תופסת מקום: ההרצאה שכולם צריכים לשמוע

מעין לוי-20
|

לא מצטמצמת יותר, תופסת את מקומה בנוכחות מלאה ומנרמלת גוף על שלל ממדיו. בהרצאה חדשה מעין לוי, שחקנית, דוגמנית פלאס סייז ויוצרת תוכן, חושפת לב וקרביים על הדרך בה חוותה מילדותה את העולם ואיך לבסוף לקחה בעלות על האושר שלה. תפסנו שורה ראשונה בהרצאה המרתקת


מאת טלי ארבל


מעיין לוי - 13
צילום: שחף ברגר

בהרצאה סוחפת מתובלת בכריזמה והומור, לוי מגוללת את סיפור חייה כילדה שמנה, נערה, סטודנטית למשחק, ואז כאישה יוצרת, דוגמנית ושחקנית, שבצמתים חשובים בחייה דמויות מפתח ואחרות התעקשו לשים את הפוקוס על ממדי גופה, אך היא לא נתנה לאף אחד מאלה לעצור אותה מלהגשים את עצמה וליצור. בכנות מעוררת השראה היא מספרת על ילדותה בקיבוץ עם חלומות ושאיפות לכבוש את העולם לא פחות, ואיך מגיל די צעיר הבינה שני דברים שישפיעו על מהלך חייה – שירידה במשקל תזכה אותה בפרסים, ושלא לכולם יש באמת מקום במרחב בו אנו מתנהלים.

לאחר מחקר מקיף שערכה על ההרצאות הטובות בעולם היא מציעה תפיסה חדשה: "לא רק שאין לכולם מקום בעולם הזה, מקום זה משהו שצריך לקחת, לתפוס, לדרוש, להתרחב אל", לוי שמה את זה על השולחן כבר בתחילת הערב. בבסיסה ההרצאה מהדהדת את כולנו, כל אחת ואחד עם ההתמודדויות הפרטיות שלה/ו.   

מעיין לוי - 12
צילום: ניר סלקמן

מעין לוי היא בוגרת בית הספר גודמן למשחק, בוגרת סדנת משחק מתקדמים ניסן נתיב ובוגרת מכינה בסטודיו יורם לוינשטיין. השתתפה בסדרות בני ערובה בערוץ 10 ומייקל ב-yes, בתפקידי משנה נוספים ובפרסומות על המסך. את העשייה הענפה שלה היא משלבת עם דוגמנות, יצירה וכתיבת תוכן עבור עצמה ועבור עסקים עמם חשה חיבור, "אבל כן, החלום הוא בעיקר לפרוץ כשחקנית" היא משיבה בתום ההרצאה. עד אז היא ממשיכה "לחיות בזירה" כפי שחוקרת הקשרים הבין-אישיים ברנה בראון מכנה בהרצאתה "הקריאה לאומץ", אשר הותירה חותם על לוי, מאפשרת לעצמה להיות פגיעה, לדמם לפעמים ולחוות כשלון כי שם, בזירה, החיים האמיתיים קורים. בה בעת לוי ממשיכה להגשים ולמחוק מהרשימה שלה מטרות וחלומות אחד אחרי השני ובעיקר, תופסת את מקומה הראוי בכל פרויקט או מקום אליו היא מגיעה.

מעיין לוי - 15
צילום: הגר בדר
מעיין לוי - 1-7
צילום: הגר בדר

תעשו לעצמכם טוב ותתפסו מקום בהרצאה הבאה. 

לפרטים: 052-4407101

מעיין לוי - 14
צילום: שחף ברגר

כתבה: טלי ארבל
עיתונאית אופנה, דוגמנית, סטייליסטית ויוצרת תוכן
אינסטגרם: https://www.instagram.com/tali_arbel/ 

 

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק