שף שגב משה פותח מסעדה יפנית כשרה

"ניהון נו-בה" -1
|

בימים אלו משיק השף שגב משה את "ניהון נו–בה" הכשרה בפתח תקווה, המסעדה היפנית מציעה חוויה קולינארית ייחודית המשלבת בין דיוק הקולינארי לאווירת חיי הלילה התוססים

לדברי השף שגב משה: "שנים של עשייה ועבודה מתנקזות לרגע הזה. כבר הרבה שנים אני חולם להקים מקום כזה גדול ומושקע, מתחם עם כמה קומות בדיוק כמו המסעדות הטובות ביותר בניו יורק. מקום שמצד אחד מביא את האווירה, האוכל, החוויה המדויקת, אבל מצד שני גם את הכשרות ומאפשר לכולם להגיע וליהנות. המטרה שעמדה לנגד עיניי היא ליצור חוויה ואווירה שאין במקום אחר. נכנסתי לכל פרט, לכל שלב בדרך והתוצאה מדהימה. משהו שאין בשום מקום אחר וקונספט שמביא משהו חדש לקהל הישראלי. שילוב של מלונות בוטיק ומסעדות שרואים בניו יורק, עם הדיוק, סטייל, חווית אירוח יוצאת דופן, קוקטיילים מדהימים ומנות מדויקות וייחודיות".

"ניהון נו-בה". צילום: יח״צ - 2
"ניהון נו-בה". צילום: יח״צ

בימים אלו משיק השף המוערך שגב משה את "ניהון נו–בה" הכשרה בפתח תקווה, המסעדה מציעה חוויה קולינארית ייחודית המשלבת בין הדיוק הקולינארי לבין אווירת חיי הלילה התוססים ותרבות בילוי סוערת. המסעדה הינה חלק מקבוצת SEGEV HOUSE, הכוללת באותו המתחם גם את SEGEV EVENTS, מתחם אירועים המיועד לאירועי בוטיק (עד 140 איש). המסעדה פתוחה גם למשלוחים.

תפריט האלכוהול ב"ניהון נו-בה, שגב בר יפני" נחלק לארבע קטגוריות – קוקטיילים, סאקה, יין לבן, יין אדום ובירות מהחבית, ומציע סוגי סאקה שונים, וויסקי יפני וקוקטיילים ייחודים על בסיס ליקר תה מאצ'ה ויוזו, לצד תפריט האוכל אשר כולל מנות יפניות באינטרפרטציה של השף, דוגמת סשימי וסושי, בסגנון ה"שרינג" (חלוקה) למרכזי השולחן, אשר יוגשו לאורחים במקצבים שונים בהתאם לכמות הסועדים ולרצונם. תפריט האוכל נחלק לשישה חלקים: פתיח, מנות חמות, מנות קרות, סושי, סושי צמחוני וספיישל סושי. המסעדה מפעילה משלוחים דרך האתר או בטלפון לאזור: פתח תקווה, קריית אונו וגבעת שמואל.

"ניהון נו-בה" הכשרה עוצבה בהשראת ברי האוכל החמים ביותר בטוקיו ובניו-יורק, על-ידי השף עצמו ובשיתוף המעצב והאדריכל גיא סירוטה, שאחראי על פרויקטים רבים ביניהם על עיצוב ותכנון מסעדות בקבוצת "שגב". המסעדה עוצבה בהשראת מלונות הבוטיק מלאי הסטייל בניו יורק, וכל עיצוב המסעדה נעשה בהזמנה אישית. המסעדה ממוקמת במתחם שופ טיים הסמוך לקריית אריה בפתח תקווה.

"ניהון נו-בה" - 3
"ניהון נו-בה". צילום: יח״צ

בין המנות הבולטות בתפריט:

  • כרוב בטמפורה – עלים מרעננים, שמן שומשום וליים (34 ₪)
  • סושי רול צרוב באש גלויה – סלמון טופ צלוי באש גלויה, אבוקדו, מלפפון, נורי ופונזו (49 ₪)
  • וונטון איי – טרטר דג נא ועלים מרעננים מתובלים בוויניגרט ליים, מוגשים על עלי וונטון טונה/סלמון/דג לבן (53 ₪ )
  • קארה צ'יקן – פרגיות צלויות מונחות על רייס קייק, עלים ירוקים, קארי, מלפפונים ושומשום סויה (59 ₪ )
  • סלמון כמהין שיטאקי – פטריות שיטאקי, שמן כמהין, סלמון, מלפפון, פונזו, אבוקדו וטופ סלמון (69 ₪)

ניהון נו-בה הכשרה
תוצרת הארץ 3, פתח תקווה
073-2665555 שלוחה 2
א'-ה' בין השעות 12:00 ועד 23:00
ש' – 19:30 ועד 23:00
המסעדה מפעילה משלוחים דרך האתר או הטלפון
www.segevchef.com

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
אינסטגרם: fashion_israel.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות Fashion Food, שפים באופנה
תגובות פייסבוק