
מותג האופנה הצרפתי Chloé משיק קמפיין מגניב לעונת חורף הקרובה, בכיכובה של הסופרמודל קנדל ג'נר. הקמפיין מתמקד בחזרתו המרגשת של תיק ה-Paddington, שנחשף לראשונה ב-2005 והפך לאגדה בעולם האופנה
בית האופנה Chloé, שנוסד בשנת 1952 על ידי גבי אגיון, נחשב חלוץ בתחום האופנה היוקרתית. במשך השנים, המותג הביא לשינוי וחדשנות בסטייל הפריזאי, המשלב בין עוצמה נשית לחופש אישי. המותג ביסס את מעמדו כמוביל בתחום הפשטות על-זמנית, עם נוכחות בוהמיינית, בגזרות רכות ופונקציונליות.

הקולקציה החדשה לחורף 2025 מאופיינת בשימוש בבדים טבעיים, סילואטים רחבים ונשיים, וכוללת מעילי צמר ארוכים, שמלות קלילות, מכנסיים מחויטים ותיקים עור מעוצבים. המראה הכולל מבטא את השילוב בין עוצמה לרוך, בין נצחיות לחדשנות.



הקמפיין, המוביל את העונה, מציג את קנדל ג'נר, דמות בולטת ובעלת השפעה בתעשיית האופנה. ג'נר מגלמת את ערכי המותג – נשיות חופשית, עוצמה טבעית ואסתטיקה אלגנטית. הופעתה בקמפיין יוצרת שיח עולמי ומחברת בין המורשת העשירה של Chloé לדור החדש של לקוחות המותג.

תיק ה-Paddington, שהושק לראשונה ב-2005, הפך במהרה ל-"It Bag" עולמי. עיצובו הייחודי, עם עור רך ומנעול מתכתי מרשים, הפך אותו לסמל סטטוס עולמי ואייקון אופנה. הגרסה המחודשת שומרת על העיצוב האייקוני, אך מציעה שדרוגים מודרניים, כגון עור טבעי קל יותר ורוכסן יחיד לנוחות מקסימלית.

את הקמפיין צילם הצלם הבינלאומי דיוויד סימס, בליווי סרט אמנותי בבימויה של מאטי דיופ, זוכת פרס בפסטיבל קאן. הקמפיין, שצולם על פילם, מציג את פריז דרך עדשת הקולנוע של שנות ה-70.
הקולקציה זמינה כעת בחנויות Factory54 ובאתר המותג, עם טווח מחירים הנע בין 2,290 שקל ל-10,490 שקל.
לפרטים נוספים, בקרו באתר: Factory54

Owner & Editor-in-Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: @fashionisrael.mag
Site: Fashion Israel
Facebook group: Fashion Israel
Facebook business page: Fashion Israel
הפקות אופנה – מגזין אופנה של ישראל
מגזין אופנה ישראלי: ניתן לראות את השינוי שעברה הישראלית לאורך השנים והתקופות. היא החלה להיות מושפעת מהאופנה ברחבי העולם, והגבולות בין האופנה הישראלית ובין האופנה הבין–לאומית החלו להיטשטש, אך גם בעבר וגם היום מצליחה האופנה הישראלית לבטא את עצמה גם כשהיא מאמצת טרנדים מהעולם
אופנה זה אנחנו – אופנה היא החיים
