חדשות אוכל. נובמבר 2021

מסעדת גסנוב בקניון עופר הקריון - 5
|

קרם קוקוס לייט של מאסטר שף, אפרופו מצופה שוקולד, טופו קראנצ'ים, מסעדת שף חדשה נפתחת תחת השם: 'גסנוב' המתמחה בקולינרייה בהשראת המטבח הטורקי ועוד חדשות האוכל

מאת: מערכת המגזין

קרם קוקוס לייט של המותג הקולינארי מאסטר שף

מותג הקולינארי מאסטר שף,  משיק מוצר ראשון מסוגו  בישראל: קרם קוקוס לייט, המצטרף למגוון רחב של מוצרים מהמזרח. מדובר במוצר חדשני, המשלב את טעמו של קרם הקוקוס האהוב בחצי מכמות השומן.
קרם קוקוס רגיל מכיל 19%-18% שומן ומשמש למגוון רחב של מנות כמו תבשילי קארי, מרקים ואף מצוין להכנת מגוון קינוחים. קרם קוקוס לייט החדש מציע טעם ומרקם מצוינים, עם מחצית מכמות השומן.

כשרות: בד"צ בית יוסף
מחיר מוערך לצרכן: 8.9 שקל
משקל 400 גרם. 
ניתן להשיג בחנויות המובחרות וברשתות השיווק.

מאסטר שף קרם קוקוס לייט צילום יניב קרן-1
מאסטר שף קרם קוקוס לייט. צילום: יניב קרן

אסם-נסטלה מחזירה למדפים את אפרופו מצופה שוקולד מריר, לבן וחלב

לאור דרישות רבות של הצרכנים, אסם-נסטלה, מובילת שוק החטיפים בישראל, מחזירה במהדורה מוגבלת את אפרופו מצופה שוקולד מריר ואפרופו מצופה שוקולד לבן. הטעמים האהובים הללו מצטרפים למוצר הקבוע בתקופת החורף – אפרופו מצופה שוקולד חלב. המוצרים זכו לפופולריות רבה בשל השילוב המפנק של השוקולד עם החטיף הפריך והמלוח.

אפרופו מצופה שוקולד חלב זכה להצלחה רבה עם שילוב טעמים ייחודי, שהובילה את אסם-נסטלה להפוך אותו לחטיף שחוזר למדפים מידי חורף. מאז הושק אפרופו מצופה שוקולד חלב, קיבלה אסם בקשות רבות להגדיל את מגוון סוגי ציפוי השוקולד וכך הושקו לראשונה במהדורה מוגבלת אפרופו בציפוי שוקולד מריר ואפרופו בציפוי שוקולד לבן. כעת, לקראת עונת החורף, מחזירה החברה את הסדרה למדפים.

עינת מוסקוביץ', מנהלת פעילות החטיפים באסם-נסטלה: "שילוב הטעמים של החטיף הפריך יחד עם השוקולד הביא ליצירת מוצר טעים ופופולרי במיוחד, ובשל כך, אנו באסם-נסטלה מאמינים כי זאת בשורה שתרגש את אוהבי המתוק/מלוח ובמיוחד את אלה שממש אוהבים את השילוב המנצח בין השניים ותהפוך את החורף הקרוב למתוק במיוחד".

אפרופו בציפוי שוקולד חלב / מריר / לבן: תכולה: 40 גרם. כשרות: כשר חלבי, בד"צ העדה החרדית, רבנות מקומית נוף הגליל. ניתן לרכוש בכל רשתות השיווק.

טבעול נכנסת לעולם הטופו ומשיקה את סדרת טופו קראנצ'ים

הסדרה תכלול 2 מוצרים שיהוו אלטרנטיבה חדשנית לאוהבי הטופו ולצרכנים המאמצים תזונה צמחונית או טבעונית: טופו קראנץ' טבעי וטופו קראנץ' בטעם צ'ילי פיקנטי

בשנים האחרונות סגמנט הטופו המצונן צובר ביקוש רב בקרב הצרכנים בישראל. בשנת 2020 צמח שוק הטופו בכ-60% בהשוואה לשנת  2019 והגיע ל-60 מיליון שקל. צמיחה זו מהווה תוצאה ישירה של שינויי הרגלי התזונה של הצרכנים ואימוץ תזונה צמחונית או טבעונית, גם אם באופן חלקי.

