״תל אביביות״. תערוכת אופנה בקניון רמת אביב

רוסלנה רודינה, גילה אלמגור. תערוכת תל אביביות קניון רמת אביב צילום רן יחזקאל
|

רוסלנה רודינה, תאלין אבו חנא, סנדרה רינגלר, לינה מחול, דנה זרמון, טיילור מלכוב ובן זיני, מגי אזרזר, שני קליין, לוסי דובנצ'יק ושמחה גואטה נכנסות לנעליהן של גילה אלמגור, חני פרי, אילנית, רות דיין, קארן דנסקי, ענת עצמון, ציפי פינס, ירדנה ארזי, ליה קניג ומירי אלוני בתערוכה המוקדשת לאייקני התרבות של תל אביב

אוצרי התערוכה: גילי סיוון ויואב מאיר

 

גילה אלמגור. צילום: יעקב ואלכסנדר אגור
גילה אלמגור. ההשראה. צילום: יעקב ואלכסנדר אגור

 

מאת אפי אליסיעורך אחראי Efifo

קניון רמת אביב מציג בין התאריכים 16.12.18-6.1.19 תערוכת צילום המוקדשת לעולם התרבות של של תל אביב. ״חשוב לנו באמצעות אופנה ואמנות לייצר שיח, הפעם בחרנו בנשים מעוררות השראה אייקוניות תל אביביות שמהוות יחד את הפסיפס של התרבות בעיר ובארץ, אנו מצדיעים להן ומוקירים להן תודה על פועלן לאורך השנים ועל סלילת הדרך לכל אישה באשר היא״, מוסרים יואב מאיר וגילי סיוון- כהן, אוצרי התערוכה. ״טעימה עכשווית ומעודכנת מעולם התרבות העשיר והמגוון של העיר תל אביב. קניון רמת אביב, המאגד בתוכו את מיטב מותגי האופנה״, מוסיפה טלי בראל, מנהלת השיווק של קניון רמת אביב.

 

רוסלנה רודינה בהשראת גילה אלמגור. תערוכת תל אביביות קניון רמת אביב צילום רן יחזקאל
רוסלנה רודינה בהשראת גילה אלמגור. צילום: רן יחזקאל

 

גילה אלמגור, ״מלכת הקולנוע הישראלי״, כלת פרס אופיר ופרס ישראל לקולנוע. הצילום המקורי של יעקב ואלכסנדר אגור מהסרט ״מצור״ בו כיכבה אלמגור. רוסלנה רודינה נבחרה לייצג אותה בצילום המחודש. תאלין אבו חנה קיבלה השראה מצילום אישי של חני פרי – דוגמנית אייקונית. הזמרת אילנית שהקליטה יותר מ-600 שירים בצילום של בן לם הוותיק. את הבלונד של אילנית מגלמת סנדרה רינגלר. החיבור בין לינה מחול ולהשראה רות דיין מסקרן. את קארן דנסקי, אייקון אופנה ישראלי, שצולמה על ידי סמי בן גד ז"ל, מחדשת כוכבת הרשת דנה זרמון. כוכבי הנוער טיילור מלכוב ובן זיני עושים את ענת עצמון מצילום של יקי הלפקין ז"ל. מגי אזרזר מהשחקניות העסוקות בישראל נבחרה להיות ציפי פינס. שני קליין היא ירדנה ארזי מצילום של סטנלי בטקין. ליא קניג, כלת פרס ישראל לתיאטרון, בצילום מתוך ההצגה ״המלט״ (באדיבות ארכיון התיאטרון הלאומי הבימה). לוסי דובינצ'יק נכנסה לנעליים ענקיות. החיבור המרתק הוא של שמחה גואטה שנבחרה להיות מירי אלוני מצילום באדיבות ארכיון בית לסין.

קניון רמת אביב, תלאביב
התערוכה תוצג ברחבה המרכזית בקומת הכניסה.
בין התאריכים 16.12.18-6.1.19
הכניסה חופשית

 

 

Efifo – מגזין האופנה של ישראל
מייסד ועורך אחראי: אפי אליסי
מייל: efifo@efifo.co.il
אינסטגרם: efifomagazine
קבוצת האופנה שלנו פתוחה לכולם: https://www.facebook.com/groups/efifo/

 

פורסם בקטגוריה כתבות אופנה
תגובות פייסבוק