארקטי וקפאין. סטיק קומפקטי לטיפול במראה עיניים עייפות, מכיל קפאין ממריץ, שורש ארקטי ותמצית היביסקוס, המסייעים בהענקת תחושת קרירות מיידית באזור העיניים, תוך הענקת לחות והפחתת מראה סימני עייפות ולחץ. מראה שקיות תחת העיניים וטבעות כהות מופחת. נוח לשימוש ואידיאלי לנשיאה בכל מקום.

Centella Recovery Skin-Salve: תכשיר לשיקום והרגעת העור. הוכח קלינית* כמסייע להרגעה זמנית של עור רגיש ומגורה. מכיל דבש, אלוורה וצמח המרפא "טייגר". *מבוסס על תוצאות מחקרים בפיקוח דרמטולוגי.

Kiehl's Dermatologist Solution היא סדרת מוצרי טיפוח מתקדמים, אשר פותחה על ידיKiehl's. בהישען על המומחיות המקיפה בתחום טיפוח העור וידע בוטני, הכימאים של המותג שיתפו פעולה עם המומחים המדעיים בתחום הדרמטולוגיה, ליצירת סדרת מוצרי טיפוח ממוקדים ויעילים המסייעים לשיפור מראה העור, למראה בריא יותר. הפורמולה העדינה  מסייעת  לשיקום וטיפוח מראה עור רגיש ומגורה, מתאימה  לשימוש על כל סוגי העור.
הוראות שימוש: מומלץ  למרוח כמות קטנה בוקר ו/או ערב על עור הפנים והגוף בהתאם לצורך, בכדי לסייע להרגעה זמנית של עור מגורה. יש למרוח בעדינות על עור נקי ולהמתין עד לספיגה מלאה בעור, לפני הנחת מקדם הגנה או מייק אפ.
מחיר לצרכן: 235 שקל ל- 75 מ"ל

RICE&WHEAT VOLUMIZING CONDITIONING RINSE: מרכך לשיער, המעניק נפח, ומכיל  דבש אורז וחיטה, חלבונים קלילים ושמן סובין. נטול- פארבאן לשיער שטוח, דליל וחסר חיוניות. מרכך נשטף, בעל מרקם קליל, עשיר בתערובת חלבונים מן הטבע ושמן סובין אורז המסייעים לחדש ולהוסיף נפח לשיער דליל וחסר חיוניות. הכימאים של Kiehl's ניצלו את אחד החידושים האחרונים במדע טיפוח השיער: תרכובת להגברת נפח השיער המעניקה מעטה לשיער המקנה לו מראה בריא, עבה וחיוני יותר. מרכך זה, בשילוב עם חלבוני אורז וחיטה הידועים ביתרונותיהם, מסייע ביצירת מראה שיער מלא מבלי להפריד את השיער מהשומנים הטבעיים שלו. מכיל תמציות זרעי חוחובה ודבש טהור ומעניק לחות מעודנת לשיער מבלי להכביד עליו, כך שהשיער נראה ומרגיש בריא יותר. בנוסף, הנוסחה מסייעת בהתרת קשרים בשיער ובהחלקת קצוות מפוצלים.  למראה שיער מלא יותר ועבה יותר עם ​​ברק בריא ורך כמשי.
הוראות השימוש: לאחר החפיפה, יש לעסות לתוך שיער רטוב, להשאיר כ-2 דקות ולשטוף. מחיר לצרכן: 109 שקל ל- 200 מ"ל.

