נטלי שושן וסרטן המעי הגס

נטלי שושן - 1
|

נטלי שושן בת 38 מאשקלון, דוגמנית ופורצת דרך למיליוני נשים שחלו וחולות במחלת הסרטן. נטלי החלימה לפני שנה מהסרטן והציגה תערוכת צילומים "השלמות בחוסר השלמות"

מאת: מערכת המגזין

סיפורה התחיל בזמן הקורונה, שנת 2020, נטלי שושן תושבת העיר אשקלון החליטה להתגרש מאבי שני ילדייה, (13, 11) לאחר מכן גילתה שחלתה במחלה, סרטן מעי הגס, מחלה השנייה השכיחה ביותר ולאחרונה תוקפת גם אנשים צעירים מאוד.
נטלי בכל שלב במחלה לא איבדה אמון ולא התייאשה, גם בימים הקשים ביותר של הקרנות יומיומיות, ניתוחים, אישפוזים ממושכים בבתי חולים, טיפולי כימותרפייה ולצד שקית הסטומה לגופה (שקית לצרכים).

נטלי שושן - 111
צילום מוטי דביר/סאלי פטל


נטלי הייתה גאה בגופה, בצלקות, בחתכים ובכל פגם חיצוני שנראה לעין. נטלי הפכה מייד לאושיית רשת בזכות החופשיות שלה, התעוזה לחשוף ולהוציא החוצה על הקשיים של המחלה, ההתמודדויות ביומיום, היכרויות מול גברים, ביוקרטיה, פחדים, חששות ועוד.
כיום צועדת קדימה, חושפת בסדרת צילומים חושפניים את הסטומה. הגשימה את חלומה לקיים תערוכת צילומים של התהליך והמסע  והעלתה את המודעות למחלה.  

נטלי שושן - 19
צילום מוטי דביר/סאלי פטל
נטלי שושן - 14
צילום מוטי דביר/סאלי פטל
נטלי שושן - 12
צילום מוטי דביר/סאלי פטל
נטלי שושן - 13
צילום מוטי דביר/סאלי פטל
זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
אינסטגרם: fashion_israel.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, דוגמניות, מגזין אופנה, צילום
תגובות פייסבוק