מארזי ביוטי לראש השנה ולחגי תשרי

AHAVA 2021
|

זה הזמן לפנק את האהובים עליכם במארזים וערכות ביוטי לראש השנה,מארזים טיפוח הפנים והגוף וגם ערכות האיפור המושלמות של מאק מקולקציה שכולה אבק של כוכבים בפיתוחו של המאפר ההוליוודי Gregory Arlt שהושקה בעיתוי מושלם שמתחבר עם חגי תשרי

מארז ראש השנה - TONYMOLY -1
TONYMOLY. צילום: יח״צ

עולם היופי – אורנה רימוק עורכת ביוטי Fashion Israel. ממליצה!


TONYMOLY 

מותג הקוסמטיקה הקוריאני המוביל בעולם TONYMOLY משיק: מארזי טיפוח לחג במהדורה מוגבלת ובנוסף, מבצעי החג באתר: עד 40% הנחה על כל האתר כולל מארזים

מארז ראש השנה  Happy apple gift – ראש השנה כולו בקופסה אחת! הכנו עבורכם את המתנה המושלמת לחג כדי שלא תגיעו בידיים ריקות המארז מגיע בקופסה מעוצבת של TONYMOLY ומוכן למתנה.למתנה.

המארז מכיל 6 מוצרים:

מסכת עגבנייה להבהרה – TOMATOX– כל היתרונות שיש בעגבניה במסיכה אחת, בעלת אפקט מיידי להבהרת כהויות, ולמראה עור זוהר, אחיד וחלק. 80 מ"ל.

מסכת בד יין אדום – סדרת I’M– מסכת בד לאפקט מקסימלי במינימום זמן המעניקה פתרון מושלם לכיווץ הנקבוביות וניקוי עור הפנים שלך. 21 גר'. 

מסכת בד עגבנייה- סדרת I’M– חידוש וניקוי עור הפנים בקלות ובמהירות עם מסיכת בד עגבנייה שתשאיר אותו נעים, צעיר וזוהר בתוך זמן קצר. 21 גר'. 

קרם ידיים תפוח – לידיים והציפורניים שלך מגיע יותר: קרם לחות והגנה מועשר בתמצית הדרים וחמאת שיאה, במרקם קטפתי וניחוח משגע לידיים מטופחות רכות ונעימות. 30 מ"ל .

ליפ באלם תפוח  MINI FRUIT LIP BALM – השפתיים שלך יודו לך: ליפ באלם במרקם קליל ובטעם תפוח עדין לשפתיים לחות ורכות לאורך זמן. 7 מ"ל

תיק איפור kiss kiss – תיק איפור עם הדפס שפתיים, השומר על מוצרי הטיפוח שלך, נוח לשימוש. התיק המושלם לנסיעות או לאחסון יומיומי בתוך התיק שלך, המאפשר לך לקחת איתך את מוצרי היופי שאת זקוקה להם במהלך היום.

מחיר: 115  שקל (במקום 199.50 שקל)


המארז כולל את כל מה שצריך לשים בשולחן החג במארז מושלם וחגיגי! המתנה המושלמת לאמא, אחות, חברה או מארחת שתירצו להדהים! מגיע בקופסה מעוצבת של TONYMOLY ומוכן למתנה.

מארז 8 מוצרים:

מסכת בד יין אדוםסדרת I’M – מסכת בד לאפקט מקסימלי במינימום זמן המעניקה פתרון מושלם לכיווץ הנקבוביות וניקוי עור הפנים שלך. 21 גר'. 

קרם ידיים תפוח – לידיים והציפורניים שלך מגיע יותר: קרם לחות והגנה מועשר בתמצית הדרים וחמאת שיאה, במרקם קטפתי וניחוח משגע לידיים מטופחות רכות ונעימות. 30 מ"ל .

ליפ באלם תפוח  MINI FRUIT LIP BALM – השפתיים שלך יודו לך: ליפ באלם במרקם קליל ובטעם תפוח עדין לשפתיים לחות ורכות לאורך זמן. 7 מ"ל .