Creme de Corps SOY MILK & HONEY BODY POLISH: קרם גרגרים לגוף-חלב סויה ודבש. עם חמאת חוחובה ופרי הלופה. קרם גרגרים המכיל חמאת חוחובה ושיאה, שמן שקדים בשילוב פרי הלופה ומסייע בפילינג של עור הגוף מבלי לייבשו. עם תוספת של חלבוני חלב סויה ודבש טהורים, קרם הגרגרים שלנו מטפח את העור ומשאיר אותו רך, חלק ומוכן להמשך טיפוח בעזרת קרם לחות.
הוראות השימוש: יש להרטיב את העור במקלחת ולמרוח כמות קטנה על האזורים הרצויים לפילינג ולעסות בעדינות בתנועות סיבוביות. לשטוף עם מים או להסיר בעזרת מטלית רחצה. להשלמת טיפוח עור אופטימלי יש לייבש את העור לאחר המקלחת ולמרוח מיד את קרם הלחות מסדרת  Creme de Corps. מחיר לצרכן: 155 שקל ל-200 מ"ל.

Kiehl's מותג הטיפוח הניו-יורקי שהוקם בשנת 1851 כבית מרקחת, משרת לקוחות ברחבי העולם עם מוצרים איכותיים שנעשים בתנאים מחמירים תחת פיקוח ובשימוש מדע מתקדם וחומרים טבעיים.
חנויות Kiehl's: קניון רמת אביב תל אביב, קומה 2 / טלפון: 03-6053677, דיזינגוף סנטר תל אביב, קומת כניסה / טלפון:  03-5221417, TLV FASHION MALL בקומת 1- / טלפון: 03-7397377, עופר גרנד קניון חיפה קומה 2 / טלפון: 04-8122400 והחנות החדשה בקניון מלחה ירושלים קומה 1 / טלפון: 02-9412074.

LA ROCHE–POSAY: סדרת מוצרי ההגנה מפני השמש ANTHELIOS XL

לה רוש-פוזה תחליב הגנה אנתליוס פלואיד. fluide ss parf +50. מחיר: 79 שקל. צילום: יח״צ
לה רוש-פוזה תחליב הגנה אנתליוס פלואיד. fluide ss parf +50. מחיר: 79 שקל. צילום: יח״צ

ANTHELIOS XL SPF +50: קרם פנים המספק הגנה גבוהה רחבת טווח מפני קרני השמש, הן מקרני ה- UVB והן מקרני ה- UVA הארוכות.
הגנה מחוזקת הודות לשילוב רכיב אנטי-אוקסידנטי פעיל חדשני BIACLIN. שפופרת משאבה חדשנית המאפשרת הוצאת מינון נכון ומדויק להגנה מיטבית ושימוש קל. מרקם קטיפתי חדש המעניק לחות ונספג בקלות,  נוח למריחה, אינו שומני או דביק ולא משאיר סימנים לבנים על הפנים. נטול בושם. ללא פראבן. נון-קומודגני. נבדק תחת פיקוח דרמטולוגי. מכיל את המים הטרמליים ממעיינות לה רוש-פוזה. נבדק גם בישראל על עור רגיש!
תכולה: 50 מ"ל. מחיר מומלץ לצרכן: 79 שקל.

לה רוש פוזה - תחליף תינוקות להגנה מפני השמש מחיר 79 שקל. צילום: יח״צ DERMO-PEDIATRICS_Tube-Lait-SPF50+-300ml (2)
לה רוש פוזה – תחליף תינוקות להגנה מפני השמש מחיר 79 שקל. צילום: יח״צ DERMO-PEDIATRICS_Tube-Lait-SPF50+-300ml (2)

ANTHELIOS XL פלואיד: הגנה אופטימאלית ומחוזקת מפני קרני השמש אשר מבטיחה הגנה גבוהה במיוחד מקרני ה- UVB- UVA וגם כנגד קרני ה- UVA הארוכות. מרקם קליל ובלתי מורגש, נוח למריחה, אינו שומני או דביק ולא משאיר סימנים לבנים על הפנים. נטול בושם. ללא פראבן. נון- קומודגני. נבדק תחת פיקוח דרמטולוגי. מכיל את המים הטרמליים ממעיינות לה רוש-פוזה. נבדק גם בישראל על עור רגיש! תכולה: 50 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 79 שקל

לה רוש-פוזה. אנתליוס תחליב הגנה 50 spf המחיר 79 שקל. צילום: יח״צ
לה רוש-פוזה. אנתליוס תחליב הגנה 50 spf המחיר 79 שקל. צילום: יח״צ