לאור מגמה זו ועל מנת להעניק לצרכן הישראלי מגוון פתרונות חדשניים, טבעול מודיעה היום כי היא נכנסת לעולם הטופו באמצעות פתרון ייחודי ומשיקה את סדרת טופו קראנצ'ים – טופו במרקם רך, מזין, בציפוי קריספי המאפשר חווית צריכה חדשה ופריכה לטופו.

סדרת טופו קראנצ'ים תכלול 2 מוצרים שיהיו אלטרנטיבה למנה עיקרית כחלק מעולם דמוי הבשר של טבעול: טופו קראנצ'ים בטעם טבעי וטופו קראנצ'ים צ'ילי פיקנטי, לשדרוג וגיוון הארוחה.

ההחלטה להתרחב לתחום הטופו נולדה מהתובנה שצרכנים מעוניינים בטופו כחומר גלם טבעי, בריא ומזין ,אך מחפשים את הדרך הטובה ביותר לתבל אותו ולהפוך אותו לארוחה טעימה וקלה להכנה.  הסדרה  שהשיקה טבעול תאפשר לצרכנים לגוון את המנה העיקרית וליצור חוויה טעימה, מפנקת וקלה להכנה. הסדרה הנה טבעונית ומעניקה מענה לטרנד הטבעונות החזק והצומח.

לדברי עדי קוהלי, מנהלת פעילות טבעול בישראל:  "אנו גאים לחדש ולרענן את מגוון המוצרים שלנו בהתאם לדרישות הצרכנים. נוכחנו לגלות שהטופו הוא חומר גלם מבוקש ואהוב, אך צרכנים רבים אינם יודעים כיצד להכינו. בנוסף, ראינו כי קיימת עלייה בביקוש לטופו וכי הצרכנים מחפשים כל הזמן פתרונות קולינריים. לאור כך השקנו את המוצר במטרה להעניק מענה לאוהבי הטופו וליצור חוויה טעימה, מפנקת ומזינה. אנו מאמינים כי באמצעות סדרה חדשנית זו נשדרג את החוויה הקולינרית הצמחונית".

מחיר ממוצע לפי מיי סופרמרקט : 29.90 שקל  וניתן לרכוש בחנויות ברחבי הארץ.

סודקסו מתרחבת עם המותג חדש של קפטיריה חלבית

לאור שביעות הרצון: חברת Sodexo מרחיבה את מותג הקפטריה החלבי "eat" ופותחת  סניפים חדשים

המותג החלבי החדש "eat" הושק ביולי האחרון וכבר נמצא בקרב מס' מלקוחות החברה (מגדל, אלביט חיפה, ווישי ב"ש ועוד)וכעת יתרחב לסניפים נוספים: מטה לובינסקי (ראשל"צ) פלקסטרוניקס מגדל העמק.

המותג החדש "eat" מבית Sodexo העולמית יכלול קפטריה חלבית בעלת תפריט עשיר ומגוון שתספק לסועדים חוויה חדשה וחדישה ותפעל בקפטריות שמנהלת החברה. כעת, לאור ההצלחה בהשקת המותג, מתרחבת eat לסניפים נוספים.

גלית ברששת סמנכ"לית השיווק והמכירות של  Sodexo On Site: " לפני מספר חודשים השקנו את המותג החלבי החדש שלנוeat  ולאור ההצלחה המותג כעת מתרחב משמעותית.  אני גאה על ההשקה וההטמעה המוצלחת ובעיקר על כך שקהל לקוחותינו מרוצה מאוד".

