לאחר שנתיים לא קלות ולמרות הסגרים והתחלואה שהשתוללה. חברת הקוסמטיקה הישראלית-הבינלאומית GIGI המשיכה להשקיע משאבים רבים בארץ ובעולם ואף הגיעה למדינות חדשות. כיום, מוצרי החברה מופצים במעל 50 מדינות ברחבי העולם.
מאת מערכת המגזין
השבוע כינסה GIGI כ-300 קוסמטיקאיות מרחבי הארץ לחגוג את השקת סדרת הטיפוח החדשה ופורצת הדרך ניו אייג' 4G בעלת קומפלקס PCM הייחודי שנרשם כפטנט בלעדי לחברה .
"צוות המחקר שלנו דואג לפתח ולהביא את הבשורות החדשניות לעולם הקוסמטיקה המקצועית, בכל פעם מחדש."
שון לנדאו, סמנכ״ל GIGI ישראל
תגובות פייסבוק