ANTHELIOS Dermo-Pediatrics Baby Lotion +SPF50: תחליב להגנה גבוהה במיוחד מפני נזקי קרינת השמש לעורם העדין של תינוקות- פנים וגוף נבדק תחת פיקוח דרמטולוגי ורופאי ילדים, נבדק גם בישראל על עור רגיש. הגנה אופטימאלית מקרני ה- UVB +50 SPF ומקרני ה- UVA, הגבוהה פי 2 מהתקן האירופאי המומלץ. פורמולה המותאמת לעור התינוק: פותחה בדיוק עם כמות מינימאלית של רכיבים הכרחיים שנבחרו בקפידה על מנת לספק בטיחות מלאה. מועשרת בחמאת שיאה ממקור טבעי להענקת לחות והרגעת העור ובו בזמן מסייעת לחזק את מחסום העור הטבעי. מתאים לעורם העדין במיוחד של תינוקות. לחשיפה לא ישירה. לשימוש מגיל 6 חודשים ומעלה. מרקם רך וקטיפתי. היפואלרגני. נבדק תחת פיקוח דרמטלוגי ורפואת ילדים. נבדק גם בישראל על עור רגיש.
תכולה: 50 מ"ל מחיר מומלץ לצרכן: 79 שקל.

מוצרי לה רוש-פוזה נמכרים בבתי מרקחת פרטיים ובבתי המרקחת של קופות חולים מכבי, לאומית ומאוחדת ברחבי הארץ.

הידעת?

*סרטן העור מהווה 1/3 מכלל הגידולים הסרטניים.
*מעל ל-200,000 מקרי מלנומה מאובחנים בכל שנה. (1)
*1 מתוך 5 אנשים מת בכל שעה ממלנומה (סרטן העור). (2)
)WHO ארגון הבריאות העולמי
www.skincancer.org/skin-cancer-information/skin-cancer-facts

הידעת גם?

* 90% ממקרי סרטן העור ניתנים לריפוי במידה והם מזוהים בזמן(3)
*כל מה שעליכם לעשות הוא לקחת תפקיד פעיל במניעתם.
*אינכם צריכים לעשות זאת לבד.
מקור:"האיגוד הצרפתי לרפואת עור ומין"

מחקר רחב היקף שערך לה רוש-פוזה בשנת 2015 ב-23 מדינות ובהשתתפות כ-20 אלף איש, העלה כי 73% מהציבור אינו משתמש באופן סדיר בקרם הגנה על הפנים. ההבנה שלא משנה כמה יעיל קרם ההגנה, הוא לא יוכל לסייע אלא אם כן ישתמשו בו, גרמה ללה רוש-פוזה לפתח פורמולות יעילות בעלות מרקמים שונים, שיגרמו לאנשים לרצות להשתמש בהן, ולסייע בהגנה על עורם מהשמש.

מדעני מעבדות לה רוש-פוזה שקדו על פיתוח טכנולוגיית הגנה חדשה XL PROTECT  שמציעה את מערכת מסנני קרינה אופטימאלית המעוגנת בפטנט Mexoplex®, המבטיחה הגנה גבוהה רחבת טווח מקרני ה-UVB וגם כנגד קרני ה-UVA הארוכות (הנוכחות לאורך כל השנה, אפילו בימים מעוננים, וחודרות לעומק העור) אשר יכולות לגרם לנזקים בלתי הפיכים לעור כגון: פגיעה בגוון העור (האפרה), נזקים מבניים (קמטים, התרופפות) ונזקים במערכת החיסונית של העור (נפילת ההגנות החיסוניות).