EGG PORE – מסכה לכיווץ נקבוביות- המסכה עם “אפקט הקירור” הייחודי מועשרת באבקת קליפת ביצה, מנקה ומכווצת נקבוביות ומותירה אחריה עור פנים נקי, רך ובוהק.

EGG PORE – מסכה לניקוי “ראשים שחורים”- ניקוי עמוק של נקבוביות העור וצמצום הופעתן הם רק חלק מהפעולות שהמסכה מסדרת הביצה, תעניק לעור שלך. לצד אלו תהני גם מעור חלק, אחיד ומוצק.

EGG PORE – מדבקות אף – הגיע הזמן לפתרון לשחורים באף! מדבקות האף מנקות בקלות ובאופן מיידי את הנקבוביות ויוצרות מראה נקי ואחיד.

מסכת יופי  פנינים PURENESS 100 – מסכת פנינים מסדרת 100 Pureness מועשרת בתמציות פנינים תתרום לאפקט הארת העור ולמראה אחיד, בריא וקורן. 21 גר'.

תיק איפור ורוד– GLOSS & GO MINI BAG – תיק איפור מלא בסטייל, קומפקטי ושימושי, לנשיא115ה של מוצרי החובה שלך איתך כל הזמן. בצבע ורוד שלא תוכלי להסיר ממנו את העיניים.
מארז מפנק וכיפי במיוחד, הקופסא מעוצבת מקסים ואפילו ישנו כרטיס ברכה אישי, כמה כיף לקבל מתנה כזאת לחג!

מחיר: 169.90 שקל (במקום 289 שקל) 

להשיג באתר המותג בלבד https://www.tonymoly.co

מארז ראש השנה - TONYMOLY 
TONYMOLY. צילום: יח״צ

ANITA X Jo Malone London

כשהמארז המדהים של  Anita×Jo Malone London הגיע אלי לא, זה היה קסם, הקופסא כל כך יפה שממש לא רציתי לפתוח אותה אלה פשוט להשאיר אותה, ככה,כמו שהיא, הסקרנות עשתה את שלה, מיד כשפתחתי את הקופסא גיליתי עולם של ריחות, האמת, זאת היתה הפתעה נעימה מאוד שמאוד שמחתי לקבל.

יש מעט טעמים וניחוחות שמחזירים אותנו הביתה. לסביבות המשפחתיות בהן גדלנו, לקטעי זיכרון סודיים או פשוט לאזור הנוחות הרגוע שצריך ברגעי לחץ.

באווירת השנה החדשה, גלידריות הבוטיק הבינלאומית ANITA ומותג הבישום היוקרתי ג'ו מלון לונדון רקחו מארז חגיגי, המאפשר להתענג על תחושת החמימות הנוסטלגית של חג, בית ומשפחה.

המארז משלב מהדורה מוגבלת של גלידת האגסים ביין, הטעם הנוסטלגי של ANITA, האמא של הגלידות שכל כך הרבה התחברו אליה, והניחוחות האיכותיים והבלתי צפויים המאפיינים את היצירות מבית Jo Malone London, בהם הניחוח האיקוני English Pear & Freesia.

הטעם החדש, גלידת אגסים מבושלים ביין אדום וקינמון במהדורה מוגבלת יהיה זמין בסניפי אניטה החל מה-29.8 במשך כל תקופת החג. בנוסף, הטעם החדש וטעמים נוספים לבחירה יוצעו גם בגרסת מארז חגיגי הכולל 3 בשמים של ג'ו מלון לונדון בגודל מיוחד, המתאימים במיוחד לנשיאה בתיק.

