״לאופנה אין דת או מידה״

בתמונה: מעצבת האופנה שני רגב. צילום: יח״צ
|

אופנה אופנת נשים

שני שגב, מעצבת אופנה לנשים במידות גדולות ולדתיות, שמציגה קולקציה חדשה בשבוע האופנה למידות 42+. ״הציפייה הזו שמגזרים מסויימים ימשיכו להתנהג בצורה מסויימת, ולהתעלם מהצורך שיש להן, היא פשוט לא הגיונית בעיניי. כולנו חשופות היום לכל הטרנדים ויודעות מה היה בכל התצוגות כי ראינו אותן לייב באינסטגרם. אבל חלקנו לא נוכל אף פעם ללבוש את הטרנדים״. ראיון

 

בתמונה: מעצבת האופנה שני רגב. צילום: יח״צ - 1
אופנה – ״אני כבר פחות קונה ברשתות״. שני רגב. צילום: יח״צ

 

מאת: אפי אליסי

מעצבת האופנה שני שגב ידעה תמיד שהיא אוהבת עיצוב אופנה. החיים כיוונו אותה למקום שונה. היא מאוד אוהבת לצייר. יש בזה משהו מאוד אינטימי. לעסוק בטקסטורות של בדים, בצבעוניות שלהם, זו הנאתה הגדולה. היא ידעה בתוכה שזה יוביל אותה לאופנה, בדרך זו או אחרת. היא גדלה בתקופה שהיה מקובל ונפוץ ללכת לתופרת כדי לתפור בגדים ליום יום ולאירועים. עבורה כל ביקור אצל התופרת הייתה חגיגה של ממש. תמיד היו לה מגזינים מחו"ל עם תמונות מתצוגות הוט קוטור הכי יפות, ובזמן שאמא שלה הייתה מדברת איתה היתה שני הייתה שני יושבת ומביטה בעיניים נוצצות על כל השמלות והחליפות המדהימות. הברביות שלה היו הלקוחות הראשונות היא היתה מלבישה אותן בפיסות בדים שהיו בבבית. לקח לה קצת יותר מ-20 שנה לחזור לזה, אבל זה מרגיש לה שחזרה הביתה. ״מגיל 6 התחלתי לצייר אופנה. זה בערך כל מה שעשיתי. היו לי מאות דפים עם ציורים, מחברות, ספרים, זרקתי את הרוב לצערי. השארתי רק את אלו שממש אהבתי. וכשאני מסתכלת עליהם היום אני נחרדת. מה חשבתי לעצמי. זה בסדר, הייתי צעירה״.

 

בתמונה: שני שגב. חולצת מיכל הדפס כחול 250 שקל במקום 329 שקל. צילום: נעמי ים סוף
אופנה – שני שגב. חולצה: 250 שקל במקום 329 שקל. צילום: נעמי ים סוף

אופנה.
״אופנה היא שפה, הבגדים שאני לובשת ומעצבת הם המילים שאני לא יכולה או יודעת לומר. פה החשיבות שלה בעיניי. הרי כולנו לובשים בגדים, וכולנו משתמשים בשפה הזו. לכן, אני רואה חשיבות רבה לנסות ולהגיע לכמה שיותר נשים, לעצב גם לקהלים שלא מקבלים את המענה המתאים בקניונים וברשתות, כמו נשים במידות 42+ ונשים שמחפשות בגדים קצת יותר צנועים ולא בהכרח חשופים. בסופו של דבר, כל אחת רוצה להרגיש שהיא לובשת בגד שמבטא אותה ומשדר את מה שהיא מרגישה, ולנו כמעצבי אופנה יש את הזכות והחובה לאפשר להן לבטא את עצמן דרך האופנה״.

