קלווין קליין. 50 שנות חרמנות – רובנו זוכרים את קייט מוס בעירום אנורקטי מפרסמת את קלווין קליין בתחילת שנות התשעים. מותג היוניסקס מכר לנו בעיקר סקס ותחתונים שמזוהים לרוב עם גייז. שון מנדס, הפרזנטור הלוהט בן ה-20, ממשיך את מצעד החבילות של כוכבים לוהטים שעשו זאת לפניו כמו: ג'סטין ביבר, מארק וולברג. קלווין קליין וכל הסקס הזה
קלווין קליין. 50 שנות חרמנות: ברוק שילדס, ג’סטין ביבר, מארק וולברג, קייט מוס, שון מנדס, שרה סטו
מאת: מאיה אושרי כהן
הפרזנטור הנוכחי הוא אליל הנוער שון מנדס המככב בקמפיין התחתונים לצד ג'סטין ביבר. קלווין קליין ידועים בעיקר בזכות הג'ינס שלהם או שמה זה התחתונים שמסמלים יותר מכל את מותג האופנה האמריקאי.
לחגיגות 50 שנה לקלווין קליין בואו ניזכר שהחברה הוקמה בשנת 1968 עם 10,000 דולר בלבד, על ידי המעצב קלווין קליין יליד ברונקס.
זה התחיל בקטן ובמקור מכר רק מעילי נשים ושמלות בייסיק בחנות כלבו בניו יורק, ובתוך שנה בלבד, מאז שהתחילה שמלה של קליין, הוצגה על גבי שער ווג ועולם האופנה החליט שקלווין קליין הוא הדבר הגדול הבא.
ואז קרה הג'ינס
אתה רוצה לדעת מה קורה ביני לבין זה של קלווין שלי? שום דבר.
שנת 1980 ברוק שילדס ובן 15 מלמלו את המלים האלמותיות בפרסומות הראשונות לקו הג'ינס החדש של הלייבל. הסגנון היה צמוד, פשוט ומאוד פופולרי.
הפרסומת יצרה זעם, אך במכירות עשתה פלאים שהבטיחה את מורשתם כיוצרי ג'ינס המעצבים הראשון.
הפרסומות הפרובוקטיביות שלהם תפסו כותרות, ופרסום חושני התגלה כסגנון החתימה שלהם. מדובר במהלך מסוכן, ורבים סירבו להציג את הפרסומות הגסות שלהם,
אבל זה התגלה כמתכון להצלחה הן לבגדיהן והן לדוגמנים הצעירים שהופיעו בהן.
השחקן המפורסם כעת מארק וולברג ירה לתהילה לאחר שהופיע על שלט חוצות של קלווין קליין.
את הרעש הנשי הגול עשתה קייט מוס בעירום אנורקטי כשהיא מפרסמת את קלווין קליין בתחילת שנות התשעים.
באקלים האופנתי של ימינו זה אולי לא נשמע מרגש או מזעזע, אך ב-1982 זה היה מהפכני מכיוון שהם הפכו למותג הראשון שמשווק תחתונים כנחשקים וחלקים של אורח חיים.
התחתונים היו עם שם המותג אשר פופולרי עד היום בקרב גברים.
שנאתי חליפות עד שלבשתי קלווין קליין, הם פשוט מתאימים לי.
בשנות השמונים בגדי קלווין קליין נראו מגניבים ופופולאריים במיוחד בקרב הידוענים של שטיחים אדומים ברחבי העולם, כולל גראמי וגלובוס הזהב.
כיום, עדיין שופעים בעיצובים של CK המותאמים ללא רבב לדור הבא של גופי הסלבריטאים.
היחסים בין קלווין קליין לשמות גדולים הם למעשה החזקים ביותר שהיו אי פעם, כאשר פרצופים מפורסמים ממלאים כעת תפקיד מרכזי בקמפיינים הפרסומיים שלהם.
ב- 2015 ג'סטין ביבר גורם לנערות מתבגרות להתמוסס כשהוא עומד בלי שום דבר מלבד תחתוני CK. בואו לא נדכח להם את הבושם שעשה הרבה.
קלווין קליין היום
קלווין קליין מציין 50 שנה להיווסדו. ולא שנשארו רלוונטיים ונחשקים מאז תחילת שנות ה-60, אלא שהם הרוויחו באמת את הזכות להיקרא מותג על ידי כך שהם מציעים ללקוחות
בגדי גברים, בגדי נשים, ניחוחות, נעליים ואביזרים, הן באינטרנט והן בחנויות. הם גם הכירו בכך שיש להם מעריצים יותר מאשר סלבריטאים,
וזו הסיבה שהם יצרו פריטים ברי השגה הנגישים גם הם, כמו חולצות הטריקו שלהם.
לרגל האירוע, מציג המותג האמריקאי קולקציית קפסולה מיוחדת, שתימכר במהדורה מוגבלת בחנויות נבחרות ברחבי העולם.
הקולקציה כוללת דגמים חדשים מבית קו ההלבשה התחתונה שכבר הפך לאייקוני, לצד פריטי לבוש שונים לנשים ולגברים. הפריטים מציגים הדפס לוגו ייחודי במראה אול-אובר.
הקולקציה החדשה מלווה בקמפיין חגיגי בכיכובם של הנשואים הטריים ג'סטין והיילי ביבר, קנדל ג'נר וכוכבים אמריקאים נוספים.
הקולקציה המיוחדת נמכרת בחנויות הדגל של קלווין קליין ברמת אביב ובקניון TLV.
עיתונאית אופנה – מאיה אושרי כהן
אינסטגרם: maya_oshri_cohen
עריכה לשונית: מירב לביא
אינסטגרם: Meravlavi@
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
בעלים, מנכ״ל ועורך ראשי: אפי אליסי
משנה למנכ״ל וארטדירקטור: אלכס פרגמנט
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
אינסטגרם: fashionisrael.mag
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: ויצמן 68 כניסה ב׳ דירה 3 גבעתיים
קלווין קליין. 50 שנות חרמנות