הבושם החדש לגבר של גוצ׳. עוצמה גברית

גוצי גילטי אינטנס לגבר ולאה קרדיט יחצ (3)5
|

הבושם לגבר Gucci Guilty Parfum Pour Homme מריח נפלא. איך אני יודע שהבושם מריח עליי טוב? מהתגובות של הסובבים אותי שמתעניינים מה הבושם שהנחת עליך? הבושם נהדר. מריח עליי כבושם נחשק. אהבתי מאוד את הריח את העוצמה הגברית שהוא משדר

GULTY PARFUMPM לגבר מחיר: 460 שקל. צילום: יחצ -8 7
GULTY PARFUMPM לגבר. מחיר: 460 שקל. צילום: יחצ

מאת אפי אליסי

הבושם לגבר Gucci Guilty Parfum Pour Homme מתאפיין בניחוח עצי וענברי ארומאטי המעצים את המהות האמיתית של Gucci Guilty Pour Homme. עם חזון חדש ורב עוצמה של גבריות, הבושם Gucci Guilty Parfum Pour Homme נפתח עם ניחוח ארומאטי קליל, מתון ומודרני יותר של לבנדר צרפתי ותמצית לימון תוססת, המשתלבים יחד באופן מושלם עם העוצמה של הערער. המהות האמיתית של הבושם Gucci Guilty Pour Homme מועצמת עוד יותר בתווי הלב עם ניחוח ענברי עמוק של לוטם ספרדי בשילוב עם העושר הפרחוני של ניצת התפוז ושמץ של אגוז מוסקט חריף. לבסוף, האלגנטיות המסתורית של הפאצ'ולי האינדונזי מחוזקת עוד יותר עם  הניחוח העמיד לאורך זמן של עצים יבשים ומושק.

GULTY PARFUMPM לגבר מחיר: 460 שקל. צילום: יחצ - 5
GULTY PARFUMPM לגבר. מחיר: 460 שקל. צילום: יחצ

האריזה

לבשמים החדשים שעוצבו כך שיהיו חלק בלתי נפרד מהעולם של Gucci Guilty אריזות המתאפיינות בצלליות הייחודיות של Gucci Guilty, התואמות באופן מושלם למהות הפנימית של כל בושם. שני הבקבוקים ארוזים בשלמותם במעטפת מתכת, ועוצמת הבושם שבתוכם באה לידי ביטוי בצבעים החדשים ורבי העוצמה של אריזתם החיצונית. הבושם לגבר ארוז בבקבוק זכוכית כבד בגוון פחם אבן כהה, בעוד הבושם לאישה ארוז בבקבוק עם מעטפת ארד. שני הבקבוקים כוללים פקק בגוון תואם המודגש עם הסמל המפורסם של שתי האותיות G המשתלבות יחד של בית גוצ'י. הבושם לגבר ארוז בקופסה בגוון פחם אבן כהה עם כיתוב באותיות כסף חרוטות , בעוד הבושם לאישה ארוז בקופסה בגוון שנהב עם כיתוב בארד מתכתי. 

מסע הפרסום 

במסע הפרסום החדש של בשמי Gucci Guilty, שצולם על ידי הצלם גלן לוצ'פורד, הבשמים מוצגים כחלק מאתר בלתי צפוי – הדיינר האמריקאי – עם פינות ישיבה באדום, קירות מצופי עץ וחלונות עם תריסים. בתוך אחת מפינות ישיבה אלו, הגיבורים של Gucci Guilty ג'ארד לטו ולאנה דל ריי מתבוננים ישירות למצלמה במבט נועז הקורא לצופה להצטרף אליהם בחגיגה של חופש. הופעת קמע מיוחדת של קורטני לאב מחזקת את המסר עוד יותר.

גוצ'י גילטי פרפיום לגבר 90 מ"ל- 460 שקל
ניתן להשיג ברשתות- אפריל, סופר פארם, משביר לצרכן BE.

פורסם בקטגוריות אופנת גברים, ביוטי, טיפוח
תגובות פייסבוק