ואצלך?
״עבורי אופנה היא כלי דרכו אני מפרשת את העולם סביבי ומספרת את הסיפור שלי. זה גם המקום שבו אני חולמת. את רוב שנות החטיבה והתיכון שלי העברתי בלצייר דגמים, השיעורים היו שם כרעש רקע, ואני הייתי מתעופפת במקומות אחרים שממש לא קרובים לתיכון ברעננה שבו למדתי. היום אני מרגישה שעיצוב אופנה זה גם כלי דרכו אני נוגעת בנשים, דרך העיצובים שלי אני מאפשרת להן להתנסות במבט שונה על עצמן, קרה לי לא פעם שלקוחה מדדה פריט (לפעמים אחרי קצת שכנועים) וברגע שראתה את עצמה במראה היה רגע כזה של ׳וואו. איך לא לבשתי את זה עד היום?׳ או ׳תמיד חלמתי ללבוש שמלה ואף פעם לא העזתי׳. הרגעים הללו, יש בהם כל כך הרבה עוצמות. התחושה שאני הצלחתי לגרום לאישה להרגיש טוב כלפי עצמה, ולא משנה באיזו מידה היא, זו התחושה שמלווה אותי בכל מה שאני עושה, ואני מקווה שבשבוע  האופנה למידות 42+ אני אוכל להגיע לעוד נשים, שעד לאחרונה לא ממש קיבלו מענה על הצרכים שלהן, והסתפקו באופנה מאוד מסויימת. לשמחתי כיום כבר יש להן מבחר גדול יותר, עם בגדים שמעוצבים מתוך חשיבה על אופנה וטרנדים וגם במידה שלהן״.

 

בתמונה: שני שגב. חולצת מקסיקו גרסי לבנה 180 שקל במקום 299 שקל. חצאית מורן 289 שקל במקום 379 שקל. צילום: נעמי ים סוף
אופנה – שני שגב. חולצה: 180 שקל במקום 299 שקל. חצאית: 289 שקל במקום 379 שקל. צילום: נעמי ים סוף

 

אז מה היית משנה?
״יש תפישות שהתקבעו לגבי דרך לבוש של קהלים שונים. זה עדיין לגיטימי לומר לנשים שלובשות בגדים צנועים ללבוש שכבות, וזה עדיין לגיטימי לצפות מנשים במידות גדולות ללבוש שקים. הציפייה הזו שמיגזרים מסויימים ימשיכו להתנהג בצורה מסויימת, ולהתעלם מהצורך שיש להן, היא פשוט לא הגיונית בעיניי. כולנו חשופות היום לכל הטרנדים ויודעות מה היה בכל התצוגות, כי ראינו אותן לייב באינסטגרם. אבל חלקנו לא נוכל אף פעם ללבוש את הטרנדים, כי אף אחד לא ייצר את הבגדים במידה שמתאימה לי או עם שרוול ארוך מספיק. לאופנה אין דת או מידה, אופנה היא שפה בינלאומית, ובשבוע האופנה למידות 42+ אנחנו חוגגות בדיוק את זה, אופנה לכולן וכולן מוזמנות״.

תפתחי לנו את הארון שלך.
״וואו, אני אוהבת ללבוש הכל. ג'ינס וטישירט תמיד הולך. יש לי סגנון די מעורב, ישנם ימים שאלבש את השמלות שלי. בדרך כלל את שמלת הסנטוריני. זו שמלת קימונו ארוכה ורחבה, מושלמת לימים חמים של הסתובבויות בתל אביב (שיוצא לי לעשות די הרבה מאז שהתחלתי לעצב). בזמן האחרון אני מנסה לעשות שילובים של פריטי קז'ואל עם פריטי ערב. שחור תמיד הולך. משתדלת לא ללבוש הכל שחור, אבל זה יוצא. במיוחד בחורף. אני מאוד אוהבת להתלבש לאירועים. אוהבת להתפנפן, איפור מלא, תכשיטים קצת נוצצים, נעלי עקב (שאני נועלת בערך 4 פעמים בשנה, אבל חייבת שיהיו לי בארון כי הן פשוט מושלמות). מאז שהתחלתי לעצב, אני כבר פחות קונה ברשתות, הכל נראה לי שם אותו דבר וחסר ייחוד. מעדיפה לקנות אצל מעצבות אחרות, להן יש בגדים מיוחדים, מושקעים, באיכות הרבה יותר טובה מכל רשת, והכי חשוב: תוצרת ישראל״.

