הבושם חדש של ברברי לגבר יעשה לכם את החג

ברברי בושם לגבר - 1
|

מאת: אפי אליסי

גברים, תתכוננו: הבושם החדש של ברברי ימשוך אליכם תשומת לב רבה. הוא סקסי וחושני. חמצמץ במידה עם נגיעות של פלפל שחור. כל מה שגבר צריך לחג המתקרב. אני התאהבתי בניחוח המשכר של הבושם. מבטיח שכולם ידברו עליו בארוחת החג. התעלפתי ביי.

עוד פרטים שיעשו לכם חשק לפנק אתכם או את הגבר שלכם בבושם החדש של ברברי.

הבושם Hero מגלם חופש, שינוי ואנרגיה גברית. אדם דרייבר השחקן פרזנטור ליין ברברי הירו. אדם דרייבר האניגמטי וההרפתקני מגלם את רוח הבושם – המאמץ את חופש הביטוי והיופי הטמון בניגודים: חזק ומאופק, רב עוצמה ורחום, אתלטי ויצירתי.

הבושם Hero מייצג גבר המחפש חופש ושינוי בחייו האישיים – ואינו מוגבל על ידי דעות קדומות. גילוי עצמי וכבוד לנפלאות עולם הטבע באים לידי ביטוי בבושם הראשון של ריקרדו טיצי לברברי. 

ברברי לגבר. צילום: יח״צ חול-3
ברברי הירו. צילום: יח״צ חול


הבושם Hero, המהווה פרשנות מודרנית לבושם ברברי של ריקרדו טיצי, כולל את ראשי התיבות TB המוטבעים בפעם הראשונה.
עיצוב הבקבוק מודרני ורב עוצמה כבושם המצוי בתוכו.  צורתו הזוויתית הנה פרשנות מחודשת מופשטת של פרסת הסוס, החרוטה עם הסמליל המעוקל של ברברי.

בקבוק הבושם Hero, המהווה פרשנות מודרנית לבושם ברברי של ריקרדו טיצי, כולל את ראשי התיבות TB המוטבעים בפעם הראשונה. עיצוב הבקבוק מודרני ורב עוצמה כבושם המצוי בתוכו.  צורתו הזוויתית הנה פרשנות מחודשת מופשטת של פרסת הסוס, החרוטה עם הסמליל המעוקל של ברברי.

הבושם Hero, המהווה שילוב מרתק של כוח ורעננות, זוכה לזריקת מרץ של ברגמוט תוסס ומחוזק עם ערער ופלפל שחור. הניחוח התוסס זוכה לעומק נוסף עם לב של עץ ארז חם משלושה מקורות שונים – וירג'יניה, הרי האטלס והרי ההימלאיה. 

ברברי לגבר. צילום: יח״צ חול-2
ברברי לגבר. צילום: יח״צ חול


מחיר מומלץ לצרכן : 429 שקל

ניתן להשיג ברשתות סופר פארם, אפריל, BE, משביר לצרכן

פורסם בקטגוריות ביוטי, טיפוח
תגובות פייסבוק