בנוסף לכל אלה, טכנולוגיית ההגנה החדשה כוללת קומפלקס נוגד חימצון בלעדי שנלחם בזיהום האוויר ומורכב מ Thermal Spring Water וויטמין E, כולל נוגדי-חמצון רבי-עוצמה אחרים (כמו למשל Biacaline). על כן, טכנולוגיית ה-XL-PROTECT™ החדשה מציעה הגנה אקסטנסיבית בפני קרני UV כמו גם בפני זיהום אוויר למען הגנה רחבה עד יותר מבעבר. להשיג בבתי מרקחת פרטיים ובבתי מרקחת של קופות החולים.

 

5 הרגלי מקלחת שעלולים לפגוע בעור

ד״ר להבית אקרמן. צילום: אסף לוי
ד״ר להבית אקרמן. צילום: אסף לוי

אנחנו מתקלחים כל כך הרבה פעמים במהלך חיינו ומדהים לגלות כמה אנחנו לא יודעים על מה יועיל או יזיק לעור שלנו. אנחנו מניחים שיש לנו את כל הידע שצריך כדי לטפח את העור באופן הכי מוצלח אבל אנחנו חוזרים על טעויות פעם אחר פעם. כידוע, להתקלח זה סוג של טקס עבור נשים וגברים , אבל תמיד טוב לדעת מראש מה נכון לנו ולא לפעול על אוטומט.

בעוד שמקלחת עונה על צורך בסיסי של היגיינה, לעיתים אנחנו לא מתייחסים מספיק לעור שלנו ולמה שיעשה לו טוב או רע בעודנו עומדים מתחת לזרימת המים הנעימה. העור שלנו רגיש לחומרים ולפעולות שאנחנו עושים במקלחת ומומלץ לכם לקרוא על ההרגלים הבאים, שיכולים ליצור נזק לעור שלכן.

 

ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור, ריכזה עברנו מספר טיפים ממה כדי להימנע, כדי לשמור על עור הפנים והגוף:

בצילום: באדיבות ד״ר להבית אקרמן: צילום: יח״צ
באדיבות ד״ר להבית אקרמן: צילום: יח״צ

1. כאשר המים חמים מדי.
מקלחות במים חמים מדי יכולות לייבש את העור ולגרום לגרד, קילוף ופריחה. גם עודף מקלחות ביום לא תמיד מועיל ויותר מדי מים עלול לייבש את העור ולגרום אף הוא לגרד ופריחה. מה הפתרון? ניתן לחמם את המים מאד לפני הכניסה למקלחת ובהמשך כשיש אדים וחום בחדר, להוריד את הטמפרטורה ולהתקלח במים פחות חמים. כמו כן, שימוש בקרם לחות מיד לאחר הרחצה ימנע יובש של העור.

2. שימוש בסבון קשה או סבון פילינג.
מומלץ להשתמש בסבון שלא מאד מייבש את העור – עדיף סבון המכיל לחות בתוכו. עדיף לא להשתמש באופן רגיל בסבון אנטי בקטריאלי. כמו כן, לא מומלץ להשתמש בסבון פילינג גרגירים על כל הגוף יותר מדי פעמים בשבוע. ההמלצה היא כפעמיים בשבוע.

בצילום: באדיבות ד״ר להבית אקרמן: צילום: יח״צ - 1
באדיבות ד״ר להבית אקרמן: צילום: יח״צ

3. שפשוף יתר של העור לא מנקה אותו.
נהפוך הוא. לעיתים אנו נוטים לחשוב שאם נשפשף את העור בחוזקה על ידי מברשת או ספוג קשה העור יהיה נקי יותר. אבל זו טעות נפוצה. שפשוף מוגזם בעור יכול לגרום לגירוי ניכר של העור ואפילו לסימנים של פיגמנטציה בעור (בעיה מאד שכיחה בבעלי עור בגוון כהה). הפסקת השפשוף התכוף תפתור את הבעיה.

בצילום: באדיבות ד״ר להבית אקרמן: צילום: יח״צ -23
באדיבות ד״ר להבית אקרמן: צילום: יח״צ

4. להשתמש בסכין גילוח לא נקי.
סכין הגילוח הוא קרקע פורייה לחיידקים ופטריות ולכן לפני השימוש החוזר בסכין גילוח מומלץ לשטוף אותו במים חמים מאד. מאחר ואנחנו מחליפות הרבה סכיני גילוח, כדאי להקפיד על הרגל זה.