מחיר מארז – 170 שקל מחיר, משלוח דרך וולט – 180 שקל
https://www.anita-gelato.com/

ANITA-X-Jo-Malone-London-1
ANITA X Jo Malone London. צילום: יח״צ

SeboCalm 

מותג הדרמו-ביוטי SeboCalm משיק: ערכות טיפוח לחג במהדורה מוגבלת לכבוד השנה החדשה

לקראת ראש השנה, מותג הדרמו-ביוטי SeboCalm משיק קולקציית ערכות טיפוח חגיגיות במהדורה מוגבלת, ואספקה תוך 3 ימי עסקים, לפתוח את השנה החדשה עם שגרת הטיפוח המושלמת ליום וללילה.

בנוסף, לקראת החג, מגוון ערכות המתנה באתר

  • יוצעו בהנחה של עד 40%  הנחה.
  • ערכת חג הזנה וניקוי העור
  • (מתאים לעור יבש ובוגר)

הערכה כוללת את מיטב מוצרי האנטי אייג’יניג לעור יבש, הנותנים מענה לטיפול וטיפוח העור בבוקר ובערב.

שימוש נכון וקבוע במוצרים יסייע לכן לשמור על מראה עור צעיר, מתוח וזוהר לאורך זמן. המוצרים מועשרים בתמציות צמחים, ויטמינים ושמנים המזינים את העור ומשפרים את מרקמו. מצוין לצמצום מראה הקמטוטים ולטיפוח עור יבש במיוחד.

בוסטר ויטמין C לעור הפנים – מסייע בהבהרת כתמי שמש והיפר-פיגמנטציה. בוסטר בעל נוסחה ייחודית מרוכזת, ללא מים, עם יכולת ספיגה יעילה וגבוהה מאוד, המתאים לעור יבש ובוגר הדורש שיקום. הבוסטר מכיל 10% ויטמין C טהור, מסייע בהבהרת כתמי שמש והיפר-פיגמנטציה, מעודד ייצור קולגן ואלסטין, לעור חלק וגמיש יותר. 10 מ"ל

מסכת בד קולגן – להגברת האלסטיות ומראה עור חלק ושמן קיקיון המסייע בשמירה על מאזן הלחות בעור. 19 גרם

מסכת בד חומצה היאלורונית- מסיכת בד בתוספת חומצה היאלורונית ושמן קיקיון המשפרים את מאזן הלחות בעור ושומרים על עור גמיש ורך. 19 גרם.

קרם יום נגד קמטים SPF25 – להפחתת הקמטים והקמטוטים ולהגנה מפני השמש. 50 מ"ל

מסכת פילינג אנזימטית  – להתחדשות תאי העור ושיפור מרקם העור. 50 מ"ל

קרם לילה רטינול (ויטמין A) בגודל מיוחד – לצמצום מראה הקמטים והאטת קצב הזדקנות העור, לאפקטיביות בשעות הלילה. 15 מ"ל

ובנוסף, תיק טיפוח מתנה!

מחיר: 279 שקל (במקום 470 שקל)

SeboCalm  מארז ראש השנה-5
SeboCalm . צילום:יח״צ

ערכת חג התחדשות לעור

ערכה מפנקת לכבוד השנה החדשה הכוללת בתוכה את כל מה שאת צריכה כדי להתחדש ולהיראות רעננה וזוהרת בערב החג.

קרם לחות עם הגנה מהשמש SPF30  – מכיל רכיבים טבעיים המגבירים את אספקת הלחות בעור ושומרים על מאזן הלחות בעור. 50 מ”ל

סבון פנים – סבון פנים עדין במיוחד המתאים לעור רגיש, אדמומי ומגורה. מבוסס על נוסחה חדשנית המכילה רכיבי ניקוי נטולי סולפאטים (ללא SLS) המופקים מדגני תירס ועצי קוקוס שהשפעתם על העור מיטיבה במיוחד. 150 מ"ל

מי פנים – עדינים במיוחד, המתאימים לניקוי עור רגיש ואדמומי. מבצעים פילינג עדין להסרת התאים המתים ולהתחדשות תאי העור. 90 מ"ל

קרם לילה עשיר – קרם עשיר בשמנים מן הצומח ובתמציות צמחים, לריכוך והזנת העור ולסיוע בשיקום נזקי היום. 50 מ”ל.