 

בתמונה: שני שגב. חולצת מקסיקו כסופה 180 שקל במקום 299 שקל. חצאית מקסיקו כסופה 250 שקל במקום 329 שקל. צילום: נעמי ים סוף
אופנה – שני שגב. חולצה: 180 שקל במקום 299 שקל. חצאית: 250 שקל במקום 329 שקל. צילום: נעמי ים סוף

 

סגנון מועדף?
״אני מאוד מתחברת לסגנון האתני, מאוד אוהבת הדפסים ועושר של צבעים וצורות. מצד שני, יש לי נטיה מסויימת לכיוון הקלאסי, פריטים שקטים יותר. זה האיזון שאני מנסה להגיע אליו בקולקציות שלי, לפעמים בהצלחה ולפעמים פחות״.

לאחר 10 שנות עבודה בהייטק, החליטה שני שגב שהגיע הזמן להגשים לעצמה חלום. החיים לקחו אותה למקומות שהיא לא ממש רציתה או תכננה להגיע אליהם. יש לה תואר ראשון בקרימינולוגיה. היא למדה עיצוב פנים תוך כדי עבדה בהייטק על מנת להתפרנס. המשכורת היתה נפלאה. היא נשארה, התקדמה והתפתחה. היא ניהלה צוותים של בדיקות ועיצוב. בשנתיים האחרונות שלה שם כבר הרגישה קוצים. זה לא מה שהיא רצתה לעשות בחיים. היא הרגישה שזה לא ממלא אותה ולא מספיק לה. היא נרשמה לקורסים בשנקר, ללמוד על מה שתמיד חלמה לעשות. לקח לה שנתיים לאזור אומץ באופן סופי ולהחליט שהיא עוזבת את המשרה הנוחה והתובענית שהייתה לה, ויצאה להגשים לעצמה את החלום. ״דרך הפייסבוק הכרתי את המעצבת טלי שרף חזן, בעלת המותג "טליה", שהעבירה סדנאות למעצבות מתחילות. בעזרתה המדהימה התחלתי את המסע שלי בעולם האופנה. היא לימדה אותי כיצד לפתח את הקולקציה, מה השלבים בייצור, כיוונה אותי לספקים שאותם היא מכירה, ובאופן כללי הייתה אוזן קשבת לכל ההתלבטויות, הבעיות והחששות שהיו לאורך הדרך״.

 

בתמונה: שני שגב. חולצת ענת 250 שקל במקום 349 שקל. חצאית אסתריקה 379 שקל במקום 459 שקל. צילום: נעמי ים סוף
אופנה – שני שגב. חולצה: 250 שקל במקום 349 שקל. חצאית: 379 שקל במקום 459 שקל. צילום: נעמי ים סוף

 

מיהי האישה לה את מעצבת?
״אני חושבת שאני רואה קודם את עצמי בבגד, אם אני מצליחה לדמיין את עצמי לובשת משהו, כנראה שזה ייצא לפועל. בדרך כלל אני מדמיינת את עצמי בתוך סצינה כלשהי, לדוגמא בחופשה באי יווני. אני מנסה לחשוב על לקוחות, מבנה גוף שונים, צרכים שונים. זה עוזר לי לאזן את הקולקציה מבחינת המגוון של הגזרות, אני משתדלת שיהיה איזון בין הפריטים, שיתאימו לנשים שונות, במידות שונות, רמות שונות של צניעות, נשים אחרי לידה. אני מקשיבה ללקוחות, ולפעמים מצליחה לשלב את הבקשות שלהן בקולקציה. הרבה נשים חיפשו שמלות שמתאימות לנשים מניקות, אז ידעתי שזה יהיה אחד הדברים הבאים שאעצב. גם הגדלת טווח המידות הגיע בעקבות בקשות של לקוחות, ואני שמחה שיש לי הזדמנות לייצר בגדים בטווח מידות רחב שיתאים ליותר נשים״.