5. ללכת בכפכפים באזורי מים.
חשוב מאד להשתמש בכפכפים במקלחות ציבוריות, סביב בריכות וליד הג’קוזי או בכל באזור ציבורי עם מים. בתנאי לחות ורטיבות לפטריות נוח מאד להתרבות ולשגשג. שימוש פשוט בכפכפי גומי בכל מגע שהוא במקור מים או רטיבות ציבוריים ימנע את הבעיה הטורדנית.

*הטיפים נכתבו באדיבות ד"ר להבית אקרמן מומחית לרפואת עור.

 

 

המלחמה בסנטר הכפול: פייסטיט-טיפול חדשני בגלי רדיו

תופעת הסנטר הכפול תוקפת גברים ונשים כאחד, סנטר כפול הינו פועל יוצא של צבר שומן תת-סנטרי היוצר קמירות ומטשטש את הגבול בין החלק התחתון של הפנים והצוואר.

בצילום: פייס טייט - לפני ואחרי הטיפול. צילום: יח״צ פרומדיקס
פייס טייט – לפני ואחרי הטיפול. צילום: יח״צ פרומדיקס

הסיבות לכך רבות החל מפגם אסתטי שכיח. לצד שינויים במשקל, נטייה גנטית, שינויים הורמונליים ותהליך ההתבגרות המהווה גורם משמעותי האחראי להופעת הסנטר הכפול. במהלך השנים האלסטיות העורית אובדת, ספיגת העצם תלויית גיל ושינויים בפיזור השומן התת עורי תורמים לצבר השומן באזור ולהופעת סנטר כפול.

לדברי ד"ר שרית כהן, מומחית לכירורגיה פלסטית: "בסקר שנערך ע"י האיגוד אמריקאי לכירורגיה דרמטולוגית בשנת 2015 נמצא ש-67% מהנשאלים מוטרדים מצבר שומן מתחת לסנטר ובצוואר. הסנטר הינו מקום קטן, רגיש הדורש מיומנות ויכולת גבוהה, לכן הפתרון צריך להיות עם רמת דיוק גבוהה. עד כה הפתרון הנפוץ ביותר היה התערבות ניתוחית כחלק מניתוח מתיחת פנים וצוואר או שאיבת שומן".

בצילום: צינורית מזערית המוחדרת לאיזור ומחממת את הרקמות התת עוריות בעזרת גלי רדיו. צילום: יח״צ פרומדיקס
צינורית מזערית המוחדרת לאיזור ומחממת את הרקמות התת עוריות בעזרת גלי רדיו. צילום: יח״צ פרומדיקס

בימים אלה משיקה חברת פרומדיקס טכניקה חדשנית, לטיפול יעיל בסנטר כפול באמצעות מכשיר FaceTite By InMode. המכשיר מאושר ע"י הFDA ומשרד הבריאות ומהווה פריצת דרך בתחום הצערת הפנים והצוואר.

הטיפול מתבצע דרך חתך מזערי מתחת הסנטר אליו מוחדרת צינורית זעירה המחממת את הרקמות התת עוריות במשולב עם המסת מצבור השומן בסנטר.טכנולוגיית גלי רדיו מתקדמת זו מאפשרת כיווץ מיידי של רקמות תת עוריות ואפקט ארוך טווח של הדוק ומיצוק. אפקט המיצוק הייחודי באמצעות טכנולוגיות גלי רדיו מאפשר הצערה ניכרת ואינו מושג בטכניקות אחרות של המסת שומן. הטיפול מבוצע תחת הרדמה מקומית, אורך כחצי שעה ומבוצע ע"י מנתח פלסטי.צג בקרה דיגיטלי מאפשר בקרת טמפרטורה מדוייקת במהלך החימום המבוקר של שכבות תת עוריות עד להשגת טמפרטורת יעד. ההליך קצר ובטיחותי, זמן ההחלמה מהיר והתוצאות דרמטיות ללא צורך בהתערבות ניתוחית.