חברת  Sodexo On Site  מפעילה שתי חטיבות בישראל. האחת מתמחה בשירותי אחזקת מערכות אלקטרומכניות, מיזוג אוויר, חשמל ושירותי ניהול כלליים (Facility Management) וחטיבה המתמחה בשירותי הסעדה לארגונים, מוסדות ציבור ולחברות מהמובילות במשק בסקטורים השונים, על כל הכרוך בכך: משלב עיצוב המסעדה, כולל תכנון ובניית תפריט מותאם עם תזונאית החברה, דרך בישול במקום של אוכל טרי, טעים ומזין ועד להגשה נעימה ושירות מוקפד לסועדים. כל זאת כחלק מגישת החברה לאספקת שירותים משפרי איכות חיים (Quality of Life Services). החברה קשובה לצרכים המיוחדים של הארגונים השונים ומתאימה לכל לקוח סל שירותים המתאים במדויק לצרכיו. החברה מפעילה נהלי בטיחות מחמירים בתחום בטיחות במזון ובטיחות בעבודה. החברה עובדת עם מוסדות וארגונים מהגדולים במשק וביניהם: תעשייה אווירית, אסותא, קבוצת אלביט מערכות, אפלייד מטיריאלס, תנובה, שטראוס, אסם, רד בינת, יוניליוור, ריסקו, וכדומה.  Sodexo ישראל הינה חלק מתאגידSodexo  העולמי המעסיק למעלה מ-470,000 עובדים ב-67 מדינות ברחבי העולם ומשרתת מידי יום 100 מיליון לקוחות במגוון שירותים משפרי איכות חיים.

קפיטריה EAT אלביט חיפה - 1
קפיטריה EAT אלביט חיפה

חדש ממאסטר שף ולראשונה בישראל: אטריות אורז ורמיצ'לי

המותג הקולינארי מאסטר שף מרחיב את מגוון האטריות האסיאתיות ומשיק לראשונה בישראל – אטריות אורז ורמיצ'לי.

מדובר באטריות אורז דקות במיוחד שיכולות להתאים למגוון רחב של מנות אסיאתיות כמו סלטים קרים וחמים, מרקים ומוקפצים.

האטריות אינן דורשת בישול במים, וכדי לאכול אותן נדרש רק להשרות אותן במים חמים למשך מספר דקות או במים קרים למשך כשעה וחצי.

אטריות אורז ורמיצ'לי מצטרף למגוון רחב של מוצרים מהמזרח: אטריות ביצים, אטריות אורז,  רוטב סויה להקפצה, רוטב סויה מסורתית ומופחת נתרן, רוטב טריאקי, רוטב צ'ילי מתוק רוטב צ'ילי חריף, נודלס אטריות וקרם קוקס.

כשרות: בד"צ בית יוסף.
מחיר מוערך לצרכן: 8.90 שקל
תכולה:  400 גרם.
ניתן להשיג בחנויות המובחרות וברשתות המזון והשיווק.

מאסטר שף אטריות אורז דקות
מאסטר שף אטריות אורז דקות צילום יניב קרן

מסעדת שף חדשה נפתחת תחת השם: 'גסנוב' בהשקעה של 3 מיליון שקל – המתמחה בקולינרייה בהשראת המטבח הטורקי

מסעדת שף כשרה, תיפתח השבוע תחת השם "גסנוב", בקניון עופר הקריון, בהשקעה של 3 מליון שקל.
על הקולינרייה אחראי השף גסנוב אשר מנותיו מושפעות ובהשראת  המטבח הטורקי, והוא מתמחה בנתחי בשר מובחרים, הנצלים על גחלים. 

המסעדה החדשה משתרעת על שטח של כ300 מ"ר, נפתחת בשדרת הכוכבים של הקניון וכוללת 100 מקומות ישיבה.
התפריט של המסעדה מושפע מהתרבות העשירה של טורקיה וחבל הבלק, בלב המסעדה ממקום מטבח פתוח בו ניצבת  מעשנת בשר,
מנגל טורקי וגריל עליו  שיפודי בשר מסתובבים, בסמוך לאקווריום ענק של  דגים. 