איך בגד נולד.
״זה ממש משתנה, אני חושבת שלרוב אני מעצבת מתוך רעיון או נושא, עושה סיבוב בדים לראות את המבחר. חוזרת לחשוב על דגמים ושוב חוזרת לבדים. זה תהליך מאוד דינמי. כל פעם אני מפתיעה את עצמי מחדש. החלק של לחפש בדים הוא האהוב עליי, מאוד אוהבת לממש אותם, זה ממש פותח את הראש ונותן רעיונות. מצד שני, זה יכול נורא לבלבל אם לא מכוונים על משהו מסויים. בדרך כלל כשזה קורה לי אני פשוט מפסיקה הכל ומתחילה מחדש. לא אוהבת לבזבז את הזמן שלי (ולפעמים את הכסף כשקונה בדים בלי צורך אמיתי)״.

 

״זה עדיין לגיטימי לומר לנשים שלובשות בגדים צנועים ללבוש שכבות, וזה עדיין לגיטימי לצפות מנשים במידות גדולות ללבוש שקים. הציפייה הזו שמיגזרים מסויימים ימשיכו להתנהג בצורה מסויימת, ולהתעלם מהצורך שיש להן, היא פשוט לא הגיונית בעיניי״

 

בתמונה: מעצבת האופנה שני רגב. צילום: יח״צ - 2
אופנה – ״לפעמים בהצלחה ולפעמים פחות״. שני רגב. צילום: יח״צ

 

ניתן להשיג.
״עד היום השתתפתי בעיקר בירידים שמכוונים לקהל הדתי, אלו ירידים שמתקיימים במקומות שונים בארץ, ופוגשים בהם קהלים שונים ומגוונים ( גם נשים חילוניות מגיעות). יש לי אתר אינטרנט שדרכו לקוחות עושות הזמנות shanisegev.com איך מגיעים אלייך? ״בינתיים אני מגיעה אליהן כשיש ירידים, אבל הרבה מגיעות דרך הפייסבוק, פרסום שאני עושה או כשלקוחות מעלות תמונות כשהן לובשות בגדים שלי, וכמובן מפה לאוזן״

יש לך קהל?
״כן. זה אחד הדברים שהכי מרגשים אותי בעולם. זה אומר שאני בכיוון הנכון ואסור לי לוותר. יש לי לקוחות שרק הזמינו דרך אתר האופנה שלי ולא פגשתי מעולם, אני יודעת שהן עפות על הבגדים שלי ושהן חורשות עליהם, כי הן מספרות לי. כשזה קורה, זה הכי כיף שיש״.

 

בתמונה שני שגב. שמלת סנטוריני 399 שקל במקום 529 שקל. צילום: נעמי ים סוף
אופנה – שני שגב. שמלה: 399 שקל במקום 529 שקל. צילום: נעמי ים סוף

 

את מצליחה לחיות מזה?
״כשהתחלתי לעבוד בתור מעצבת, לא דמיינתי כמה זה קשה להיות עצמאית בארץ, ועוד יותר כמה זה קשה להיות מעצבת אופנה צעירה שגם מייצרת בארץ. התקופה הזו שאנחנו חיים בה, שאפשר להזמין את כל הבית מסין, בעשירית מחיר ועשירית איכות, מאוד מאתגרת וזה משפיע באופן ישיר עלינו, המעצבות הצעירות. אז כרגע אני מתפרנסת מהחסכונות שלי, ועובדת קשה כדי להתפרנס מהמקצוע שלי״.

רגעי השיא.
״יש 2 רגעים. כשהם מתרחשים, אני מרגישה בשמיים. הרגע הראשון: כשאני רואה בפעם הראשונה את העיצוב שלי גמור ותפור. הרעיון הזה שאני דמיינתי משהו ואז הוא התגשם. לא ממש יכולה לתאר במילים. לפעמים זה מרגיש כמו קסם, כשמישהי הניפה שרביט ופתאום הרעיון שהיה כלוא לי בראש התממש. הרגע השני: לקוחות מרוצות. כשלקוחה יוצאת מתא הלבשה ומרגישה שהבגד שלי נתפר במיוחד בשבילה, כשהוא מגשים לה איזשהו רצון שהיא חבוי שם עמוק בפנים, שום דבר לא משתווה לחיוך שנמרח לה על הפנים. ממש בשביל הרגע הזה אני עובדת, ולא ידעתי את זה כשהתחלתי אבל למדתי את זה מהר מאוד. יכול לעבור עליי יום נאחס במיוחד, אבל כשמגיע רגע כזה זה רגע שאני לא שוכחת״.

 

״אני חסרת סבלנות לפעמים וכבר רוצה לדעת מה יהיה איתי עוד 20 שנה, איפה יהיה העסק שלי, האם הצלחתי להשתלט על העולם כמו שתכננתי או לא״

 

בתמונה: שני שגב. שמלת נינה שחורה חגורה כסופה. 399 שקל במקום 439 שקל. צילום: נעמי ים סוף
אופנה – שני שגב. שמלה. 399 שקל במקום 439 שקל. צילום: נעמי ים סוף

 

מהו סוד ההצלחה שלך?
״נאמנות לעצמי. יש לי את הדרך שלי, יש לי את האמונה שלי, כוח וניסיון חיים. אני יודעת שאני עושה ועוד אעשה טעויות, אני יודעת שאני עושה גם דברים לא מוצלחים במיוחד, אבל אני גם יודעת שאני לומדת ושרק התחלתי. חשוב לי לעבוד עם אנשים טובים, ואני מוכנה לקחת את הדרך הארוכה יותר בשביל שזה יקרה. אני לא מוכנה לקצר את הדרך, להתפשר על איכות, בשביל להתקדם מהר יותר״.

 

״כשהתחלתי לעבוד בתור מעצבת, לא דמיינתי כמה זה קשה להיות עצמאית בארץ, ועוד יותר כמה זה קשה להיות מעצבת אופנה צעירה שגם מייצרת בארץ״

 

בתמונה: שני שגב. חולצת ענת שחורה 250 שח במקום 349 שח חצאית מקסיקו גרסי לבנה 250 שקל במקום 329 שקל. צילום: נעמי ים סוף
אופנה – שני שגב. חולצה 250 שקל במקום 349 שקל. חצאית: 250 שקל במקום 329 שקל. צילום: נעמי ים סוף

 

השאלון / שני שגב

התרגשות.
״רגעים אנושיים קטנים, זה יכול להיות אפילו כשאני הולכת ברחוב ורואה אנשים עוזרים אחד לשני, סתם ככה, זה תמיד גורם לי לחייך ולהאמין שעוד יש לנו סיכוי״.

השראות.
״ברמה האישית: המשפחה שלי הם ההשראה שלי. ההורים שלי, האחים שלי והגיסות שלי. בכל אחד מהם יש משהו שאני לומדת ממנו על בסיס יומיומי. התמדה, חריצות, אמונה, חיוביות, סבלנות, אורך רוח, ועוד המון תכונות מעולות שאני עובדת עליהן כל הזמן. ברמה המקצועית: דיאן פון פירסטנברג. אישה פשוט מדהימה בעיניי. אני אוהבת אצלה כל כך הרבה. התמדה, חוש אסתטי מטורף, עין מדהימה לשילובים וצבעים, ההדפסים שלה פשוט מעלפים בעיניי והלוואי שיום אחד אני גם אוכל להגיע לרמה שלה״.