בצילום: תופעת הסנטר הכפול - פרומדיקס. צילום: שאטרסטוק
תופעת הסנטר הכפול – פרומדיקס. צילום: שאטרסטוק
בצילום: מכשיר פייס טייט המשווק על ידי חברת פרומדיקס. צילום: יח״צ
מכשיר פייס טייט המשווק על ידי חברת פרומדיקס. צילום: יח״צ

לדברי ד"ר שרית כהן: "FACETITE – טכנולוגיית גלי רדיו זעיר פולשנית, היא בשורה משמעותית לתחום הסנטר והצוואר. טכנולוגיה חדשנית זו מאפשרת טיפול בו זמני של הדרמיס, שכבת העור המרכזית, הספטות התת עוריות והשומן התת עורי. הודות ליכולת לחדור לשכבות אילו, נוצר מיצוק והרמת רקמות וכן המסת שומן תת עורי. ההליך הקצר, זמן ההחלמה המהיר והתוצאות הנראות לעין מייתרות התערבות ניתוחית במטופלים מתאימים ותורמות למראה צעיר יותר ואסתטי של הפנים והצוואר. הניסיון מלמד כי התוצאה נשמרת מספר שנים״.

 

עלות הטיפול: 10,000-15,000 שקל. הטיפול נערך ע"י רופאים מנתחים שעברו הכשרה מתאימה.

 

איך ניתן להיפטר מצלקות?

פתרונות, עצות וטיפים מד"ר להבית אקרמן מומחית לרפואת עור

בצילום: צילום: באדיבות ד״ר להבית אקרמן-3
צילום: באדיבות ד״ר להבית אקרמן

צלקת! כמה פעמים הסתכלת על פניך בראי/ על איבר בגוף ופתאום נתקלת בסימן שלא היה שם קודם. שמו, צלקת. הרבה נשים תוהות איך ניתן להיפטר מהן?. חלקן מופיעות לאחר ניתוח, או אפילו סתם לאחר התעסקות עם פצעון סורר. לא חשוב מה הסיבה להופעתן, צלקות מהוות בעיה טורדנית ועיקשת לטיפול. כאן המקום להבהיר שאין שום דבר שמוחק צלקות לנצח. יש הרבה מאד דרכים (חלקן יעילות מאד) לשיפור הצלקת.

בצילום: ד״ר להבית אקרמן. צילום יח״צ
ד״ר להבית אקרמן. צילום יח״צ

ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור, מבהירה מה הדרכים הנכונות והיעילות להיפטר מהצלקות:
בשלב ראשון, כאשר מטפלים בצלקת, חשוב לשמן את הגלד. בניגוד אולי להגיון הבסיסי – גלד של הצלקת לא גורם לה להחלים מהר יותר, להיפך. הגלד הופיע על העור לאחר שנפצע והוא חלקמתהליך ההחלמה. ככל שתהליך זה יהיה מהיר יותר כך יהיה פחות סיכון לצלקת. לכן, יש צורך למרוח תכשיר שומני (כמו משחה אנטיביוטית שומנית בהתחלה ואח"כ פשוט לחות שומנית) על מנת לעזור לגלד להתקלף מהר יותר ולהאיץ את תהליך החלמה הפצע.

2. חשוב מאד להפחית לחץ על העור, במיקום של החתך והצלקת. זה נכון בעיקר בצלקות עם תפרים אבל לא רק. כאשר העור נפצע או נחתך, רופאים “מקרבים” חזרה את שולי העור זה לזה על מנת שיוכלו להתחבר יחד ולאפשר לצלקת להגליד. ככל שיהיה יותר לחץ על הפצע/החתך כך ההצטלקות תהיה פחות טובה.

