קיט אקניל החדש במחיר משתלם – שיטת 3 השלבים לניקוי וטיפול בעור שומני

קיט-אקניל-שלושת-השלבים - 6
|

מותג אקניל משיק מארז ייחודי במהדורה מוגבלת ובמחיר אטרקטיבי של 149.90 שקל (במקום 208.5 שקל ), הכולל שיטת ניקוי וטיפול מלאה המתאימה במיוחד לעור שומני הנוטה לפצעונים

עולם היופי – אורנה רימוק עורכת ביוטי Fashion Israel. ממליצה!

שיטת שלושת השלבים של אקניל כוללת ניקוי ע"י תרחיץ הפנים הטיפולי, לניקוי עמוק ולהסרת עודף שומנים, וטיפול בעזרת תחליב לחות והגנה (SPF 30), שמזין את עור הפנים בלחות ומהווה בסיס אידיאלי לאיפור. השיטה כוללת את שלב הייבוש, המתבצע בעזרת ג'ל ייבוש טיפולי לטיפול ממוקד, מהיר ושקוף בפצעונים. כלל התכשירים מכילים את הנוסחה הייחודית Ac.Net ומטרתם לתת מענה כולל להופעת פצעונים. המארז נמכר במחיר אטרקטיבי של 149.90 ברשתות פארם, במקום ב- 208.5 (69.50 לכל מוצר בנפרד).

התכשיר הראשון שהמארז כולל הוא תרחיץ פנים טיפולי נטול שומן, לניקוי עמוק ולהסרת עודף שומנים. התרחיץ מכיל קמומיל הממליס וגליצרין להרגעת העור והענקת לחות , מנקה, ממיס ומסיר עודפי שומנים בעור ומכווץ את הנקבוביות. מומלץ לשימוש יומיומי, בבוקר ובערב.

התכשיר השני שכלול במארז הוא ג'ל ייבוש טיפולי שקוף ונטול שומן, המיועד לייבוש ממוקד ומהיר של פצעונים ופגעי עור מקומיים. יש לשים מעט ג'ל על אצבע נקייה או על מקל צמר גפן ולמרוח נקודתית על פגעי העור, תוך הימנעות מאזור העיניים. מומלץ לשימוש יומיומי, בבוקר ובערב.

התכשיר השלישי שכלול במארז הוא תחליב SPF30 נטול שומן, המיועד לטיפול מהיר ויעיל בפגמי העור, הרגעת העור, החלקתו והפחתת אדמומיות. התחליב מעניק לחות לעור הפנים ומכיל מקדם הגנה SPF 30. התכשיר אינו מותיר ברק ומראה שמנוני. מומלץ לשימוש יומיומי, בבוקר ובערב.

מחיר מומלץ לצרכן – 149.90 שקלים ברשתות הפארם ובבתי מרקחת פרטיים, במקום 208.5 שקלים (69.50 שקלים לכל מוצר בנפרד).

קיט-אקניל-שלושת-השלבים - 1
אקניל. צילום: יח״צ

סדרת אקניל

סדרת מוצרי אקניל בעלת איכות מרכיבים גבוהה מכילה חומרים פעילים שיעילותם נבדקה והוכחה במחקרים. המחקרים הראו שקומפלקס האק-נט מעכב את הפרשת החלב, ממיס ומסיר עודפי שומן, מעכב את התרבות החיידקים, מפחית אדמומיות ומעניק לעור מראה בריא.

סדרת אקניל פותחה על ידי חברת התרופות פאדאגיס (לשעבר פריגו), המשלבת ניסיון רב שנים בתחום הדרמטולוגיה יחד עם ידע ופיתוח של תרופות ותכשירים קוסמטיים בעלי יתרונות רפואיים המשווקים בארץ ובעולם. בסקר בקרב רופאי העור בישראל שנערך ע"י מכון הסקרים ברנדמן בספטמבר 2019, נמצא כי תרחיץ הפנים אקניל הוא המוצר המועדף והמומלץ ביותר על ידי רופאי העור, רופאי הילדים והרוקחים בישראל. 70% מרופאי העור, 53% מרופאי הילדים ו-72% רופאי הילדים העידו כי אקניל תרחיץ הוא המוצר המועדף עליהם ביותר לטיפול בעור שמן ובאקנה.

*מוצרי סדרת אקניל אינם מכילים מרכיבים מן החי וכן לא התבצעו ניסויים בבעלי חיים במסגרת ייצור או בדיקת תכשירי אקניל, על כל סוגיהם.

דבר הנסיינית: לאחר שימוש יומיומי בסדרת התכשירים נטולי השומן לניקוי הפנים הבחנתי שינוי עור הפנים שלי שהפך רענן ונקי ממש. המוצרים נטולי שומן עשו פלאים בעור הפנים שלי. אני ממתליצה בחום. שימו לב: יש לקרוא את הוראות החברה לפעול על פי הן להשיג את התוצאות הרצויות. אני בטוחה שתופתעו לטובה מסדרה זן.

פורסם בקטגוריות ביוטי, טיפוח
תגובות פייסבוק