גם אני רוצה.
דיאן פון פירסנברג. אישה מדהימה בת 70. עברה בחיים לא מעט משברים. גם אישיים וגם מקצועיים. היא צמחה להיות אחת הנשים המצליחות בעולם האופנה. היא משדרת חיוביות, נשיות, עוצמה, ביטחון בכוח שלה וגם פגיעות וצניעות. פשוט השראה. מקווה מאוד לפגוש אותה לאיזה דרינק יום אחד״.

אושר.
״יין, פיצה, קובנה של אמא שלי, לקוחות מרגשות״.

חברים.
״שילוב של חברות ילדות שהולכות איתי לכל מקום שאהיה בו, תומכות ועוזרות ומעודדות. חברות לחיים שתמיד נהיה שם אחת בשביל השניה, לא צריכות להיפגש כל שבוע כדי להישאר חברות, אנחנו יחד עד הסוף ומאז שיצאתי לעצמאות גיליתי את מושג החברות העסקיות. חברות מתחום האופנה והסטיילינג, אנחנו סוג של קבוצת תמיכה אחת לשניה, עוזרות, מייעצות, משתפות אחת את השניה בדילמות שעולות. והאמת, שגם חלק מהן כבר הפכו לחברות אמת וזה הדבר הכי כיפי בעולם״.

 

״אני די שמרנית, אבל בועטת בזרם בדרכי השקטה. יש לי את האמונות שלי, ויש לי את הדרך שלי לעשות דברים. אין לי צורך לצעוק בכל העולם מה אני חושבת ומה אני עושה או למה. אני מאמינה במים שקטים חודרים עמוק״

 

בתמונה: מעצבת האופנה שני רגב. צילום: יח״צ - 3
אופנה – ״עובדת קשה כדי להתפרנס מהמקצוע שלי״. שני רגב. צילום: יח״צ

 

יד מכוונת.
״המון אנשים. קודם כל המשפחה שלי. הם יודעים מה אני מתכננת, מה המטרה, מה השיקולים, ועוזרים לי לקבל החלטות שקולות. החברות העסקיות שלי שמכירות את התחום נותנות לי המון עצות מועילות, מקשרות אותי עם האנשים הנכונים, וגם תומכות ומפרגנות כשיש צורך״.

לאי בודד.
״מלא ספרים, את התוכית שלי, מוזיקה, כנראה שגם קצת בדים, חוטים, מחטים, נייר כדי שאוכל לצייר, וסלולרי בשביל אינסטגרם״.

אמונה.
״בדרך כלל כן. אני חושבת שלכל אחת יש רגעי משבר שהם היא לא מבינה מה היא עושה, ולמה. למה בכלל התחלתי עם זה, ומה חשבתי לעצמי. אבל אז מספיק שאני מסתכלת על מה שעשיתי, ואני מדברת עם אחת החברות שלי, שיכולה לתת לי פידבק חיצוני ולחזק אותי והמשבר עובר. אני מאמינה שיש לי עוד דרך ארוכה ללכת בה, ואני ממש מצפה לזה. אני חסרת סבלנות לפעמים וכבר רוצה לדעת מה יהיה איתי עוד 20 שנה, איפה יהיה העסק שלי, האם הצלחתי להשתלט על העולם כמו שתכננתי או לא״.

 

בתמונה: שני שגב. חולצת ענת 250 שקל במקום 349 שקל. צילום: נעמי ים סוף
אופנה – שני שגב. חולצת ענת 250 שקל במקום 349 שקל. צילום: נעמי ים סוף

 

רע.
״אנשים לא אמינים, לא טובים. מספיק לי לשמוע על דברים רעים שאנשים עשו. לא ברמה פלילית, אלא סתם אנושית, וזה ממש גורם לי להרגיש לא טוב. פשוט לא מצליחה להבין למה אנשים מחליטים לשקר, לפגוע ולהרוס, במיוחד כשלא יוצא להם שום דבר מזה. תהיו טובים, זה הרבה יותר נעים לכולם״.