3. יריעות סיליקון או מריחת סיליקון – לאחר שהצלקת החלימה והגלידה לחלוטין, חשוב מאד להתחיל מיד בטיפול בתכשיר סיליקון לצלקות או ביריעות סיליקון (בייחוד לחתך ניתוחי או כוויות נרחבות). יש מספר מחקרים שמראים כי שימוש בסיליקון משפר את תהליך ההצטלקות, זה בייחוד נכון לצלקות ניתוחיות או כוויות ולא בצלקות אקנה, למשל. חשוב להתחיל בטיפול מוקדם כדי זה להגביר את היעילות.

בצילום: צילום: באדיבות ד״ר להבית אקרמן-2
צילום: באדיבות ד״ר להבית אקרמן

4. הרבה פעמים כאשר צלקות מחלימות ומגלידות נותר באזור כתם כהה מהעור (היפר-פיגמנטציה) או כתם בהיר מהעור (היפו-פיגמנטציה). על מנת להימנע ככל שניתן מכתם כהה יש להימנע עד כמה שניתן מחשיפה לשמש במהלך שלב ההגלדה ולהשתמש במסנן קרינה על בסיס קבוע (עם מקדם הגנה 30 לפחות).

למרות שזה מציק ומעיק, הדברים הקטנים הללו באמת יכולים לגרום להחלמה טובה יותר של הצלקת עם פחות סיכוי להותרת כתם באזור. במקביל אפשר להשתמש בתכשירי הבהרה שונים, כאשר נותרה כבר היפר-פיגמנטציה (כתם כהה), כמו תכשירים המכילים הידרוקינון (דרוש מרשם רופא), רטינול, ויטמין C, וכן תכשירים קוסמטיים רבים אחרים על בסיס סויה וכד’.

כאשר הצלקת בגוון אדום ניתן לשפר את המראה על ידי טיפולי לייזר מתוחכמים אשר יגרמו לשיפור בצלקת מבלי לפגוע בעור אשר סביבה. גם כאן חשוב להתחיל טיפול מוקדם כי צלקות חדשות מגיבות טוב יותר לטיפול בלייזר מאשר צלקות וותיקות ויוכלו להחלים מהר יותר.

בצילום: צילום: באדיבות ד״ר להבית אקרמן-1
צילום: באדיבות ד״ר להבית אקרמן

5. הגלדה לא תקינה של הצלקת – לפעמים נוצרת צלקת מוגבהת מהעור וכאשר יש שגשוג יתר של הצלקת, הרבה מעבר לאיזור החתך המקומי, זה נקרא “קלואיד”. זה סוג צלקת מאד עמיד לטיפול. הדרך הטובה ביותר היא כמובן לנסות ולהימנע מכך, אם יש רקע קודם של הצטלקות לא תקינה, או קלאיד במשפחה.

כמו כן, יש אזורי גוף אשר מועדים יותר לקלואידים כמו אפרכסות, עור החזה והכתפיים. לפני שגורמים לחתך באזור הזה חשוב לקחת בחשבון כי עלול להתפתח במקום קלואיד. הטיפול בקלואידים מורכב ויש להתחיל טיפול מר, ביריעות סיליקון בשלב ראשון ובעיסוי הצלקת מספר פעמים ביום עם תכשיר ריכוך. זה דבר פשוט ויעיל בשלבים התחלתיים של הופעת הצלקת.

בהמשך מומלץ לפנות לרופא עור בקופת חולים לשקילת טיפול בחנקן נוזלי או בהזרקות סטרואידים לתוך הצלקת. גם כאן ניתן לשפר חלקית את המצב על ידי טיפול בלייזר אבל בעיקרון סוג צלקת זה מגיב פחות טוב לטיפולים.

6. צלקות אקנה – בעוד שהאקנה חולפת ברוב המקרים עם סוף שנות ההתבגרות, הצלקות עלולות להישאר אתנו וחבל. ולכן חשוב מאד לטפל באקנה על ידי תכשירים רפואיים שונים על מנת להקטין את הסיכוי להותרת צלקות בעתיד. כמו כן, התעסקות וחיטוט בפצעים מגבירים אף הן את הסיכוי להותרת צלקת. אז חשוב לא לחטט.

