LACOSTE. סקסי ומפתיע

לקוסט - 5
|

הבושם LACOSTE L.12.12 ROSE Eau Fraîche לגבר חמצמץ ומפתיע. לאט לאט הריח נפתח והופך לסקסי. אישית אני מעדיף ריחות מתקתקים של בשמים הם מריחים עליי יותר טוב. מסתבר שגם הריח החמצמץ מריח עליי טוב. קיבלתי מחמאות רבות, מה שהופך את הבושם החדש של לקוסט למקום של כבוד במדף הבשמים שלי

מאת: אפי אליסי

בתחילה מופיע תו עליון של גרידת לימון תוססת ומרוממת רוח היוצרת את הטון, ומעניקה תחושה של רעננות רבה כבר מההתחלה. רעננות זו מחוזקת על ידי תו זנגוויל, המציע מגע תבלין חריף המזכיר את ההל המצוי באו דה טואלט האיקוני LACOSTE L.12.12 Blanc. בתווי הלב מצוי לבנדר אביבי המדגיש עוד יותר את הניחוח הרענן של הבושם. לבסוף, עץ אלון חותם את שובל הבושם, ומפתח אותו להילה גברית מודרנית ודינאמית.  סיום מהמם ושופע אנרגיה לבושם לגבר.  

האו דה טואלט LACOSTE L.12.12 BLANC Eau Fraîche לגבר הוא יצירה עצית-ארומאטית של אמנית הבשמים סוניה קונסטנט (ג'יוודאן).

לקוסט בושם לגבר.
לקוסט בושם לגבר. צילום: יח״צ

שונים ביחד: החוזק שביחד

סגנון ותנועה לכל אדם…חמשת הצעירים המוכשרים של צוות LACOSTE L.12.12, שכל אחד מביא את האסתטיקה האישית שלו, הוזמנו שוב השנה לעמוד בפני הצלם ג'ונאס לינדסטרום. באמצעות סדרת תנועות דינאמיות ומרתקות, הדוגמניות דזירה קוואדג'ו מיה ומייבה ג'יאני מרשל, הרקדנים הורטנס דה גרומארד וסאליף גוואין, וכוכב BMX מתיאס דאנדואה כולם מייצגים את LACOSTE L.12.12. השוני שלהם מעניק להם חוזק, תנועותיהם יחד יוצרות ביניהם הרמוניה מושלמת.

בידיהם של כישרונות צעירים אלו, בקבוקי LACOSTE L.12.12 יוצרים חיבור בין ערכי המותג לבין הפנים המשתנות הרבות של הנוף העירוני המודרני. חמישה דיוקנאות נוצצים המדגישים כל אחת מתנועותיהם הזורמות, חמישה צעירים דינאמיים ונועזים, וחמישה סגנונות שונים המתפתחים דרך סדרה של תנועות גמישות בקצב מהיר. 

מסע הפרסום של LACOSTE L.12.12  מעניק פרשנות מושלמת לחזון של המותג. התנין המגלם את ערכי האמפתיה והגיוון קורא לפלורליזם של סגנונות ותרבויות. הוא אינו יודע גבולות. הוא מצוי בתנועה מתמדת וממציא את עצמו מחדש לפי כל לובש, ומוכן תמיד לאמץ כל צורה וצבע אפשריים ללא קשר לתקופה או למגמות האופנה. הוא מעלה על נס את היופי המצוי במשחק חיים זה, שבו ההבדלים בינינו יוצרים מכלול שלם.

מחיר מומלץ לצרכן בושם לגבר:  229 שקל
ניתן להשיג ברשת סופר פארפ, אפריל, BE ומשביר לצרכן

פורסם בקטגוריות ביוטי, טיפוח
תגובות פייסבוק