פחד.
״אני מפחדת לפספס את החיים, וזה בעצם הניע אותי לעשות את השינוי הגדול. ממש פחדתי שאתעורר בוקר אחד, וכבר אהיה בת 50, אחרי 25 שנה של עבודה בהייטק, בעבודה שלא באמת מרגשת אותי ולא מספקת אותי, וזה אולי יהיה מאוחר מדי בשביל להגשים את החלומות שלי. זמן הוא הדבר היחיד שאי אפשר להחזיר. הבנתי שאני חייבת לעשות עכשיו את הצעד הזה. אם אני אצליח בו זה יהיה נהדר, ואם אני אכשל זה גם יהיה נהדר, כי לפחות אני יודעת שבאמת ניסיתי, והעזתי להגשים את החלום שלי. מקווה שאצליח״.

 

שבוע האופנה למידות 42+

שבוע האופנה למידות 42+ הגדול בעולם נוחת זו הפעם החמישית ברציפות בתל אביב, לחגיגת אופנה בינלאומית שתתקיים במשך 4 ימים בתאריכים 21-24.11.17 ביד חרוצים 11 בתל אביב, ביוזמתה והפקתה של הסטייליסטית גאלה רחמילביץ', בהשראת עיר האופנה והאורות PARIS.

בעוד ששוק הדיאטות בישראל מגלגל כ-5 מיליארד שקלים בשנה ולמעלה מ-18% מכלל האולכלוסיה הבוגרת (מעל גיל 15) בישראל נחשבים בעלי עודף משקל על פי דו"ח ה-OECD, נדמה שעולם האופנה המקומי ממשיך להתכחש לפלח זה באוכלוסיה. במרבית חנויות האופנה ניתן למצוא אופנה עד מידה 42-44 ולעיתים גם ההיקפים אינם תואמים מידות אלו על פי הסטנדרט שהיה קבוע עד לפני 2 עשורים בעולם האופנה. תלונות רבות הופצו ברשתות החברתיות בידי נשים שהלינו על הקטנת המידות של מותגים כאלה ואחרים, מה שהופך את שבוע האופנה למידות גדולות בישראל למקום היחידי שמאגד כל כך הרבה מותגים שפונים לפלח שוק זה.

בערב הגאלה תתקיים תצוגת האופנה הרישמית THE BIG BLACK DRESS בהשראת השמלה השחורה הקטנה של קוקו שאנל, שתארח לצד כל משתתפי שבוע האופנה, גם את בכירי מעצבי האופנה הישראליים שתפרו דגמים בלעדיים למסלול, לצד מעצבים אורחים מחו"ל שטסים במיוחד כדי לקחת חלק בשבוע האופנה למידות גדולות הגדול בעולם.

לאורך 4 ימי שבוע האופנה יתקיימו עשרות תצוגות אופנה מפוארות של מיטב המעצבים. בנוסף מתחם פינוק ומתחם POP UP מיוחד באווירה צרפתית שיכלול עשרות מעצבות ומותגים שיציגו קולקציות בלעדיות לשבוע האופנה ויעניקו עד כ-50% הנחה. טווח מידות: 42-62, טווח מחירים: 40-950 שקל.

PLUS SIZE FASHION WEEK TLV  
שבוע האופנה לנשים מידה 42+
מהדורת חורף 2017 בניחוח צרפתי. ימים שלישי-שישי 21-24.11.2017
שעות:  ג' 15:00-22:00 ; ד'-ה' 10:00-22:00 ; ו' 9:00-14:30,
אולם האירועים 'יד חרוצים 11'  (זו גם הכתובת) תל אביב
כרטיס כניסה: 30 שקל
ניתן לרכוש במכירה מוקדמת באתר האינטרנט (עד 15.11.17) במחיר מוזל
לפרטים, רכישת כרטיסים וזמני תצוגות WWW.GALASTYLE.CO.IL

אופנה I מגזין אופנהEfifo

פורסם בקטגוריה אופנת נשים
תגובות פייסבוק