ASOS. Google

אפלקציית asos לשעון של Apple. צילום: יח"צ-9
|

ASOS. Google – יעד אופנתי עולמי לגילאי +20, הוא מהקמעונאים הראשונים המשיקים אפליקציה לשעון החכם של אפל: APPLE WATCH האפליקציה תהיה זמינה להורדה במקביל להשקה העולמית של APPLE WATCH.

ASOS. Google

אפלקציית asos לשעון של Apple.
אפלקציית asos לשעון של Apple. צילום: יח"צ

מאת מערכת המגזין


אפליקציה לשעון החכם של Apple 

תכלול תכונות שישפרו את חווית השימוש ב-ASOS: שימוש בהתראות לפעולה, התראות ל"קבצים שמורים" שיודיעו כאשר המוצר חזר במלאי או נמצא בהנחה. בנוסף האפליקציה החדשה תנצל את 'Apple Watch Handoff' – תכונה המאפשרת ללקוחות להוסיף בצורה חלקה "פריטים שמורים" ישירות לסל הקנייה, כך שהם יצפו במוצרים בצורה חלקה ממחשב או מהסלולר, המלצות מותאמות אישית ללקוחות, המבוססות על פריטים שנשמרו או נקנו ברכישות קודמות. 

שירות "ההמלצות"

מציע מספר אופציות למוצרים, כמו הוספה ישירה ל"פריטים שמורים". כל הפריטים שיוספו ל"פריטים שמורים" או ל"סל הקניות" יסתנכרנו באופן אוטומטי עם כל ערוצי ASOS. בסמארטפון, המחשב והשעון החכם של Apple. שירות "ההמלצות" יהיה זמין  בכל פלטפורמות asos.com, בארה"ב, אוסטרליה, איטליה, רוסיה, דנמרק / ספרד / צרפת.

אפלקציית asos לשעון של Apple.-5
ASOS צילום: יחצ

אפליקציית ASOS לסלולר בגרסת ה-iOS, נכנסה לרשימת "אפליקציות הלייף-סטייל הטובות ביותר" של Apple ב-106 מדינות והופיעה בדף הבית של Google Play על פני 7 מדינות. 

אפליקציית הקנייה של ASOS

מספקת 75,000 מוצרים ויותר מ-850 מותגים זמינים לקניות ב-15 מטבעות שונים שנשלחו ליותר מ-240 מדינות ברחבי העולם.

מאז השקתה, האפליקציה זכתה לכמעט 7 מיליון הורדות בכל העולם. בבריטניה יותר מ-20% מכל המבקרים באתר האינטרנט רוכשים כעת דרך האפליקצייה לסלולר. ו-15% בעולם.

ASOS 

יעד אופנה עולמי לגילאי +20, המוכרת "אופנה מהירה" וחדשנית מציעה מגוון רחב של תוכן הקשור באופנה, מה שהופך את ASOS.com לקהילת אופנה משגשגת. 

האתר של ASOS משך 88 מיליון כניסות בחודש פברואר 2015 (בפברואר 2014- 71 מיליון כניסות) וב-28 בפברואר 2015 היו בו 9.3 מיליון לקוחות פעילים, לקוחות שקנו ב12 החודשים האחרונים, (28 פברואר 2014- 8.2 מיליון משתמשים פעילים).

כאשר 3.7 מיליון מהלקוחות היו מבריטניה ו-5.6 מיליון היו בשאר העולם. (28 בפברואר 2014- 3.2 מיליון בבריטניה ו-5 מיליון בשאר העולם).



אודות


מגזין אופנה של כולם!

משמש במה ייחודית לדור החדש של האופנה בישראל:

מעצבי אופנה, צלמי אופנה, סטודנטים לאופנה, בוגרי אקדמיות לאופנה ובתי ספר לצילום אופנה.

Fashion Israel שם לו למטרה לקדם ולפתח כישרונות בתעשיית האופנה הישראלית:

ונשים, גברים, יהודים, ערבים, דתיים, חילוניים, הומואים, סטרייטים, לסביות, טרנסג׳נדרים, בי סקסואלים. מכל דת, מגדר ולאום.

נועזים, בועטים ותוססים

מקדם כישרונות המבקשים במה להשמיע מעליה את קולם הרם, הברור

והמחדש – נועזים, בועטים ותוססים מתחומי אופנה, ביוטי וצילום בישראל.

אנג׳נדות חברתיות

קידום מעמד האישה, שיתוף פעולה עם אקדמיות, מכללות ובתי ספר גבוהים בארץ לצילום ואופנה, אופנה בחברה ערבית.

במה אופנתית לתעשיית האופנה של ערביי ישראל. חשיפה של אלפי סטודנטים.

ופועל למען אנשים בעלי מוגבלויות, פגועי נפש, נכים ועוד.

התפתחות וחדשנות

דגש מיוחד על קהילת מעצבי אופנה, צלמי אופנה

והדוגמנים/יות סטייליסטים וסטייליסטייות, מעצבי השיער ואנשי האיפור.


Beauty fashion Fashion israel Fashion Magazine Fashion News hair Makeup photography style Trends zara אופנה אופנה 2021 אופנה ישראלית אופנת גברים אופנת נשים איפור אפי אליסי אתר אופנה אתר אופנה 2021 ביוטי הפקות אופנה זארה חדשות אופנה חדשות האופנה טיפוח טרנדים טרנדים 2021 כתבות אופנה מגזין אופנה מגזין אופנה 2021 מגזין אופנה אונליין מגזין אופנה ויופי מגזין אופנה ישראלי מגזין אופנה לנשים מעצבי אופנה סטייל עיצוב אופנה צילום צילום אופנה קורונה קסטרו שבוע האופנה שיער שמלות כלה

Fashion Academy Fashion Food Instagram Style אופנה אופנה ואוכל אופנת גברים אופנת נשים איפור איפור כלה ביוטי ביקורת אופנה דוגמניות דוגמנים הפקות אופנה חדשות האוכל חדשות האופנה חדשות היופי טיפוח טרנדים ירין שחף כלות כתבות אופנה מגזין אופנה מוצרי יופי מעצבי אופנה מעצבי שיער מעצבי תכשיטים מתכונים סוכנות דוגמנות סטייל עיצוב אופנה צילום צלמי אופנה קורונה שבוע האופנה שופינג שיער שיער כלה שמלות כלה שפים באופנה תעשיית האופנה

פורסם בקטגוריות אופנה, כתבות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק