תאהבי את עצמך עם euphoria intense

אופריה קלווין קליין
|

הוא נמשך אלייך. הוא מכיר אותך זמן רב. את לא מבינה את המשיכה העזה הפתאומית שנפלה עליו. מיהו הגבר הזה שמסניף אותך ללא הפסקה. גבר החלומות? אולי הגיע הזמן לחשוף את הסוד הנסתר ולספר לו שהתחדשת בבושם סקסי חדש לנשים מבית קלווין קליין העונה לשם euphoria intense. הסוד התגלה והמשיכה נמשכת. המסתורין מעולם לא היה נעים כל כך.

אופריה-קלווין-קליין-229-שקל
אופריה קלווין קליין. צילום: יח״צ חו״ל

מאת: זהבה גולדשטיין

עוד על הבושם החדש euphoria intense מבחת קלווין קליין:

קלווין קליין מציג פרק נוסף בתולדות הבושם euphoria עם פרשנות נועזת ופרובוקטיבית של האו דה פרפיום euphoria האיקוני. כהמשך טבעי לחושניות רבת העוצמה של תיק המוצרים, מהדורה מוגבלת חדשה זו של euphoria intense  מבית קלווין קליין חושפת פן נוסף של הבושם החושני. 

הבושם המצטיין בניחוח שיפרה פירותי מלהיב נפתח עם נקטר קסיס חושני המעניק תחושת קלילות פירותית. בלב הבושם נקטר סחלבים חושני מוסיף ניחוח מפתה רב עוצמה המושלם על ידי תוספת פאצ'ולי בתווי הבסיס, ליצירת הרכב סופי המחולל שיכרון חושים עמוק.  

אופריה קלווין קליין-3
אופריה קלווין קליין. צילום: יח״צ חו״ל

בהשראת האסטטיקה של מסע הפרסום המקורי, הפרסומת החדשה מציגה את הדוגמנית רבקה לונגנדייק עם מבט רב הבעה והילה מסתורית בעוד ראשה מונח בעדינות על זרועה, כשהיא חיה את הרגע ברוח של התלהבות ושמחת חיים. תצלומי הסטילס מציגים את הבושם euphoria intense המואר על רקע סחלב מרהיב, הסמל של מקור ההשראה וסימן ההיכר של הבושם. 

הבושם euphoria intense ארוז בבקבוק euphoria המפוסל והעל זמני המהווה את סימן ההיכר של המוצר עם ציפוי לכה בגוון קסיס עשיר החושף את הנוזל הנועז שבתוכו. הבקבוק מצטיין בקווים רכים אך חושניים וברק זוהר המושלם עם פקק כסף עדין. האריזה החיצונית המלבנית בקווים ישרים שומרת על אותם גווני קסיס, עם משחק של ניגודים לגוונים המתכתיים המתמזגים יחד לגוון סגול עמוק.

הבושם euphoria intense מבית קלווין קליין יהיה זמין החל מחודש ספטמבר.

מחיר מומלץ לצרכן :  299 שקל

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
אינסטגרם: fashion_israel.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות ביוטי, טיפוח
תגובות פייסבוק