חנוכה באוסקר ווילד

אוסקר ווילד
|

מאת: אפי אליסי

ברומא תהיה רומאי, באירלנד תאכל נקניקיות שמנמנות ועסיסיות ובאוסקר ווילד (בר מסעדה בחולון) תשתה בירה. קרוב ל-20 סוגי בירה מהחבית ועוד מספר לא מבוטל של בירות מבקבוק. אני ניסיתי את מלכה שהייתה נפלאה כרגיל.

הזדמנו למקום לבדוק את תפריט החורף שהתחדש המקום הוותיק שנמצא באיזור ההיי טק של חולון ומאכלס בדרך כלל בני 25 פלוס. כאמור הבירה הייתה נפלאה. הנקניקיות האיריות פחות הזכירו את נקניקיות המקור והיו דומים לנקניקיות המרגז (שמציע המקום) רק בלי החריפות. השקרוטי שהוגש עם הנקניקיות לא הזכיר את המקור. לפתיח הזמנו חציל שרוף בליווי טחינה שהיה חם והזכיר את המנה הזו שמוכרת בכל מקום בערך. חציל שרוף עם טחינה. מנת הקרפציו סינטה הייתה טובה ועמדה בכל סטנדרט של קרפציו שאכלנו במבחר מסעדות. כבד קצוץ הוגש עם בצל מקורמל ומלפפונים חמוצים והיה בסגנון מזרח אירופאי. כל המנות הוגשו עם פרוסות חלה כך שהיו על השולחן 4 סלסלות של חלה מחוממת. לא התקמצנו. הזמנו גם קרפציו סלמון (מנה חדשה בתפריט) היא אמורה היתה להגיע עם סלטון אך הגיעה עם סלט ירקות מעל שהסתיר סלמון כבוש ומעושן עשוי היטב. על הנקניקיות כבר כתבתי (טעון שיפור – גם לשירות יש לאן לשאוף).

לסיכום: אם בא לכם לנשנש ולשתות בירה טובה, המקום הזה בשבילכם.

כבד קצוץ צילום אפיק גבאי - 5
כבד קצוץ. צילום: אפיק גבאי

וגם: האוסקר ווילד בחולון, מזמינים אתכם לחגוג את חנוכה הקרוב עם 1+1 על מגוון סוגי הבירה במקום: ויינשטפן, בלאנק, קרלסברג לומה, גינס, טובורג, אסטרייה.

בין התאריכים 29.11.2021-06.12.2021 יתקיים במקום, כל ערב, בשעה 20:30 , טקס הדלקת נרות, כולל חלוקת סופגניות לסועדים.

האוסקר שהפך לשם נרדף לחוויית בילוי ייחודית באזור, מציע לצד עשרות סוגי בירות ואלכוהול איכותי גם תפריט חדש עשיר ומגוון, בין המנות החדשות לפתיחה: קרפצ'יו סלמון בעישון עדין ובמנות המחודשות החציל בלאדי שרוף, והכבד קצוץ. גם כריכים חדשים יש בתפריט: כריך רובן, בורגר טלה, בעיקריות ניתן למצוא מנה חדשה סטייק פילה 200 גרם ציפ'ס צ'ימצ'ורי ובמחודשות את הנקניקיות מרגז – עגבניות, פלפלים ובצלים צרובים וצ'ימצ'ורי, וחרבות פרגית אירית -שיפודי פרגיות בתיבול סומאק סילאן ולימון ועוד ועוד. גם על הטבעוניים חושבים באוסקר ווילד בחולון ומציעים בורגר טבעוני עסיסי עשוי מחלבון אפונה פטריות וקישואים מוקפצים על הפלנצה.

הבר של אוסקר ווילד, התחדש גם הוא, השנה ושודרג במערכת מזיגה, בטכנולוגיה חדישה, המעניקה ללקוחות חווית בירה מדויקת המשלבת טעם, טריות וטמפרטורה מושלמים לכ-20 סוגי בירות מהחבית.

פורסם בקטגוריות Fashion Food, אופנה ואוכל
תגובות פייסבוק