סבון גוף קפה ירוק ואמלא – אל-סבון, המבוסס על רכיבי ניקוי עדינים במיוחד, נטולי  SLS או SLES, לניקוי יעיל תוך שמירה והגנה על עור הגוף. לניקוי עדין, ללא SLS וללא פארבנים. מתאים לשימוש יומיומי, לכל סוגי העור ובמיוחד לבעלי עור רגיש ואדמומי. 200 מ"ל

מי לא מכיר את מוצרי הקוסמטיקה של סבוקלם אשר פותחו בעיקר לעור רגיש ומגורה עם נטיה לסבוריאה.לאחרונה סבוקלם הרחיבה את מגוון הסדרות שלה,שכוללות גם סדרות אנטי אייג'ינג ובוסטרים בריכוזים מספקים למגוון סוגי העור,כך גם ערכות החג שתהדרות במגוון רחב מהמוצרים ובנוסף תיק טיפוח מקסים במתנה.

המארזים במהדורה מוגבלת לחגים בלבד!

ובנוסף, תיק טיפוח מתנה!

מחיר: 199 שקל (במקום 360 שקל)

מגיעה בקופסא ייחודית בעיצובה של המאיירת ז'יזל דקל

הערכות יהיו זמינות  לרכישה באתר  sebocalm.co.il בלבד!

SeboCalm  מארז ראש השנה
SeboCalm . צילום:יח״צ

· 

AHAVA 

המארזים של  AHAVA ,יוקרתיים ומרהיבים כל כך שקשה שלא לתת אותם במתנה למי שאוהבים, מארזים בעיצוב נשי מלא בחושניות יחד עם עוצמה, ניתן לקבל את כל מה שהעור צריך לטיפוח יום יומי מפנק ואפקטיבי המעניק לנו את כל תועלות הטיפוח,המרקמים,הריחות וכמובן תוצאות טובות לאורך זמן.

אני מוצאת אותם שווים במיוחד! AHAVA משיקה קולקציית מארזי מתנה לחגים עם המוצרים האייקונים והאהובים את תקופת החגים השנה בחרנו לחגוג עם קולקציה מפנקת, מלאת תשוקה, זוהר וחגיגיות.

ערכות הטיפוח בקולקציית "The Power of Love", משלבות את מיטב מוצרי AHAVA למען טיפוח עור מלא רעננות, לחות ואפקטיביות. מוצרי AHAVA מבוססי מחקר ומכילים מינרלים וצמחים בוטניים, ועונים על מגוון רחב של צרכי עור.  בעונת החגים הזאת, בואו נפיץ אהבה ונעניק את המתנה של עור בריא ומלא לחות.

מארז ראש השנה של AHAVA -5
AHAVA. צילום: יח״צ

מבצעים ברשת החנויות ובאתר האון ליין:

  • 30% הנחה על כל מארזי המתנה למזמינים אונליין באתר ahava.co.il
  • ברשת חנויות AHAVA ברחבי הארץ: 2+1 מתנה ו-40% הנחה על הפריט הרביעי ואילך.
  • המבצע מתקיים ברשת חנויות AHAVA: דיזנגוף 139 ת"א, כיכר קדומים 22 יפו, שדרות ממילא ירושלים וים המלח (נווה מדבר, מצפה שלם וקניון עין בוקק

קולקציית מארזי החג "The Power of Love" של AHAVA כוללת 10 מארזים במחירים שונים. מצ"ב 2 מארזים לדוגמא:

מארז ראש השנה של AHAVA - 7
AHAVA. צילום: יח״צ

מארז  You Are Fabulous

מארז שמתאים לכל סוגי העור, מעניק גם לחות וגם ניקוי. קרם הפנים מספק לחות, מסכת הבוץ מטהרת את העור וקרם הידיים בריח האייקוני של AHAVA ובגודל אידאלי לתיק.