בצילום: צילום: באדיבות ד״ר להבית אקרמן
צילום: באדיבות ד״ר להבית אקרמן

גם ניקוז מכאני קבוע של נגעי האקנה על ידי קוסמטיקאית לא מומלץ כדרך קבע כטיפול באקנה. כל חיטוט עלול להותיר צלקת. אבל אם כבר יש לכן צלקות אקנה, היום ישנם פתרונות טובים מאד לשיפור משמעותי במראה וכמות הצלקות. בשלב ראשון, ניתן להשתמש בתכשיר המכיל רטין A  (דרוש מרשם רופא). יש כיום בשוק הרבה מאד אפשרויות טיפול בלייזרים שונים וגלי רדיו אשר יכולים לתת תוצאה מאד טובה בשיפור הצלקות.

יש ללכת רק לרופא מיומן ומוסמך בתחומו כיוון שהפיקוח על המכשירים והמכונים השונים אינו הדוק דיו. כמובן שיש היום גם מייקפים מיוחדים אשר יכולים לטשטש כתמים וצלקות.
*הטיפים נכתבו באדיבות ד"ר להבית אקרמן, מומחית בינלאומית לרפואת עור

וגם: לוריאל ישראל חוגגת  10 שנים לפרויקט: "אמץ לך אח/ות לוריאל"
הפועל לקידום החינוך בקרב הקהילה האתיופית בישראל

 

בצילום: "אמץ לך אח/ות לוריאל". אלי שגיב. צילום: יח״צ
"אמץ לך אח/ות לוריאל". אלי שגיב. צילום: יח״צ

אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל השתתף באירוע חגיגי במכללת נתניה לרגל עשור לפרויקט "אמץ לך אח/ות לוריאל", שנערך בנוכחות פרופ' צבי ארד, נשיא מכללת נתניה, ד"ר דוד אלטמן, סגן נשיא המכללה ונציגים בכירים מעיריית נתניה.
פרויקט הענקת מלגות לסטודנטים במכללת נתניה המשמשים חונכים ואחים בוגרים לתלמידים ממוצא אתיופי, הוא חלק מרכזי מהפעילות שעורכת לוריאל ישראל עבור הקהילה ומצטרף לפרויקטים דוגמת קידום נשים במדע במסגרת פרס מצוינות "לוריאל אונסקו למען נשים במדע", יום האזרחות הטובה במסגרתו מאות עובדי החברה מקדישים יום שלם על מנת לתרום מכישוריהם ומיכולותיהם לאוכלוסיות מוחלשות מארגונים שונים ברחבי הארץ ועוד.
אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל: ״לוריאל ישראל חרטה על דגלה את נושא האחריות התאגידית חברתית, המהווה חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה הארגונית של החברה. זהו מעמד מרגש עבורנו להיות חלק ממפעל חשוב זה, המקדם את הקהילה האתיופית בישראל ומעניק מאות מלגות לסטודנטים ממוצא אתיופי, אשר בתמורה חונכים ילדים מבית הספר היסודי ׳מורשת זבולון׳ לדרך של השכלה גבוהה והצלחה בחיים. בהשקעה ובתמיכה הנכונה, הילדים של היום יהיו מנהיגי המחר״.
במהלך 10 השנים האחרונות כמו גם השנה העניקה לוריאל ישראל 30 מלגות לסטודנטים אתיופים. במסגרת הפרויקט, הוענקו עד כה כ-250 מלגות לסטודנטים אשר חנכו כ-350 תלמידי בית הספר היסודי "מורשת זבולון" בנתניה- שהביאו אותם להתקדמות ולהישגים משמעותיים בלימודים.

 

 

 

 

 

 

 

Efifo – אופנה
מגזין אופנה ישראלי

Efifo – Fashion
Fashion Magazine

פורסם בקטגוריה מוצרי יופי
תגובות פייסבוק