שף גסנוב מציע נתחים מבקר ישראלי המיושנים במסעדה בתהליך DRY AGE ועשוים בגריל פחמים ארגנטינאי מיוחד המאפשר צלייה בטמפרטורות שונות, באמצעות מנגנון איכותי. 

בין המנות המומלצות: פטה כבד 44 שקל, שקדי עגל 58 שקל, קרפצ'יו פרימיום 56 שקל, המבורגר 56 שקל, פרגית טרייה 59 שקל, שומן כבש 59 שקל, סלמון 68 שקל, פירה עם שומן כבש 47 שקל, נתחי כבש 189 שקל, צלעות טלה 149 שקל, סטייק אנטריקוט ישראלי 139 שקל, אסאדו 179 שקל, פילה לברק 98 שקל, שניצל פריך 41 שקל. 

לדברי גיא קרן, מנכ"ל קניון עופר הקריון: "אנו שמחים לפתוח בקניון את מסעדת השף "גסנוב", היא בשורה קולינרית לתושבי הקריות והצפון ומשלימה לנו את תמהיל הבילוי והפנאי של לקוחותינו". 

מסעדת גסנוב בקניון עופר הקריון
מסעדת גסנוב בקניון עופר הקריון. צלם: אריה גסנוב

הסקוטית מבית ישרקו משיקה לקראת חגיגות סוף השנה ליקרים מיקב בוטגה

 

לקראת חגיגות סוף השנה האזרחית, החברה הסקוטית מבית ישרקו,  מרחיבה את קטגוריית הליקרים. ומשיקה ליקרים מיקב בוטגה איטליה: ב- 4 טעמים – פטל, קפוצ'ינו, פנקוטה וליקריץ, שיצטרפו לעוד 6 טעמים שונים הקיימים בישראל.

ליקר פטל –  ליקר קרם המבוסס על גראפה. הפטל מושרה וממוצה במים ואלכוהול למספר ימים. ולאחר מכן, מוסיפים את המיצוי לחלב אלפיני משובח וסוגרים את המשקה בגארפה לקבלת ה"קיק" הייחודי. הליקר מתוק בטעמי פטל ושמנת. מומלץ להגיש קר בסוף ארוחה וגם כמרכיב בקוקטיילים קינוחי פאנקוטה או מעל גלידה. הליקר בגוון ורוד בהיר עם ניחוח עז של פטל. מתוק וקטיפתי.
מחיר מומלץ: 79 שקל,  500 מ"ל, עם 15% אלכוהול, מומלץ לשתות בטמפרטורה של 3 מעלות.

ליקר קפוצ'ינו – ליקר קרם המבוסס על גראפה. עשוי מחלב מהרי האלפים מבושל זמן רב עם סוגים שונים של קפה ערביקה מאתיופיה. הליקר מושלם בתוספת קטנה של סוכר ונגיעה של גראפה. הטעם מתוק- מריר וחזק. להגשה קר בסוף ארוחה, אידיאלי לליווי ולחיזוק קפה או לגלידות מבוססות שמנת ומשמש כמרכיב להכנת קוקטיילים. הליקר בצבע קפה בחלב, עם ארומה של דגנים קלויים, קרמל, קקאו, וניל פרחים ופירות יבשים.
מחיר מומלץ: 79 שקל,  500 מ"ל, עם 15% אלכוהול, מומלץ לשתות בטמפרטורה של 3  מעלות.

ליקר פנקוטה – ליקר קרם המבוסס על גראפה. קרם פנקוטה מיוצר מאותם חומרי גלם ובאותן שיטות של הכנת הקינוח המפורסם. הקרם מבושל זמן רב עם גרגרי וניל ותוספת סוכר קלה מעניקה מגע של מתיקות מאוזנת למשקה. תוספת של גראפה מספקת  את הסיום העוקצני והרענן. אידיאלי להגשה קר בסוף ארוחה ולצד פירות העונה או גלידות שמנת. מתאים גם כמרכיב מתוק לקוקטיילים. הליקר עם ארומה של וניל 

ושמנת וטעם רך ומלטף.
מחיר מומלץ: 79 שקל,  500 מ"ל, עם 15% אלכוהול, מומלץ לשתות בטמפרטורה של 3  מעלות.