המארז מכיל: קרם לחות 50 מ"ל, מסכת בוץ מטהרת 100 מ"ל, קרם ידיים מינרלי 40 מ"ל.

מחיר מומלץ לצרכן: 349 שקל

מארז ראש השנה של AHAVA - 6
AHAVA. צילום: יח״צ

מארז  Skin Soulmates – AHAVA

מארז יוקרתי עם מוצרים מסדרת Extreme המצליחה, למיצוק תווי הפנים, צמצום קמטוטים ותוספת זוהר. מוצרי הסדרה מבוססים על קומפלקס EXTREME™, פטנט בלעדי של AHAVA המשלב נוגדי חמצון ממקור טבעי: מינרלים מים המלח (Osmoter™) עם תמציות צמחים מההימליה. הפטנט מוכח לחיזוק ההגנה של העור כנגד נזקי סביבה הפוגעים במוצקות העור ומעמיקים קמטים.

המארז מכיל: קרם יום למיצוק העור 50 מ"ל, תמצית טיפולית ללילה למיצוק העור בלילה 30 מ"ל, מסכות (רטיות) לעיניים לטיפול ממוקד בסימני עייפות ויובש, 6 זוגות מסכות.

מחיר מומלץ לצרכן: שקל 

ניתן להשיג: באתר האונליין ahava.co.il, וברשת חנויות AHAVA (דיזנגוף ת"א, כיכר קדומים יפו, ממילא ירושלים וחנויות ים המלח).

הצטרפו אלינו בפייסבוק ahava.il  ובאינסטגרם @ahava_il

מארז ראש השנה של AHAVA
AHAVA. צילום: יח״צ

Laline

Laline הרשת הבינלאומית לטיפוח הגוף ומוצרי האווירה, משיקה לקראת ראש השנה קולקציית חג במהדורה מוגבלת  Diamond Radiance

סדרת Diamond Radiance, מועשרת במינרלים מזינים מים המלח, בניחוח רענן ופרחוני בשילוב אבקת יהלומים למראה זוהר ומנצנץ.

ללין מביאה לנו בכל פעם מחדש מארזים מרהיבים וריחניים במיוחד של אחת ואחד אוהבים לקבל,פינוק אמיתי לגוף ולנפש,ריחות כמו מאסק,פצו'לי ויסמין,חגיגה אמיתית של יופי וטיפוח גוף מושלם,כמו כן ללין משדרגת את הפורמולות שלה מוסיפה אבקת היהלומים לתוך קולקציית חג במהדורה Diamond מוגבלת,קולקציה איכותית ומפנקת במיוחד!

Laline   הרשת הבינלאומית לטיפוח הגוף ומוצרי האווירה, משיקה לקראת ראש השנה קולקציית חג במהדורה מוגבלת Diamond Radiance הסדרה מועשרת במינרלים מזינים מים המלח, בשילוב אבקת יהלומים למראה זוהר ומנצנץ.

אבקת היהלומים ידועה כמחזקת ומשמרת את הקולגן הטבעי של העור, משלימה את המינרלים הנדרשים לעורך, ממריצה את חילוף החומרים בתאי העור ומסייעת בהסרת תאים מתים ובכך משפרת את התחדשותו של העור, מראהו הצעיר, אחיד ורענן .

ניחוח הסדרה רענן ופרחוני,  מורכב מבלנד ניחוחות של פריחת תפוזים, יסמין ,פצ'ולי ומאס

מארז ראש השנה של Laline
Laline. צילום: ערן לוי

סדרת Diamond Radiance כוללת:

קרם ידיים

קרם ידיים מינרלי – קרם ידיים מזין המועשר באבקת יהלומים, תמצית אלוורה, שמן באובב, מינרלים מים המלח, שמן נר הלילה ותמצית מלפפון, לידיים רכות עם מגע משי מלטף. מחיר: 49.90 ל100 גרם.

