GIGI. השקה של סדרת G4 החדשה

חיים זר סמנכל מעבדות ג'יג'י, שון לנדאו סמנכל GIGI ישראל. צילום: שי שבירו-8
|

לאחר שנתיים לא קלות ולמרות הסגרים והתחלואה שהשתוללה. חברת הקוסמטיקה הישראלית-הבינלאומית GIGI המשיכה להשקיע משאבים רבים בארץ ובעולם ואף הגיעה למדינות חדשות. כיום, מוצרי החברה מופצים במעל 50 מדינות ברחבי העולם. 

מאת מערכת המגזין

השבוע כינסה GIGI כ-300 קוסמטיקאיות מרחבי הארץ לחגוג את השקת סדרת הטיפוח החדשה ופורצת הדרך ניו אייג' 4G בעלת קומפלקס  PCM הייחודי שנרשם כפטנט בלעדי לחברה . 

"צוות המחקר שלנו דואג לפתח ולהביא את הבשורות החדשניות לעולם הקוסמטיקה המקצועית, בכל פעם מחדש."

שון לנדאו, סמנכ״ל GIGI ישראל 
חיים זר סמנכל מעבדות ג'יג'י, שון לנדאו סמנכל GIGI ישראל. צילום שי בירו
חיים זר סמנכל מעבדות ג'יג'י, שון לנדאו סמנכל GIGI ישראל. צילום: שי שבירו

"הסידרה פותחה לאחר מבדקים דרמטולוגיים והיא עומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר שקיימים בשוק המקצועי. "אנו גאים להפיץ את הבשורה מישראל לכל העולם".

חיים זר, סמנכ"ל מעבדות GIGI 
פורסם בקטגוריות ביוטי, טיפוח
תגובות פייסבוק