ליקר ליקריץ – ליקר קרם המבוסס על גראפה. שורשי הליקריץ הטריים מעובדים לקבלת מיצוי נקי. לו מוסיפים מים, אלכוהול וסוכר, שמעורבבים ליצירת ליקר שחור וקטיפתי. הליקר מחוזק בגראפה איכותית, והתוצאה ליקר מתוק, מרענן וחלק. מתאים להגיש קר בסוף ארוחה וגם כמרכיב מתוק לקוקטיילים וגלידות. למשקה גוון שחור עמוק עם ארומה עזה של ליקריץ בטעם רך ומלטף.
מחיר מומלץ: 79 שקל,  500 מ"ל, עם 25% אלכוהול, מומלץ לשתות בטמפרטורה של 3  מעלות.

ניתן להשיג בסניפי טיב טעם, אתר "טיב טעם בקליק" בחנויות מקצועיות ובמסעדות וברים נבחרים

אתר חברת ישרקו : http://www.israco.co.il/

הסקוטית מבית ישרקו משיקה ליקרים בוטגה צילום אסף לוי-4
הסקוטית מבית ישרקו משיקה ליקרים בוטגה. צילום: אסף לוי

ברימאג משיקה: מהדורה חדשה של מיקסר שף XL טיטניום פטסייר – הסדרה היוקרתית של המותג קנווד

חברת ברימאג, המתמחה ביבוא, שיווק והפצת מותגים מובילים לבית ולמטבח משיקה מיקסר שף XL טיטניום פטיסייר הסדרה היוקרתית של המותג KENWOOD

המיקסר החדש מייעל  את יכולות האפייה הביתית וכולל פלטת חימום להתפחה ומשקל מובנה לשקילת מוצקים ונוזלים, המסת שוקולד, חמאה והכל בקערה אחת.

המיקסר החדש של KENWOOD  מדגם KWL90.004.SI בעל הספק 1400 וואט, מסך מגע דיגיטלי אינטואיטיבי לשליטה מלאה, פעולת ערבול ייחודית, יסודית תוך שמירה על מהירות קבועה גם בתנאי עומס כבד, תאורת LED  לתוך הקערה ומשקל מובנה לשקילת כלל המרכיבים.

במיקסר קיימות שתי קערות נירוסטה: קערת עבודה וחימום בנפח 7 ליטר וקערת עבודה בנפח 5 ליטר ו-3 ווים – גיטרה, הקצפה ולישה מנירוסטה, המגיעים לדפנות ולתחתית הקערה בצורה מושלמת, הקערה עם ידיות, ניתנת לשטיפה במדיח ומצוידת במכסה שקוף למניעת התזה ומאפשרת להוסיף חומרים תוך כדי עבודה בנוחות ובקלות.  

כמו כן, המיקסר בעל מנגנון אוטומטי של הפסקת עבודה בעת הרמת ראש המיקסר לשמירה על בטיחות המשתמש ומקום לאחסון כבל החשמל.  

אחריות: שנת אחריות מלאה + 9 שנים אחריות  על חלק המנוע בכפוף לתקנון.
מחיר מומלץ לצרכן: 3,990 שקל.
ניתן להשיג את המכשיר ברשת מטרו מוצרי חשמל לבית, טרקלין חשמל  בחנויות החשמל וברשתות החשמל המובילות ואתרי הסחר המורשים.
באתר ברימאג – www.brimag-online.co.il 

מיקסר קנווד טיטניום פטיסייר מחיר 3990 שח הסדרה היוקרתית צילום אסף לוי (2)1
מיקסר קנווד טיטניום פטיסייר מחיר 3990 שקל. הסדרה היוקרתית. צילום: אסף לוי
זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות Fashion Food, חדשות האוכל
תגובות פייסבוק