קרם גוף מינרלי

קרם גוף יוקרתי רווי בלחות, שעוטף את העור בשילוב חלומי של אבקת יהלומים, מינרלים מים המלח, תמצית אלוורה, שמן באובב ותמצית מלפפון, לעור רך, חלק ומואר. מחיר: 69.90 ₪ ל200 גרם.

מיסט מינרלי

מי גוף מינרליים – מי גוף מרעננים ומבושמים המועשרים באבקת יהלומים, תמצית אלוורה, שמן באובב, תמצית מלפפון ומינרלים מים המלח, לרגעי זוהר משולבים בניחוח נפלא, בכל שעה ביום. מחיר: 89.90 ₪ ל 100 מ"ל.

מארז ראש השנה של Laline - 4
Laline. צילום: יח״צ

פילינג גוף מינרלי

פילינג גוף מנצנץ המכיל גרגירים עדינים לחוויה מטהרת עם מגע מנצנץ. מועשר באבקת יהלומים, תמצית אלוורה , שמן באובב, מינרלים מים המלח, תמצית מלפפון ושמן זרעי חוחובה. לעור חלק עם מראה זוהר ומואר. מחיר: 119.90 שקל  ל250 מ"ל

שמן גוף מינרלי

שמן גוף מינרלי הנספג בקלות בעור ומעשיר אותו בתרכובת ייחודית של אבקת יהלומים, שמן שומשום, שמן באובב ומינרלים מים המלח. מחיר: 89.90 ל100 גרם.

קצף אמבט וגוף מינרלי

סבון גוף מנצנץ המנקה, מטפח ומרענן את העור ברכות. מועשר בנוסחה המשלבת אבקת יהלומים מנצנצת, מינרלים מים המלח, תמצית אלווורה, שמן באובב ומלפפון לעור רענן, נקי וקורן מתמיד. מחיר: 79.90 שח ל 500 מ"ל.

מארז ראש השנה של Laline - 2
Laline. צילום: ערן לוי

בקולקציית האווירה:

מפיץ ריח, מחיר: 139.90 שקל

נר ריחני 129.90 שקל

לקראת ראש השנה ללין תשיק מגוון מתנות החל מ-49.90 שקלים, ברשת החנויות ובאתר www.laline.co.il

בין המארזים:  מארז ראש השנה מסדרת  Diamond Radiance – הכולל תיק רחצה, קרם גוף מינרלי 200 מ"ל מסדרת דיימונד החדשה, סבון אמבט מינרלי 500 מ"ל מסדרת דיימונד החדשה וספוג פרח תחרה. מחיר 119.90 שקל במקום 254.60 שקל.

מארז מיני דיפיוזרים ב-69.90 שקל.

מארז קופסה קלאסית מהסדרה החדשה Diamond Radiance הכוללת בתוכה קרם גוף מינרלי, קרם ידיים מינרלי, סבון אמבט מינרלי וספוג רחצה ב-129.90 שח במקום 254.50 שקל.

ניתן להשיג ברשת החנויות ובאתר.

מארז ראש השנה של Laline - 6
Laline. צילום: יח״צ

MAC

Gregory Arlt המאפר ההוליוודי

פיתח קולקציה חדשה ומרהיבה במיוחד, Hint" Of Hollywood" בהשראת תור הזהב  של הוליווד, Gregory שאיפר כוכבות הוליווד כמו , אנג'לינה ג'ולי. גוון סטפני מביא את נסיונו העשיר בדמות קולקציה מדהימה אשר הושקה בדיוק בסמוך לחגי תשרי שלנו, האריזות יפייפיות בגווני טורקיז וזהב אשר נמכרות בקיטים אשר כל מכור איפור ישמח לקבל כמתנה לחג.

מה תוכלו למצוא הקולקציה?

Hollywood Secrets Lip Vault.

קיט מושלם של שלושה שפתונים בגווני מאט,ניוד וגלוס או בגווני אדום מהמם

מחיר לצרכן: 449 שקל- שווי מוצרים 558 שקל

מארזי ביוטי של מאק לראש השנה-1
MAC. צילום: יח״צ

A Hint Of Hollywood kit

ערכת שפתונים מיני בחמישה גוונים המתאימים לשטיח האדום, גוונים חדשים במהדורה מוגבלת, Matt, Retro Matt,Cremeheen, גוונים חדשים במהדורה מוגבלת בצירוף לגוון המפורסם ביותר,Ruby Woo.

מחיר לצרכן: 199 שקל – שווי מוצרים 250 שקל

Award Winning Lip Kit :Neutra:

השלימי את מראה האיפור בעזרת קיט במהדורה מוגבלת, אשר כולל שפתון ופריימר המועשר בשמן ארגן וגלוס מרהיב בגוון ניוד.

מחיר לצרכן: 219 שקל- שווי 289 שקל

מארזי ביוטי של מאק לראש השנה
MAC. צילום: יח״צ

:Award Winning Lip Kit:Deep

קיט שפתיים יוקרתי במהדורה מוגבלת המכיל פריימר לשפתיים,שפתון מועשר בשמן ארגן מסדרת Love Me וגלוס עשיר בגוון פטל.

מחיר לצרכן: 219 שקל – שווי 289 שקל

Award winning Lip Kit-Bright

קיט שפתיים יוקרתי במהדורה מוגבלת המכיל, פריימר שפתיים,שפתון מועשר בשמן ארגן וגלוס עשיר בגוון אדום.

מחיר לצרכן: 219 שקל שוי 289 שקל.

מארזי ביוטי של מאק לראש השנה-3
MAC. צילום: יח״צ

Château Glow Mini Lipgloss Kit  

קיט שלושה גלוסים עשירים במהדורה מוגבלת למראה שפתיים זוהר ומלא בגלאם הוליוודי,בגוון ורוד שקוף.

מחיר לצרכן: 119 שקל שווי – 150 שקל

פלטות צליליות, View From the top: Light/Medium

שני מארזי איפור המכילים כל אחד פלטת צלליות במהדורה מוגבלת המכילה 8 גוונים,נייטרלים חמים חדשים, עיפרון עיניים בגוון Teddy והמסקרה הנמכרת ביותר In Extreme Dimension במהדורה מוגבלת,ליצירת מראה איפור עיניים מהפנט וטרנדי, אריזה מיוחדת ובלעדית לקולקציה.

מחיר לצרכן:299 שקל

מארזי ביוטי של מאק לראש השנה-6
MAC. צילום: יח״צ

המלצה חמה!

Blush With Fame Kit

קיט מושלם במהדורה מוגבלת, אריזה יפיפייה בגווני זהב וטורקיז, המכיל סומק מושלם בגימור מבריק בגוון שיוצר מראה גולדן רוז גלאמי יוקרתי עם מברשת 161.s duo fase glider.

אני התאהבתי!

מחיר לצרכן: 299 שקל

Hint Of Coconut Fix+Kit

מארז מיוחד לכוכבות אמיתיות! המכיל שלושה תרסיסי לחות + Fix במהדורה מוגבלת,שניים בגודל מלא ואחד בגודל מיוחד בניחוח קוקוס אקזוטי, תרסיס הלחות שעושה 4 פעולות במוצר אחד:מרענן,מעניק לחות, מכין את העור לאיפור ומקבע, לתוצאה סופית של איפור מושלם.

מחיר לצרכן: 199 שקל בשווי 262 שקל.

אורנה רימוק חדש

אורנה רימוק – כתבת ביוטי
אינסטגרם: orna_rimok_make_up
פייסבוק: אורנה רימוק
קבוצת פייסבוק: המומלצים שלי באיפור וטיפוח

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
אינסטגרם: fashion_israel.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות איפור, ביוטי, מוצרי יופי
תגובות פייסבוק